Yeah, krijg je net zoals met boxen gewoon 4 wereldkampioiensschappen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:20 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoop dat blatter wint, zou beter zijn als de uefa een tegenhanger van de fifa opricht.
Hij begint zo weer als het goed is.quote:
twitter:Raphael_Gellar twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 16:04:05PFA President Jibril Rajoub & IFA President shake hands after the vote! http://t.co/UXduSuQGdb reageer retweet
En dan Dave?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:20 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoop dat blatter wint, zou beter zijn als de uefa een tegenhanger van de fifa opricht.
Op Nederland 1?quote:
Ik heb hem of fifa.com gezet, de stream is nog niet begonnen.quote:
Is er al gestemd dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:22 schreef heywoodu het volgende:
Weet niet of deze al gepost was?[ afbeelding ]twitter:Raphael_Gellar twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 16:04:05PFA President Jibril Rajoub & IFA President shake hands after the vote! http://t.co/UXduSuQGdb reageer retweet
Voetbal is niet van de FIFA he?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
En dan Dave?
Krijg je een Europese Superleague, nee geweldig. Lekker alleen de rijkste clubs en landen voordelen geven, zodat ze financieel nog verder weglopen bij de rest van Europa. Krijg je ticketprijzen van boven de 100 euro, want de Aziatische toeristen tikken dat toch wel af. Mensen kunnen wel hoog opgeven over de Engelse standpunten tegen de FIFA, maar kijk eens op welke manier zij hun competities vormgeven. Dat is pure geldlust. 60 euro voor een play-off wedstrijd van het 5e niveau, en die bobo's verrijken hun zakken.
Naief.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:24 schreef raptorix het volgende:
Ik voel dat Ali gaat winnen, let maar op, nog snel 100 euro ingezet!
Ik heb 5 euro ingezet, dat vond ik al optimistisch.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:24 schreef raptorix het volgende:
Ik voel dat Ali gaat winnen, let maar op, nog snel 100 euro ingezet!
Werkgroep die de palestijnse/israelische kwestie gaat uitzoeken ofzo (op voetbalgebied)quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:25 schreef YazooW het volgende:
Vraag me af waar ze nou net eigenlijk op hebben gestemd bij die Israel-Palestina kwestie. Is er al iets meer over bekend ergens?
Ja, maar die Palestijnen hadden een voorstel met 3 punten. Het enige wat ze volgens mij hebben besproken is dat er toezicht moet komen op de vrije doorgang van Palestijnse spelers, dat is maar 1 punt van de 3.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Werkgroep die de palestijnse/israelische kwestie gaat uitzoeken ofzo (op voetbalgebied)
Deze was 5 keer geleden ook al niet grappig, nu nog steeds nietquote:
Schakel net pas in ;pquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Deze was 5 keer geleden ook al niet grappig, nu nog steeds niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |