Weten ze dat jullie bezig zijn? Anders gewoon naar vragen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef FritzWepper het volgende:
M'n pa is de zolder van mijn ouders aan het opruimen en knalt alles op Marktplaats. Zo ook een perfect kinderbedje dat ze ooit gekocht hebben toen af en toe de baby van vrienden bleef slapen. Best lullig.
Nee, dat mogen ze niet weten. Denken dat we kinderhaters zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Weten ze dat jullie bezig zijn? Anders gewoon naar vragen?
Ja dan is t ook niet zo raar dat ie t weggooit...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:20 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Nee, dat mogen ze niet weten. Denken dat we kinderhaters zijn
Nope, maar wel zonde. Kan er niets aan doen zonder mezelf te verradenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja dan is t ook niet zo raar dat ie t weggooit...
Wilde precies hetzelfde zeggenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:03 schreef Hilzillah het volgende:
Anders laat je het zogenaamd een vriend van een vriend van een vriend kopen en zet je het bij jezelf op zolder en geef je hem weer terug als het raak is :p
Welke testen zijn het?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:02 schreef Skoap het volgende:
dames ik vond vandaag nog een stapeltje ovulatietesten wie kan ik er blij mee maken?
Ik weet het niet precies, i.i.g van die simpele dunne test strips. Ik kijk morgen even ze liggen op de kamer waar Luc nu ligt te slapen.quote:
Bedoel je dat je nog niet ongesteld bent geworden sinds de geboorte of nog niet regelmatig? Hoe oud is J nu?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:19 schreef klaprooss het volgende:
![]()
en ik vind het net zo spannend als bij J!
maar wel een laag pitje wohya hier, er is nog geen cyclus nadat J is geboren.. Maar noh! Een nieuwe baby![]()
Nee nog helemaal nietsquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel je dat je nog niet ongesteld bent geworden sinds de geboorte of nog niet regelmatig? Hoe oud is J nu?
Wow dat blijft wel lang uit dan! Wat is eigenlijk normaal? Geef je nog borstvoeding? Dan kan het ook uitblijven geloof ik?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:55 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Nee nog helemaal niets. J is nu 15 maanden
Bedankt voor het warme welkom
Klopt idd nog borstvoeding hier! De laatste 2 maanden drinkt hij aanzienlijk minder dan voorheen dus hopelijk pakt mijn lichaam het snel op!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat blijft wel lang uit dan! Wat is eigenlijk normaal? Geef je nog borstvoeding? Dan kan het ook uitblijven geloof ik?
Ik snap niks van deze zinquote:Op zondag 31 mei 2015 12:16 schreef Sam1993 het volgende:
Balen alle negatieve testen. Hier 99k negatief en vandaag 1 dag oertijd toch ongesteld op na de volgende maand.
Londenquote:Op zondag 31 mei 2015 12:45 schreef sproetjes het volgende:
Ik ga niet eens testen want lijkt erop dat ik vandaag gewoon ongesteld wordt![]()
Achja iig ben ik niet ongesteld als we volgende week een paar dagen naar Londen gaan
hoe lang ga je en ben je er al eens eerder geweest? Dan kan ik gerichter tips gevenquote:Op zondag 31 mei 2015 13:40 schreef sproetjes het volgende:
Tips altijd welkom! Musical waren we eigenlijk niet van plan
4 dagen, ma tm donderdag, wordt onze eerste keer.quote:Op zondag 31 mei 2015 14:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
hoe lang ga je en ben je er al eens eerder geweest? Dan kan ik gerichter tips geven
En als je niet van musicals houdt dan moet je het niet doen maar Londen is natuurlijk wel de musicalstad bij uitstekbovendien speelt mijn all time favoriet Miss Saigon weer sinds vorig jaar
Oh Londen!quote:Op zondag 31 mei 2015 14:21 schreef sproetjes het volgende:
[..]
4 dagen, ma tm donderdag, wordt onze eerste keer.
Musicals vind ik wel leuk, maar manlief minder. Plus we willen het een beetje "on a budget" doen. En die musicals zijn vaak best prijzig.
Dat waren m'n zusje en ik ook niet. Maar uit eindelijk hebben we via lastminute.com voor 25 euro pp tickets voor Charlie and the Chocalatfactory gekocht voor rang 6. En omdat t een doordeweeksedag was (dinsdag) en het vet rustig was, werden we gratis geüpgraded naar de 1e rangquote:Op zondag 31 mei 2015 13:40 schreef sproetjes het volgende:
Tips altijd welkom! Musical waren we eigenlijk niet van plan
Musicals kun je ook goedkoop heen, bij TKTS op Leicester Square kun je op de dag zelf tickets kopen met 50% korting. Er zijn ook minder "gaye" musicals die ook mannen leuk vinden. Maar dan moet ie er wel voor open staanquote:Op zondag 31 mei 2015 14:21 schreef sproetjes het volgende:
[..]
4 dagen, ma tm donderdag, wordt onze eerste keer.
Musicals vind ik wel leuk, maar manlief minder. Plus we willen het een beetje "on a budget" doen. En die musicals zijn vaak best prijzig.
welke verrassing bedoel je nu?quote:Op zondag 31 mei 2015 16:21 schreef Twinkle20 het volgende:
Toch altijd grappig die verrassingen hier. Ik word er blij van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |