quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:33 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Dan zou echt streepjesregen to the max worden! Zou het dan toch eindelijk eens gebeuren? Heel WOHTS leeg en iedereen tegelijk naar Z&G? Babyboom in maart!
Nee en daar gaan ze verder ook niet naar zoeken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:29 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Oh wat fijn! Weten ze ook al wat het veroorzaakt heeft?
Nope, waren nog niet bekendquote:Op donderdag 4 juni 2015 15:07 schreef Fien10 het volgende:
Heb jij de uitslag al binnen L0t? Hoop dat het meeviel!
Pff lekker dan! Wel hoop dat het voor die tijd raak is of niet?quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nope, waren nog niet bekend.
Nu over 2 weken weer een belafspraak.
Onze meidennaam.hadden wij allang bedacht en "vaststaan" en toen kreeg een goede vriendin van mij een dochter... en ja hoor S.arah Uiteindelijk hebben wij onze dochter ook deze naam gegeven omdat het een prachtige naam is volgens ons. En als we nu bij elkaar zijn gaat t vrij vlekkeloos, grote Saar en baby Saarquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:20 schreef FritzWepper het volgende:
Vriendin van een van m'n beste vrienden heeft nog een goede vijf weken te gaan in haar zwangerschap. Ik ben met m'n vriendin al lang een jongens- en meisjesnaam overeengekomen voor de toekomst, dus dat gaat weer billenknijpen worden
Groot gelijk. Ik zou er ook niet van afwijken. Ik zei ook al tegen mijn vriendin: kiezen we dan een andere naam en blijkt dat we die mensen daarna om een of andere reden nooit meer zien. Ik zou er alleen binnen de familie rekening mee houden denk ik.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Onze meidennaam.hadden wij allang bedacht en "vaststaan" en toen kreeg een goede vriendin van mij een dochter... en ja hoor S.arah Uiteindelijk hebben wij onze dochter ook deze naam gegeven omdat het een prachtige naam is volgens ons. En als we nu bij elkaar zijn gaat t vrij vlekkeloos, grote Saar en baby Saar
Hebben wij ook gedaan,schoonzus en ik waren tegelijk zwanger van een meisje, zij 6 weken eerder uitgerekend, maar we hebben wel even naar de 1e letter vd naam gevraagd, zou wat vreemd worden voor de oma..quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:27 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik zou er ook niet van afwijken. Ik zei ook al tegen mijn vriendin: kiezen we dan een andere naam en blijkt dat we die mensen daarna om een of andere reden nooit meer zien. Ik zou er alleen binnen de familie rekening mee houden denk ik.
Nee, dan zit ik precies rond mn eisprong. Dus wie weet is het wel raak maar nog niet merkbaarquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:50 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Pff lekker dan! Wel hoop dat het voor die tijd raak is of niet?
Wat dat betreft heb ik de mazzel dat m'n vriendin Vlaamse is en we nu even in België wonen. En hier hebben ze sinds vorig jaar de mogelijkheid om je kind een combinatie van beide achternamen te geven. Ik vind dat wel heel mooi eigenlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:35 schreef Bottoms_up het volgende:
Hij moet niet flauw doen, hij kiest de achternaam al![]()
Vriend van me die in 2012 een dochter kreeg bekende nadat ze geboren was dat ze tussen drie namen hadden zitten twijfelen. Toen ik later deze lijst zag moest ik wel lachen dat het er drie uit de top vijf waren. Weinig origineel dus.quote:Top tien namen komen hier niet
Ik vond Emma altijd een supermooie naam... totdat die zo populair werd.quote:Vriend van me die in 2012 een dochter kreeg bekende nadat ze geboren was dat ze tussen drie namen hadden zitten twijfelen. Toen ik later deze lijst zag moest ik wel lachen dat het er drie uit de top vijf waren. Weinig origineel dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |