twitter:Raphael_Gellar twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 15:39:58"Israel requests the floor" Sepp Blatter: NO"You have to give them the floor first" Blatter: who?This is why to vote for Prince Ali. reageer retweet
Friesland en Limburg willen ook een eigen voetbalbond.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:43 schreef YazooW het volgende:
Ik sta boven jullie dus praat ik gewoon in mijn eigen taal. Fuck jullie.
DWDD is niet meerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:43 schreef Dekatria het volgende:
LuckyTV kan echt een maand vooruit met alleen de beelden van vandaag.
Zou voor Limburg niet eens zo'n slecht idee zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Friesland en Limburg willen ook een eigen voetbalbond.
Wereldpolitiek...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:44 schreef Collide het volgende:
Ik schakel pas net in iemand die kan uitleggen waar dit over gaat?
Rusland - Oekraïne conflict.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:44 schreef Collide het volgende:
Ik schakel pas net in iemand die kan uitleggen waar dit over gaat?
Alleen daarom?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:45 schreef Onnoman het volgende:
fifa faalt in mijn ogen compleet door politiek te accepteren
Inderdaad, dat ze dit überhaupt door laten gaanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:45 schreef Onnoman het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:45 schreef Onnoman het volgende:
Noord-Koreaanse wel danquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:46 schreef YazooW het volgende:
Palestijnse spelers zijn niet vrij om te reizen, dus daarom gewoon een issue van de FIFA. Alle spelers moeten gelijk behandeld worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |