waaromquote:
denk het ook.. ik vind die prins ook niet echt een boegbeeld voor de fifaquote:
Een Jordaanse prins. Wordt je ook niet echt vrolijk van nee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:07 schreef Onnoman het volgende:
[..]
denk het ook.. ik vind die prins ook niet echt een boegbeeld voor de fifa
twitter:arnovermeulen twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 16:00:52Zuid Amerikaanse media meldt dat Conmebol Prins Ali steunt en niet Blatter. 10 stemmen . Conmebol traditioneel bolwerk van Sepp. #FIFA reageer retweet
WOP WOP WOPquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:09 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 16:00:52Zuid Amerikaanse media meldt dat Conmebol Prins Ali steunt en niet Blatter. 10 stemmen . Conmebol traditioneel bolwerk van Sepp. #FIFA reageer retweet
verdommequote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:09 schreef AFCNiels het volgende:
Flikker op met je arNO.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:09 schreef AFCNiels het volgende:
Klopt geen zak van. Zo lijkt het net alsof de hele top gearresteerd is, terwijl niet iedereen uit de top op die lijst staat. Typisch CNN.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:10 schreef kalinhos het volgende:
Ben ik de enige die steeds een beeld krijgt dat Blatter ineens van dat podium afvalt?
Heel knap van Sepp om zo eerlijk te blijven in dat bowerk van corruptie.quote:
autosleutelsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:11 schreef YazooW het volgende:
Wat krijgen die mensen nou eigenlijk? Een Rolex?
Wel vermakelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:11 schreef Onnoman het volgende:
duurt mij allemaal te lang
kijk later wel terug
Er moet gewoon concurrentie komen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:15 schreef Grifte het volgende:
Alsof een verlies van Blatter zo geweldig zou zijn. Organisaties zoals de UEFA en FIFA zijn door en door verrot en corrupt van binnen, daar zorgt een wisseling van het boegbeeld niet voor een radicale verandering. Betwijfel ten zeerste of, zelfs met het verlies van Blatter en de aankomende strafzaken, die organisaties ooit op een integere manier kunnen worden ingevuld.
Precies. Het zou mooi zijn als Blatter niet wint. Maar misschien beter als ie dat wel doet. Want hoe ziet men het voor zich als Prins Ali wint? Op dezelfde voet doorgaan met iemand anders aan top? Dezelfde corrupte figuren zitten nog steeds het verrotte groepje genaamd FIFA.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:15 schreef Grifte het volgende:
Alsof een verlies van Blatter zo geweldig zou zijn. Organisaties zoals de UEFA en FIFA zijn door en door verrot en corrupt van binnen, daar zorgt een wisseling van het boegbeeld niet voor een radicale verandering. Betwijfel ten zeerste of, zelfs met het verlies van Blatter en de aankomende strafzaken, die organisaties ooit op een integere manier kunnen worden ingevuld.
Blatter wint met 208-1quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:17 schreef YazooW het volgende:
Zometeen gaat iedereen heel verbaasd en boos reageren als Blatter weer wint
Dat gaan ze nooit doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:20 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoop dat blatter wint, zou beter zijn als de uefa een tegenhanger van de fifa opricht.
Yeah, krijg je net zoals met boxen gewoon 4 wereldkampioiensschappen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:20 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoop dat blatter wint, zou beter zijn als de uefa een tegenhanger van de fifa opricht.
Hij begint zo weer als het goed is.quote:
twitter:Raphael_Gellar twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 16:04:05PFA President Jibril Rajoub & IFA President shake hands after the vote! http://t.co/UXduSuQGdb reageer retweet
En dan Dave?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:20 schreef DaveDave09 het volgende:
Op Nederland 1?quote:
Ik heb hem of fifa.com gezet, de stream is nog niet begonnen.quote:
Is er al gestemd dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:22 schreef heywoodu het volgende:
Weet niet of deze al gepost was?[ afbeelding ]twitter:Raphael_Gellar twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 16:04:05PFA President Jibril Rajoub & IFA President shake hands after the vote! http://t.co/UXduSuQGdb reageer retweet
Voetbal is niet van de FIFA he?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
En dan Dave?
Krijg je een Europese Superleague, nee geweldig. Lekker alleen de rijkste clubs en landen voordelen geven, zodat ze financieel nog verder weglopen bij de rest van Europa. Krijg je ticketprijzen van boven de 100 euro, want de Aziatische toeristen tikken dat toch wel af. Mensen kunnen wel hoog opgeven over de Engelse standpunten tegen de FIFA, maar kijk eens op welke manier zij hun competities vormgeven. Dat is pure geldlust. 60 euro voor een play-off wedstrijd van het 5e niveau, en die bobo's verrijken hun zakken.
Naief.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:24 schreef raptorix het volgende:
Ik voel dat Ali gaat winnen, let maar op, nog snel 100 euro ingezet!
Ik heb 5 euro ingezet, dat vond ik al optimistisch.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:24 schreef raptorix het volgende:
Werkgroep die de palestijnse/israelische kwestie gaat uitzoeken ofzo (op voetbalgebied)quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:25 schreef YazooW het volgende:
Vraag me af waar ze nou net eigenlijk op hebben gestemd bij die Israel-Palestina kwestie. Is er al iets meer over bekend ergens?
Ja, maar die Palestijnen hadden een voorstel met 3 punten. Het enige wat ze volgens mij hebben besproken is dat er toezicht moet komen op de vrije doorgang van Palestijnse spelers, dat is maar 1 punt van de 3.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Werkgroep die de palestijnse/israelische kwestie gaat uitzoeken ofzo (op voetbalgebied)
Deze was 5 keer geleden ook al niet grappig, nu nog steeds nietquote:
Schakel net pas in ;pquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Deze was 5 keer geleden ook al niet grappig, nu nog steeds niet
Dit dus of Blatter, sjezus.quote:Prince Ali bin Hussein of Jordan (Arabic: الأمير علي بن الحسين; born on 23 December 1975) is the third son of King Hussein of Jordan, and the second child of the king by his third wife, Queen Alia.
Blatter wint na zijn dood zelfs nog, zie Fortuyn's LPF na zijn dood.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:24 schreef raptorix het volgende:
Ja in hoeverre is die Ali nou een betere optie eigenlijk? Ik heb er ook niet heel veel vertrouwen in eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:30 schreef Kikopuz het volgende:
Inval door politie, Blatter is gearresteerd.
Letterlijk alles is beter dan Blatterquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja in hoeverre is die Ali nou een betere optie eigenlijk? Ik heb er ook niet heel veel vertrouwen in eigenlijk
Mensen zijn zo verblind door het falen van Blatter dat ze alles wel goed vinden nu. Althans daar lijkt het op.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja in hoeverre is die Ali nou een betere optie eigenlijk? Ik heb er ook niet heel veel vertrouwen in eigenlijk
Ik wel, alles beter dan die ouwe Zwitser.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:30 schreef DuTank het volgende:
Wat is daar zo erg aan?quote:
Ivo Opstelten kan eventueel ook nog over vier jaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Mensen zijn zo verblind door het falen van Blatter dat ze alles wel goed vinden nu. Althans daar lijkt het op.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:32 schreef raptorix het volgende:
Ik zie nu op de stream arrestanten busjes het terein op rijden!
Het feit dat hij uit een cultuur komt waar het normaal is dat een man meerdere vrouwen heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan?
Hij heeft ouders? OMG.
heb je gelijk in, maar de mensen hopen gewoon op een nieuwe start.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Mensen zijn zo verblind door het falen van Blatter dat ze alles wel goed vinden nu. Althans daar lijkt het op.
Valse informatie.. ba..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:32 schreef raptorix het volgende:
Ik zie nu op de stream arrestanten busjes het terein op rijden!
Jeetje. Nee echt, serieus, meid wat erg. Gossie zeg.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:32 schreef YazooW het volgende:
[..]
Het feit dat hij uit een cultuur komt waar het normaal is dat een man meerdere vrouwen heeft.
Ja.quote:
Oja, sommige van die zwartjes kunnen natuurlijk niet schrijven.quote:
Link van yt?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:35 schreef Tobi-wan het volgende:
YouTube loop +- een minuut voor op NOS stream.
15quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:37 schreef Dekatria het volgende:
Each speak for 50 minutes? Fifteen mag ik toch hopen?
thxquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Chat verbergen, helpt al een heel stuk.
Thanks!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:38 schreef YazooW het volgende:
Ook live op CNN, loopt ook voor op de Youtube stream.
Hij heeft zn chickie lopen neukenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hij ziet er wel uit alsof ie hele nacht heeft lopen zuipen
Beter dan welke wedstrijd dan ook.quote:
Het is echt een topshow. Ik kijk dit 10 keer liever dan het Eurovisie songfestival.quote:
Valt wel mee toch? Lotingen worden ook vaak uitgezonden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:45 schreef Rickertman96 het volgende:
NOS zendt het ook uit npo1, wat een hype opeens
Nu Griekenland nog.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij heeft in 1 uur heel het Palastina - Israël conflict opgelost.
Dat is iets andersquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:46 schreef radyo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Lotingen worden ook vaak uitgezonden.
quote:
Dan drukt Sepp op een knopje waardoor er een luik in de vloer opengaat, waarna niemand ooit nog wat van hem zal horen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:47 schreef YazooW het volgende:
Zou hij van het podium afgeslagen worden als hij over de tijd gaat?
Ik snap hem niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:46 schreef Zipportal het volgende:
Straks als Blatter aan het woord is. Heb ik een leuk garpje.
ff de Afrikanen winnenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:50 schreef radyo het volgende:
Ja joh, anders doe je hem toch in het frans joh
18uquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:51 schreef Ronzz het volgende:
continu, continu en continu.
Nee jongens, wat een walgelijke man.
Hoelaat gaat men stemmen?
Oui monsieurquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:52 schreef TargaFlorio het volgende:
In het Frans om de Afrikaanse landen te pleasen?
Omdat het z'n moedertaal is en het toch nog redelijk geaccepteerd wordt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Op de FIFA site wordt het live in het Engels vertaald.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Via BBC/CNN ookquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op de FIFA site wordt het live in het Engels vertaald.
Mussert.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:53 schreef superniger het volgende:
Wie gaat er straks namens Nederland stemmen?
Jan Smit. 12 points go to....quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:53 schreef superniger het volgende:
Bert van Napoleonquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:53 schreef superniger het volgende:
Tim Douwsma.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:53 schreef superniger het volgende:
En NOS ook, in het Nederlands danquote:
Reken maar dat ie de tijd vol maakt, of zelfs dat ie er over heen gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |