quote:
Mag ik halverwege de maand nog ff tussendoor?quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:37 schreef Fien10 het volgende:
We gaan wel echt gelijk op met z'n alle hè! Dan spreken we nu af dat we eind vd maand écht strepen gaan piesen met z'n alle!
Vooruitquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:41 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Mag ik halverwege de maand nog ff tussendoor?![]()
Jij altijd!quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:41 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Mag ik halverwege de maand nog ff tussendoor?![]()
Kunnen we dan even wachten tot ik bij de gyn ben geweestquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:37 schreef Fien10 het volgende:
We gaan wel echt gelijk op met z'n alle hè! Dan spreken we nu af dat we eind vd maand écht strepen gaan piesen met z'n alle!
Oh wat fijn! Weten ze ook al wat het veroorzaakt heeft?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:14 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Kunnen we dan even wachten tot ik bij de gyn ben geweest![]()
Hij is weer thuis!
Oh fijn Sjoiisie! Wat een schrik lijkt me dat zeg.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:14 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Kunnen we dan even wachten tot ik bij de gyn ben geweest![]()
Hij is weer thuis!
Dan zou echt streepjesregen to the max worden! Zou het dan toch eindelijk eens gebeuren? Heel WOHTS leeg en iedereen tegelijk naar Z&G? Babyboom in maart!quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:37 schreef Fien10 het volgende:
Dat zou toch fijn zijn he! Lijkt me ook best een fijne maand om te bevallen. Je hebt geen last van de hitte met zo'n pens, en als die kleine er dan is dan wordt het lente! Ja nee van mij mag het gaan gebeuren deze maand.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:33 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Dan zou echt streepjesregen to the max worden! Zou het dan toch eindelijk eens gebeuren? Heel WOHTS leeg en iedereen tegelijk naar Z&G? Babyboom in maart!
quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:33 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Dan zou echt streepjesregen to the max worden! Zou het dan toch eindelijk eens gebeuren? Heel WOHTS leeg en iedereen tegelijk naar Z&G? Babyboom in maart!
Nee en daar gaan ze verder ook niet naar zoeken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:29 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Oh wat fijn! Weten ze ook al wat het veroorzaakt heeft?
Nope, waren nog niet bekendquote:Op donderdag 4 juni 2015 15:07 schreef Fien10 het volgende:
Heb jij de uitslag al binnen L0t? Hoop dat het meeviel!
Pff lekker dan! Wel hoop dat het voor die tijd raak is of niet?quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nope, waren nog niet bekend.
Nu over 2 weken weer een belafspraak.
Onze meidennaam.hadden wij allang bedacht en "vaststaan" en toen kreeg een goede vriendin van mij een dochter... en ja hoor S.arah Uiteindelijk hebben wij onze dochter ook deze naam gegeven omdat het een prachtige naam is volgens ons. En als we nu bij elkaar zijn gaat t vrij vlekkeloos, grote Saar en baby Saarquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:20 schreef FritzWepper het volgende:
Vriendin van een van m'n beste vrienden heeft nog een goede vijf weken te gaan in haar zwangerschap. Ik ben met m'n vriendin al lang een jongens- en meisjesnaam overeengekomen voor de toekomst, dus dat gaat weer billenknijpen worden
Groot gelijk. Ik zou er ook niet van afwijken. Ik zei ook al tegen mijn vriendin: kiezen we dan een andere naam en blijkt dat we die mensen daarna om een of andere reden nooit meer zien. Ik zou er alleen binnen de familie rekening mee houden denk ik.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Onze meidennaam.hadden wij allang bedacht en "vaststaan" en toen kreeg een goede vriendin van mij een dochter... en ja hoor S.arah Uiteindelijk hebben wij onze dochter ook deze naam gegeven omdat het een prachtige naam is volgens ons. En als we nu bij elkaar zijn gaat t vrij vlekkeloos, grote Saar en baby Saar
Hebben wij ook gedaan,schoonzus en ik waren tegelijk zwanger van een meisje, zij 6 weken eerder uitgerekend, maar we hebben wel even naar de 1e letter vd naam gevraagd, zou wat vreemd worden voor de oma..quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:27 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik zou er ook niet van afwijken. Ik zei ook al tegen mijn vriendin: kiezen we dan een andere naam en blijkt dat we die mensen daarna om een of andere reden nooit meer zien. Ik zou er alleen binnen de familie rekening mee houden denk ik.
Nee, dan zit ik precies rond mn eisprong. Dus wie weet is het wel raak maar nog niet merkbaarquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:50 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Pff lekker dan! Wel hoop dat het voor die tijd raak is of niet?
Wat dat betreft heb ik de mazzel dat m'n vriendin Vlaamse is en we nu even in België wonen. En hier hebben ze sinds vorig jaar de mogelijkheid om je kind een combinatie van beide achternamen te geven. Ik vind dat wel heel mooi eigenlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:35 schreef Bottoms_up het volgende:
Hij moet niet flauw doen, hij kiest de achternaam al![]()
Vriend van me die in 2012 een dochter kreeg bekende nadat ze geboren was dat ze tussen drie namen hadden zitten twijfelen. Toen ik later deze lijst zag moest ik wel lachen dat het er drie uit de top vijf waren. Weinig origineel dus.quote:Top tien namen komen hier niet
Ik vond Emma altijd een supermooie naam... totdat die zo populair werd.quote:Vriend van me die in 2012 een dochter kreeg bekende nadat ze geboren was dat ze tussen drie namen hadden zitten twijfelen. Toen ik later deze lijst zag moest ik wel lachen dat het er drie uit de top vijf waren. Weinig origineel dus.
Bij jullie kan een naam volgens de familietraditie gewoon voor beiden toch?quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:54 schreef Hilzillah het volgende:
Meisjes namen zat!
Jongens namen![]()
Was bij de Senn ook een hele strijd
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij jullie kan een naam volgens de familietraditie gewoon voor beiden toch?
Ik noem Vlamingen altijd Westerburen omdat ik uit het diepe zuiden van Nederlands-Limburg kom. Ik vind België wel mooi qua steden en natuur, maar met de meeste mensen krijg ik geen contact.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 07:02 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ik vond Emma altijd een supermooie naam... totdat die zo populair werd.
Hier ook de combi Vlaamse-Nederlander, maar wij wonen in Nederland. Dat geeft nu al kleine conflictjes over de namen. Het hele idee van het kind een doopnaam te geven en het toch helemaal anders te noemen vind ik bizar. Plus we moeten een naam hebben die in beide landen hetzelfde wordt uitgesproken en in beide landen niet populair is![]()
Hoe bevalt het je in het mooie zuiden?
Grappig, ik heb hetzelfde probleem. Echt contact krijgen is vreselijk moeilijk.quote:Ik noem Vlamingen altijd Westerburen omdat ik uit het diepe zuiden van Nederlands-Limburg kom. Ik vind België wel mooi qua steden en natuur, maar met de meeste mensen krijg ik geen contact.
je hebt er zelf nog op gereageerd suffiequote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:48 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan?En succes!!!!
![]()
Hoi Gala
Welkom gala!quote:Op zondag 31 mei 2015 22:48 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb vrij grote handen, moet ik helpen grabbelen?
helaas geen jurk maar wel een waardebon twv 200 euroquote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:25 schreef Kimpossible het volgende:
Ik had de kleinste grote prijs majomijn kind had beloofd voor me te grabbelen ('JA!'
) maar ze moest zo nodig in slaap vallen in de doek
![]()
![]()
Heb jij hem wel gewonnen?!
Ook een mooie prijs! En het is ook niet echt een straf om met dit weer in Vlissingen aan de Boulevard te vertoeven toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
helaas geen jurk maar wel een waardebon twv 200 euroik was er wel bij toen de jurk gewonnen werd
Je had trouwens beter na de lunch kunnen komen, ze hebben toen alle waardebonnen van 50 euro eruit gehaald!
nee dat was zeker geen straf! Alleen wel jammer dat we gisteren vanwege het noodweer besloten hebben om eerst te eten en we daardoor pas om 12 uur in ons hotel warenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:45 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ook een mooie prijs! En het is ook niet echt een straf om met dit weer in Vlissingen aan de Boulevard te vertoeven toch?
Kloptquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee dat was zeker geen straf! Alleen wel jammer dat we gisteren vanwege het noodweer besloten hebben om eerst te eten en we daardoor pas om 12 uur in ons hotel waren
Jij komt uit de buurt toch?
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
je hebt er zelf nog op gereageerd suffie
[..]
Welkom gala!
oh zoquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:27 schreef Hilzillah het volgende:
[..]Ik weet wel dat ik er op gereageerd had, maar bedoelde 'hoe werkt het spelletje'
![]()
Een grote ton en dan grabbelen naar kaartjes en je plukt er dan een korting of een jurk uit. Zo iets?
Als ik google zegt de 1; 25 en de.ander zegt 8... word ik niet wijzer van dus...quote:Op zondag 7 juni 2015 01:05 schreef Leonietje83 het volgende:
Weet iemand vanaf welke concentratie Hcg de kruidvat early en 2v5 positief uitvallen? Kan het niet vinden in gebruiksaanwijzing?
Weet van predictor early dat het vanaf 12,5 is... Iemand die het ooit al uitgezocht of nagevraagd heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |