Ja was het gewoon voor volgende maandquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje kut
Maar misschien heb ik voorspellende gaven. Ik hoop het!
Wat was er nou uiteindelijk aan de hand met hem? Wel fijn dat ze de oorzaak waarschijnlijk gebonden hebben en hij weer naar huis magquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:05 schreef SilverSjoiis het volgende:
Vriendlief is van de IC af gelukkig. Hij heeft vandaag wat onderzoeken gehad, wat waarschijnlijk wel de oorzaak aan het licht heeft gebracht. Hij is er gelukkig niet beroerd van, hooguit wat duf door de lange nacht en weinig slaap en veel bloedverlies. Nog een nachtje ziekenhuis en hopelijk mag ik hem morgen ophalen
Dank lieve dames voor het meeleven![]()
(Overigens moest ik zelf vandaag bloedprikken, want dag 21 van mn cyclus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles wijst op een scheurtje in z'n darmwandquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat was er nou uiteindelijk aan de hand met hem? Wel fijn dat ze de oorzaak waarschijnlijk gebonden hebben en hij weer naar huis mag
Ik heb popcornquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:44 schreef Soof-87 het volgende:
He jammer, Majo!
En Cygne.. Ik zeg alleen een reep chocolade er bij en het feest is compleet
quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:32 schreef Cygne het volgende:
Wat een schrik Silver!![]()
Majo, balen!![]()
En mijn lijf werkt gewoon weer. Vanochtend ongesteld geworden. Lekker met een dekentje en teckel en konijntje als kruik op de bank.
Dat is fijn dat alles weer werkt! Je hebt wel hele gelijkmatige cycli he? Dat mag ook wel op z'n minstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En@ spoiler
Ieh wat klinkt dat engquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:52 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Alles wijst op een scheurtje in z'n darmwandGelukkig waren ze er snel bij!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Dag 37 and counting...quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:04 schreef MaJo het volgende:
We zouden een streepjesregen doen meiden, niet simultaan ongesteld zijn
quote:
Mag ik halverwege de maand nog ff tussendoor?quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:37 schreef Fien10 het volgende:
We gaan wel echt gelijk op met z'n alle hè! Dan spreken we nu af dat we eind vd maand écht strepen gaan piesen met z'n alle!
Vooruitquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:41 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Mag ik halverwege de maand nog ff tussendoor?![]()
Jij altijd!quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:41 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Mag ik halverwege de maand nog ff tussendoor?![]()
Kunnen we dan even wachten tot ik bij de gyn ben geweestquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:37 schreef Fien10 het volgende:
We gaan wel echt gelijk op met z'n alle hè! Dan spreken we nu af dat we eind vd maand écht strepen gaan piesen met z'n alle!
Oh wat fijn! Weten ze ook al wat het veroorzaakt heeft?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:14 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Kunnen we dan even wachten tot ik bij de gyn ben geweest![]()
Hij is weer thuis!
Oh fijn Sjoiisie! Wat een schrik lijkt me dat zeg.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:14 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Kunnen we dan even wachten tot ik bij de gyn ben geweest![]()
Hij is weer thuis!
Dan zou echt streepjesregen to the max worden! Zou het dan toch eindelijk eens gebeuren? Heel WOHTS leeg en iedereen tegelijk naar Z&G? Babyboom in maart!quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:37 schreef Fien10 het volgende:
Dat zou toch fijn zijn he! Lijkt me ook best een fijne maand om te bevallen. Je hebt geen last van de hitte met zo'n pens, en als die kleine er dan is dan wordt het lente! Ja nee van mij mag het gaan gebeuren deze maand.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:33 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Dan zou echt streepjesregen to the max worden! Zou het dan toch eindelijk eens gebeuren? Heel WOHTS leeg en iedereen tegelijk naar Z&G? Babyboom in maart!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |