SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door SQ op 29-05-2015 16:49:48 ]
Heb ik veel mee geprobeerd. Rolgordijn dicht, half open, open. Muziekje aan, beer met licht en muziekje. Ze overstemt het met gehuilquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:36 schreef Chanty het volgende:
Poeh lastig skittles. Misschien wat geluid op de achtergrond? Projectielamp? Wappert ze veel met dr handen? Is de kamer goed donker?
Graagquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja, naast de slapende mannen.
Moet ik weer ff helpen Skit?
S.ara heeft nooit echt in een ledikant geslapen. Kreeg met 14mnd een peuterbed en toen ging het beter ( in combi met de med, rond die tijd) ik wilde een nieuwe fase ingaan en het slapen een ander tintje geven. Want het slapen had haar al die tijd ook pijn gedaan (het liggen)quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:03 schreef Skittles het volgende:
Ik kan je niet meer quoten Zoë. Lees nu net je post pas.
Flesje drinkt ze goed. Ik denk dat ze de borst wil voor troost. Waar andere baby's de speen gebruiken, gebruikt zij de borst. Ze drinkt ook niet, althans ik hoor haar niet slikken![]()
We zijn inderdaad bij de ha geweest. Toen koemelkvrijdieet en haar humeur werd veel beter. Nu weer met introductie geen verandering gemerkt. Ze wil ook niet meer continu drinken, alleen als ze dus gaat slapen wel sabbelen.
Maar ik zal maandag eens de ha bellen voor een verwijzing. Wellicht komt er wel iets uit.
En ondertussen toch maar steeds weer proberen om haar in het ledikant te krijgen. Hopelijk gaat ze dan ook eens bij de go slapen zonder dat ze door Lou met een overbelaste schouder zit (![]()
)
Dit had je vorige keer inderdaad verteld! Vriend vond het ook een goed idee om het matras op de grond te leggen en vanuit daar eerst wennen aan eigen matras en dan zo verder uitbreiden. Ook omdat ik met mijn lengte haar niet in het ledikant kan leggen als ie helemaal laag isquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:31 schreef Roomsnoes het volgende:
Mauw doet een O'tje!
Gefeliciteerd JJ! Mooi popke heb je!
Skittles, wat klinkt dat zwaar!
Wij gebruiken het ledikant niet. O slaapt er niet in. Ze ligt op een matras op de grond, met een hekje in de deuropening. Een van ons ligt dicht naast haar om haar in slaap te krijgen, en als ze wakker wordt 's nachts, gaat een van ons er naast liggen.
Misschien kun je het ledikant even laten voor wat het is, en een andere slaapplaats zoeken? Verder is de ha geen gek idee, denk ik. Of even sparren met het cb? Sterkte!
Afgelost door papaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:40 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dit had je vorige keer inderdaad verteld! Vriend vond het ook een goed idee om het matras op de grond te leggen en vanuit daar eerst wennen aan eigen matras en dan zo verder uitbreiden. Ook omdat ik met mijn lengte haar niet in het ledikant kan leggen als ie helemaal laag is![]()
Hoe doet O het qua slapen bij de oppas? Ik weet even niet wie er bij jullie op O past![]()
JJ gefeliciteerd met je dreumes![]()
Kiekeboe![]()
Lou doet dat ook met haar deken in de kinderwagen
Ik ga verhuizenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:43 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Afgelost door papascandinavie, je weet
Jj gefeli!!
In je fleecehuispakquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:45 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen! Waar is het over het algemeen nog lekker warm daar?
Nouquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
JJ! Een jaar al, wat vliegt het! Gefeliciteerd!!
Skittles, tot 5,5 jaar bij je ouders geslapen??? Ik moet er niet aan denken
Karmaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:48 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nou
*kuch*
Ik heb tot m'n achtste nog naast ze in het ledikant geslapen. Broertje tussen hun in. Een keer in de zoveel tijd wisselden we af. Tot ze ons he-le-maal zat waren en we een stapelbed kregen![]()
Zij verhuisden toen naar mijn ongebruikte babykamer. Het behang met gele poesjes hangt er nog steeds![]()
Het belooft dus niet veel goeds als ze de lijn van mijn slaapgewoonte door trekt
Woon jij op 41?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Godgloeiendekutzooi.. slaapt mn kind eindelijk gaat de onderbuurman boren en timmeren... heel de dag ligt ie stoned op de bank en dan om 19:45 ga je klussen...![]()
Dat was idd ook wat ik bedoelde met mijn verhaalquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:40 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dit had je vorige keer inderdaad verteld! Vriend vond het ook een goed idee om het matras op de grond te leggen en vanuit daar eerst wennen aan eigen matras en dan zo verder uitbreiden. Ook omdat ik met mijn lengte haar niet in het ledikant kan leggen als ie helemaal laag is![]()
Hoe doet O het qua slapen bij de oppas? Ik weet even niet wie er bij jullie op O past![]()
JJ gefeliciteerd met je dreumes![]()
Kiekeboe![]()
Lou doet dat ook met haar deken in de kinderwagen
Lol, ik las hem als fleecehuis-pak en dachtquote:
Kun je ze niet vijlen? Of van die kattennagelkapjes eromheen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor mijn tepel, bedoel je denk ik.
Oh, wás dat geen berg?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:21 schreef Skittles het volgende:
Eten tijdens het dragen![]()
De kruimels van je kinds hoofd af moeten vegen![]()
Bij het eruit halen weer kunnen zien wat je als lunch had![]()
The memories!
ik kan me nog heugen dat jij je soepkom tegen je schouder had gesust toen je huils hoorde tijdens het eten?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:21 schreef Skittles het volgende:
Eten tijdens het dragen![]()
De kruimels van je kinds hoofd af moeten vegen![]()
Bij het eruit halen weer kunnen zien wat je als lunch had![]()
The memories!
vijlen is ze zelf al hard mee bezigquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Kun je ze niet vijlen? Of van die kattennagelkapjes eromheen.
Nee gekkie, je had gewoon je kind moeten wassen.quote:
Een volle soepkom jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan me nog heugen dat jij je soepkom tegen je schouder had gesust toen je huils hoorde tijdens het eten?
dat trotse snoetje ookquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:27 schreef Spees_Eend het volgende:
SuzyQ heeft dan wel nog maar 1 halve tand, ik heb vandaag wel voor het eerst echt de geneugten van een kruipend kind mogen meemaken
Ik was éventjes met Silkysoft bij de voordeur.
[ afbeelding ]
Ik kan het me bij Lou levendig voorstellen nav jouw verhalenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:33 schreef Skittles het volgende:
Whehe Suze![]()
En ook zo vrolijk!![]()
![]()
Volgens mij zou Lou met een krijshoofd ernaast zitten alsof die bloemen haar groot onrecht hebben aangedaan door om te durven vallen.
niet. Zie baby's voor dummy's.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Spees dat hoofd van S erbij ook!![]()
En je bank? Echt, hoe zorg je ervoor dat daar geen kinderhandjes/snotneusjes/whatever op komt? Mijn bank ik hopjesvla kleur en daar heb ik al moeite mee.
Nou ja we hebben deze pas een maandquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Spees dat hoofd van S erbij ook!![]()
En je bank? Echt, hoe zorg je ervoor dat daar geen kinderhandjes/snotneusjes/whatever op komt? Mijn bank ik hopjesvla kleur en daar heb ik al moeite mee.
Geweldig meisje is Suus met haar fantastische wereldquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:40 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik kan het me bij Lou levendig voorstellen nav jouw verhalen![]()
Suus denkt meer: Omg ben ik in The sound of music beland, alles is goud en glitterig en oh hee zie ik daar een regenboog en overal roodborstjes die für Elise fluiten
![]()
Oh crap en toen deed Sillie gelijk al even de speculoosproef?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:52 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou ja we hebben deze pas een maand. Maar hij is gemeleerd hoor dus niet zo enorm besmettelijk als hij nu lijkt op die foto.
heb ik ook gehad. Gewoon kut en nog een keer kut. Ik heb bijna mijn mobiel weggegooid. Tot er een Android update kwam.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Ah shit betrapt
Iets anders, ik kan echt niet fatsoenlijk typen mobiel met Chrome. Niet de autocorrect maar gewoon dat constant de woorden verspringen en as ik op backpacelbasukrdi jsethhlamameJeDrake zoals dit dos
Ik heb net een nieuwe telefoon met een kei nieuwe androidquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb ik ook gehad. Gewoon kut en nog een keer kut. Ik heb bijna mijn mobiel weggegooid. Tot er een Android update kwam.
+1 op SQ. Gestoord werd ik ervan. Maar dat deed ie overal, ook op whatsapp.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Ah shit betrapt
Iets anders, ik kan echt niet fatsoenlijk typen mobiel met Chrome. Niet de autocorrect maar gewoon dat constant de woorden verspringen en as ik op backpacelbasukrdi jsethhlamameJeDrake zoals dit dos
ja, dan moet je m weggooien. Wel zonde.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe telefoon met een kei nieuwe android
Die spray die ikea verkoopt werkt vooralsnog heel goed!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Oh crap en toen deed Sillie gelijk al even de speculoosproef?Knap dat ie weer schoon geworden is.
![]()
Ik heb mijn bank pas laten reinigen door een meubelreiniger en sindsdien heb ik er dekens overheen liggen want T en S smeren het liefst hun snot en kwijl aan de bank.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die spray die ikea verkoopt werkt vooralsnog heel goed!
Tot nu toe voor kots,speculoos en rode wijn.
Jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:55 schreef Spees_Eend het volgende:
* en als ik op backspace druk dan is het al helemaal niet te doen zoals dit.
Mee. Die daa r lst van jebabn? e
* meer die daar last van hebben?
Dit ja! Ik kan echt niet omgaan met die voorspellende tekst.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:01 schreef Skittles het volgende:
Overigens stopte dat vervelende gedoe met typen ook toen ik 'voorspellende tekst' uitzette bij instellingen.
oh society6quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik moet lachen om jullie reacties
Het water droop in straaltjes uit haah luier
Kwak, nee viel mee. kliknietalsjenikswiluitgeven
Jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, zijn je buren al terug van vakantie?
heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jaen er lag geen pakje
ik ben zo boos.
Nah, alleen mijn eigendom kwijt gemaaktquote:
oh een Round Robin dingetje. Er is iets zogenaamd bezorgd bij mij volgens de track en trace maar ik was niet thuis (en een brievenbuspakje mag niet elders worden afgegeven) en geen enkele buur heeft iets. postnl kan me ook niet verder helpen. gewoon weg dus.quote:
Die heeft mijn vriend een paar dagen terug ook besteld. Fijn ding tot nu toequote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:11 schreef DJMO het volgende:
k heb er meer last van dat Swiftkey er ineens mee kapt terwijl ik aan het typen ben . Bloedirritant . of dat m'n telefoon vastloopt als ik chrome open, of dat m'n camera het niet doet of daarop vastloopt. Heb net een nieuwe besteld, de sony xperia m2 aqua. android 4.4. Water en stofdicht. Dan kan mijn oude naar mijn dochter (die d'r foon heeft laten vallen met barst in scherm, of als reserve op de plank, of als spelding voor de jongens in de trein). Ik twijfel nog
Ja weet je, dan moet je Frans ook maar gewoon aangetekend versturenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:16 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nah, alleen mijn eigendom kwijt gemaakt![]()
![]()
garpje, weet je he![]()
issie ook écht écht waterdicht zeg maar? dat was voor mij het belangrijkste punt om juist deze te bestellenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die heeft mijn vriend een paar dagen terug ook besteld. Fijn ding tot nu toe
das best wel .. kakquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh een Round Robin dingetje. Er is iets zogenaamd bezorgd bij mij volgens de track en trace maar ik was niet thuis (en een brievenbuspakje mag niet elders worden afgegeven) en geen enkele buur heeft iets. postnl kan me ook niet verder helpen. gewoon weg dus.
We hebben 'm maar 10 minuten getest in een bakje water, maar dat heeft 'ie wel overleefdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
issie ook écht écht waterdicht zeg maar? dat was voor mij het belangrijkste punt om juist deze te bestellen
[..]
das best wel .. kak
dus een foto onder de douche maken zoals bv die hierboven, moet kunnen ook al laat ik 'm dan per ongeluk vallenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:29 schreef Skittles het volgende:
[..]
We hebben 'm maar 10 minuten getest in een bakje water, maar dat heeft 'ie wel overleefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |