Voetbal is oorlog.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Bizar dat dit soort politieke kwesties überhaupt worden besproken binnen een sport organisatie. Blatter is toch geen voorzitter van de Verenigde Naties
Israëlische overheid bemoeit zich met de Israëlische en Palestijnse voetbalbonden. Dat mag niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Bizar dat dit soort politieke kwesties überhaupt worden besproken binnen een sport organisatie. Blatter is toch geen voorzitter van de Verenigde Naties
Dat mag hij doen als ie zijn stem uitbrengtquote:
Ze hebben wel een punt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:25 schreef VMSDKR het volgende:
Zo'n gekkie kun je toch niet serieus nemen.
Vooral die Israëlische man.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:31 schreef superniger het volgende:
Iedereen in de zaal kijkt ongemakkelijk.
ik denk ongeveer het volgendequote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:31 schreef Akilla het volgende:
Wat lult die allemaal man, ik hoor alleen maar vage dingen.
Nee tegen racisme zeggen, maar ondertussen wel op israeliers afgeven
Voetbal is oorlog.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:32 schreef Akilla het volgende:
Zou die wel doorhebben dat die op een VOETBAL congress is?
Nou dat haal ik er echt niet uit...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik denk ongeveer het volgende
De manier waarop de FIFA omgaat met de onderdrukking van Palestina.. Israel kan bijvoorbeeld in de UEFA spelen, maar palestina niet..
Eigenlijk terecht, net als dat Isarael niet meer hoort te doen aan de eurovisie
Het is echt het een of ander daar idd.. of je haat iemand diehard, of je steunt iemand diehardquote:
"A Sith only thinks in absolutes"quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:36 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Het is echt het een of ander daar idd.. of je haat iemand diehard, of je steunt iemand diehard
Is gewoon op youtube te zien straks.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat een genot zo te lezen.Hopelijk is de torrent straks ergens te downloaden.
twitter:Raphael_Gellar twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 15:36:39Rajoub will return to Ramallah with a hero's welcome. He accomplished everything he wanted to from the beginning. reageer retweet
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:38 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zat nog even bij Yap Yumquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:39 schreef onlogisch het volgende:
haha. Er moet een advocaat wakker worden
twitter:Raphael_Gellar twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 15:39:58"Israel requests the floor" Sepp Blatter: NO"You have to give them the floor first" Blatter: who?This is why to vote for Prince Ali. reageer retweet
Friesland en Limburg willen ook een eigen voetbalbond.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:43 schreef YazooW het volgende:
Ik sta boven jullie dus praat ik gewoon in mijn eigen taal. Fuck jullie.
DWDD is niet meerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:43 schreef Dekatria het volgende:
LuckyTV kan echt een maand vooruit met alleen de beelden van vandaag.
Zou voor Limburg niet eens zo'n slecht idee zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Friesland en Limburg willen ook een eigen voetbalbond.
Wereldpolitiek...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:44 schreef Collide het volgende:
Ik schakel pas net in iemand die kan uitleggen waar dit over gaat?
Rusland - Oekraïne conflict.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:44 schreef Collide het volgende:
Ik schakel pas net in iemand die kan uitleggen waar dit over gaat?
Alleen daarom?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:45 schreef Onnoman het volgende:
fifa faalt in mijn ogen compleet door politiek te accepteren
Inderdaad, dat ze dit überhaupt door laten gaanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:45 schreef Onnoman het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:45 schreef Onnoman het volgende:
Noord-Koreaanse wel danquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:46 schreef YazooW het volgende:
Palestijnse spelers zijn niet vrij om te reizen, dus daarom gewoon een issue van de FIFA. Alle spelers moeten gelijk behandeld worden.
Die mogen van Noord-Korea zeer zeker wel naar internationale toernooien.quote:
Nee dat is het niet. Is een kwestie voor de VN.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:46 schreef YazooW het volgende:
Palestijnse spelers zijn niet vrij om te reizen, dus daarom gewoon een issue van de FIFA. Alle spelers moeten gelijk behandeld worden.
utopia heet het danquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:50 schreef radyo het volgende:
Kunnen we hier niet gewoon een Reality tvshow van maken
twitter:SamBorden twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 15:44:17Difficult to see from media tribune, but as Israeli FA takes the stage, it appears that many delegates from Muslim countries left the room. reageer retweet
Ze laten zich alleen maar kennen zo.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:52 schreef heywoodu het volgende:
twitter:SamBorden twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 15:44:17Difficult to see from media tribune, but as Israeli FA takes the stage, it appears that many delegates from Muslim countries left the room. reageer retweet
Delegatie van Zweden liep ook weg.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Dat is wel echt heel triest.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Mis je niks aan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Tsjah, slachtofferrol ligt hun wel, oplossingen e.d vinden ze toch niet zo belangrijk...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Zweden en wereldpolitiekquote:
Precies, hij lost het weer allemaal netjes op! Stelt weer een paar commissies aan enzo, maar we gaan niet stemmen jongens!quote:
preciesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:56 schreef Collide het volgende:
Hopelijk word Blatter herkozen dat is de enige optie voor het einde van de fifa.
Even enveloppen aan het uitdelen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:56 schreef Dekatria het volgende:
Ging Israel nou even iedereen de hand schudden?
Hoop dan dat het blatter isquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:59 schreef Onnoman het volgende:
tering... daar staat echt iets op exploderen
best eng
volgens mij is dat ook de bedoeling..quote:
Ze wilde het hooliganisme toch aanpakken?quote:
twitter:A_W_Gordon twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 15:59:01Blatter is either very confused or he tried to pull a fast one on the entire FIFA Congress by voting on individual points, not whole thing. reageer retweet
twitter:Masters_JamesD twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 15:55:21Does anybody know what they're actually voting on? Asking for a friend? #FIFA reageer retweet
Zou me niks verbazen dat een of andere componist flink zijn zakken heeft gevuld met dat deuntjequote:
twitter:A_W_Gordon twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 16:03:1590 percent voted in favor of the PFA's motion, but nobody knows precisely what that motion now is. reageer retweet
mag dat niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |