Ik had het lachen gevonden als ze alemaal heel gelaten hadden gereageerd.quote:
Nee, klopt, maar ik ben het wel eens met wat hij zegt. Met die wc-breaks mogen ze wat mij betreft wel wat strenger zijn en jezelf afdrogen na elke punt komt ook een beetje absurd over. En graag een klok op de baan die na elk punt 25 seconden aftelt en consequent handhaven. snap niet dat ze Nadal daarmee weg laten komen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:13 schreef suus21 het volgende:
Zo niet grappig dat toneelstukje elke dag van mcenroe Zzzzzzzz
Mats zit met z'n hoofd al bij het feit dat achter de schermen Barbra's broekje uit gaat.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het zo suf dat Barbara en Mats altijd zo staan te grijnzen als die camera uitzoomt en ze naar een nieuw onderwerp gaan of het programma afgelopen is. Zou het wel leuk vinden als ze dan steeds zo keken:
Het ziet er heel amateuristisch uit allemaal en het is al jaren zo he.. echt onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het zo suf dat Barbara en Mats altijd zo staan te grijnzen als die camera uitzoomt en ze naar een nieuw onderwerp gaan of het programma afgelopen is. Zou het wel leuk vinden als ze dan steeds zo keken:
Picsquote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:56 schreef 1239758715981 het volgende:
Dat is juist de kracht van dat programma.
Vinden jullie Jeremy Chardy trouwens een aantrekkelijke man?
Jaaaaaaaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:56 schreef 1239758715981 het volgende:
Dat is juist de kracht van dat programma.
Vinden jullie Jeremy Chardy trouwens een aantrekkelijke man?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:56 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Pics
Ik vind ana ivanovic wel ontzettend lekker, Lucky schweinsteiger
Hopelijk wint stevens vandaag, kan ik zomaar de #1 pakken voor een dag in scorito![]()
Ik heb niet zo veel met blonde vrouwen maar haar vind ik wel mooi.quote:
Ze haalt nog bier ook. Bij Ana zullen het wel worteltjes zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met blonde vrouwen mar haar vind ik wel mooi.![]()
Murray-Kyrgios trouwens begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |