abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157962361
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:32 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Wat? Ik kan er ook niets aandoen :')
Na het typen van die rare brief had je best op delete kunnen drukken, ipv posten op Facebook en delen met je tinderdate. Dat is vragen om mensen afstoten.

Was je ook zo tijdens je relatie?
pi_157962960
quote:
2s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:37 schreef Gray het volgende:

[..]

Na het typen van die rare brief had je best op delete kunnen drukken, ipv posten op Facebook en delen met je tinderdate. Dat is vragen om mensen afstoten.

Was je ook zo tijdens je relatie?
Nee, ze stootte mij af. Hoezo is het raar? Je bent serieus de eerste die het zegt. Al mijn collega's en klasgenoten vondeb het goed van mezelf dat ik dit ' durf'.
pi_157962999
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:04 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Nee, ze stootte mij af. Hoezo is het raar? Je bent serieus de eerste die het zegt. Al mijn collega's en klasgenoten vondeb het goed van mezelf dat ik dit ' durf'.
De mening van een vreemde is vaak eerlijker.
pi_157963760
quote:
12s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:06 schreef Gray het volgende:

[..]

De mening van een vreemde is vaak eerlijker.
Je komt nogal aanvallend over.
pi_157964986
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:42 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Je komt nogal aanvallend over.
Omdat ik een brief lees, die raar vind, en die mening uit?

Okay.
pi_157966076
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Omdat ik een brief lees, die raar vind, en die mening uit?

Okay.
Ja je eigen mening, maar ik ben eigenwijs, zoals je al inmiddels weet! Ik ben niet bang om mijn gevoelens te uitten op het internet!
pi_157968324
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:44 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ja je eigen mening, maar ik ben eigenwijs, zoals je al inmiddels weet! Ik ben niet bang om mijn gevoelens te uitten op het internet!
Het is wel een enorme afknapper, doe dat niet als je wat anders op het oog hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_157968879
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:53 schreef Soury het volgende:

[..]

Het is wel een enorme afknapper, doe dat niet als je wat anders op het oog hebt.
Ja goed, het was ook stom dat ik dat tegen haar vertelde, achteraf. :p
pi_157968898
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:19 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ja goed, het was ook stom dat ik dat tegen haar vertelde, achteraf. :p
Ik zou ook rennen. ;)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_158005426
Twee maanden geleden heb ik het uitgemaakt met mijn ex. Ik was niet meer gelukkig bij haar en toen ik aangaf een tijdje ruimte nodig te hebben kon zij me dit niet geven, dus heb ik het uitgemaakt. (korte versie).

Sindsdien ben ik een dagboek begonnen waarin ik ongeveer dagelijks schrijf. Wat is er mis gegaan, wat heb ik gedaan, wat heeft zij gedaan etc. Na ongeveer een maand begon ik er achter te komen dat ik eigenlijk mezelf een beetje was kwijtgeraakt in de laatste maanden van mijn relatie. Ik sliep veel, sportte niet meer, deed niets meer aan mijn hobby's. Ik modderde wat vooruit en zonder dat ik het in de gaten had zat de relatie in een enorme sleur. Ik was eigenlijk niet per se niet gelukkig bij haar, maar überhaupt niet gelukkig met mezelf. Dit doorhebbende ben ik haar van de ene op de andere dag enorm gaan missen.

Aangezien ik wel doorhad dat ik mijn ex aan het idealiseren was, zij heeft ook veel fouten gemaakt en zat ook niet lekker in d'r vel, heb ik het laten rusten. Nu, nóg een maand later, weet ik 100% zeker dat ik nog enorm verliefd op haar ben. Ik heb keihard aan mezelf gewerkt, voel me weer op en top en ben gelukkig met mezelf. Dus besloot ik haar te appen, en hebben we afgesproken. Ook al is er in twee maanden veel gebeurt, ze vond het enorm fijn me te zien. Ze knuffelde en zoende me zelfs. Verwarrend allemaal. Ik heb verteld hoe ik de afgelopen twee maanden heb ervaren en wat er is veranderd. Na nog een keer afgesproken te hebben en samen ontspannen een filmpje hebben gekeken en nog wat gepraat te hebben vroeg ik of we de draad op zouden kunnen pakken.

Hierop zei ze, logisch, dat ze geen idee had hoe we ooit weer terug kunnen naar de situatie van vroeger. Ze houdt veel van me, en voelt zich duidelijk nog tot me aangetrokken. De lange weg naar een goede evenwichtige relatie ziet ze echter nog niet zo voor zich, ze heeft immers twee maanden haar best gedaan mij te vergeten. En heeft tijd nodig om hierover na te denken.

Ze heeft eigenlijk helemaal gelijk. Hoe krijgen we in hemelsnaam weer een goede relatie nadat we zoveel om elkaar hebben gehuild, en het zelfs al een plekje hebben proberen te geven. Hoe gaan we dit in hemelsnaam aanpakken zodat de kans op een goed einde het grootst is. Moeten we dit überhaupt wel gaan doen?

Bah, ik ben nog zo gek op haar. Dat ze me knuffelde en zoende betekent natuurlijk niet dat ze ook zo gek is op mij, maar het geeft hoop. Ik ben nu aan het wachten op een antwoord, als ze nee zegt kan ik weer opnieuw beginnen met het vergeten van mijn ex. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Frankii op 04-12-2015 13:11:26 ]
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_158008099
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 10:18 schreef Frankii het volgende:
Hierop zij ze
:'(
pi_158013865
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:04 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik vind 't naar mijn mening ook een beetje raar om zoiets op Facebook te zetten. Het is toch iets tussen je ex en jij? Dat zet je toch niet openbaar op Facebook.
pi_158014116
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 10:18 schreef Frankii het volgende:
Twee maanden geleden heb ik het uitgemaakt met mijn ex. Ik was niet meer gelukkig bij haar en toen ik aangaf een tijdje ruimte nodig te hebben kon zij me dit niet geven, dus heb ik het uitgemaakt. (korte versie).

Sindsdien ben ik een dagboek begonnen waarin ik ongeveer dagelijks schrijf. Wat is er mis gegaan, wat heb ik gedaan, wat heeft zij gedaan etc. Na ongeveer een maand begon ik er achter te komen dat ik eigenlijk mezelf een beetje was kwijtgeraakt in de laatste maanden van mijn relatie. Ik sliep veel, sportte niet meer, deed niets meer aan mijn hobby's. Ik modderde wat vooruit en zonder dat ik het in de gaten had zat de relatie in een enorme sleur. Ik was eigenlijk niet per se niet gelukkig bij haar, maar überhaupt niet gelukkig met mezelf. Dit doorhebbende ben ik haar van de ene op de andere dag enorm gaan missen.

Aangezien ik wel doorhad dat ik mijn ex aan het idealiseren was, zij heeft ook veel fouten gemaakt en zat ook niet lekker in d'r vel, heb ik het laten rusten. Nu, nóg een maand later, weet ik 100% zeker dat ik nog enorm verliefd op haar ben. Ik heb keihard aan mezelf gewerkt, voel me weer op en top en ben gelukkig met mezelf. Dus besloot ik haar te appen, en hebben we afgesproken. Ook al is er in twee maanden veel gebeurt, ze vond het enorm fijn me te zien. Ze knuffelde en zoende me zelfs. Verwarrend allemaal. Ik heb verteld hoe ik de afgelopen twee maanden heb ervaren en wat er is veranderd. Na nog een keer afgesproken te hebben en samen ontspannen een filmpje hebben gekeken en nog wat gepraat te hebben vroeg ik of we de draad op zouden kunnen pakken.

Hierop zei ze, logisch, dat ze geen idee had hoe we ooit weer terug kunnen naar de situatie van vroeger. Ze houdt veel van me, en voelt zich duidelijk nog tot me aangetrokken. De lange weg naar een goede evenwichtige relatie ziet ze echter nog niet zo voor zich, ze heeft immers twee maanden haar best gedaan mij te vergeten. En heeft tijd nodig om hierover na te denken.

Ze heeft eigenlijk helemaal gelijk. Hoe krijgen we in hemelsnaam weer een goede relatie nadat we zoveel om elkaar hebben gehuild, en het zelfs al een plekje hebben proberen te geven. Hoe gaan we dit in hemelsnaam aanpakken zodat de kans op een goed einde het grootst is. Moeten we dit überhaupt wel gaan doen?

Bah, ik ben nog zo gek op haar. Dat ze me knuffelde en zoende betekent natuurlijk niet dat ze ook zo gek is op mij, maar het geeft hoop. Ik ben nu aan het wachten op een antwoord, als ze nee zegt kan ik weer opnieuw beginnen met het vergeten van mijn ex. ;(
Je moet ook niet zo snel willen gaan, je denkt misschien na 2 maanden klaar te zijn om weer te beginnen maar ik zou 't meer tijd geven. Hoe weet je zo zeker dat voorheen bestaande problemen niet terug gaan keren? Ik snap de reactie van je ex wel, ze is blij om je te zien maar hoe weet zij zeker dat je niet in dezelfde sleur beland als voorheen, zij heeft geen bevestiging, alleen jouw woorden. Dat is waarom tijd juist belangrijk is, na 2 maanden zit je het echt (al dan niet bewust) te verwerken, zij dus ook. Logisch dat ze na zo'n break-up niet meteen zin heeft om het weer opnieuw te proberen, geef haar tijd en ruimte, laat zien dat je veranderd bent, en soms kun je dat alleen maar laten zien door middel van tijd. Probeer in de tussentijd nog extra aan jezelf te werken, laat zien dat je voor haar wilt gaan.

Meer dan wachten kun je nu inderdaad niet doen, dus besteed je tijd nuttig. Als zij echt van jou houdt en jullie fouten wil "vergeven" om met een schone lei te beginnen, merk je dat vanzelf wel.

En ja het kan dus, maar 't kost dan wel inzet en begrip aan beide kanten.
pi_158051499
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:53 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik vind 't naar mijn mening ook een beetje raar om zoiets op Facebook te zetten. Het is toch iets tussen je ex en jij? Dat zet je toch niet openbaar op Facebook.
Ja misschien, maar omdat ze mij als stront heeft behandeld mag niemand dat weten? Zoals ik zei, als je talloze berichtjes krijgt met wat er aan de hand is word je er ook gek van denk ik.

Overigens heb ik al 2 nachten dromen over haar, voel me erg eenzaam, al sleuren mijn collega's mij er wel doorheen, en probeer ik andere dingen te doen maar het lukt gewoon niet
pi_158052372
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 09:53 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ja misschien, maar omdat ze mij als stront heeft behandeld mag niemand dat weten? Zoals ik zei, als je talloze berichtjes krijgt met wat er aan de hand is word je er ook gek van denk ik.

Overigens heb ik al 2 nachten dromen over haar, voel me erg eenzaam, al sleuren mijn collega's mij er wel doorheen, en probeer ik andere dingen te doen maar het lukt gewoon niet
Ik lurk hier af en toe.
Maar zoals je zelf aangaf, je bent idd beetje kinderachtig, ondanks dat je al 22 bent
pi_158052461
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 11:08 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik lurk hier af en toe.
Maar zoals je zelf aangaf, je bent idd beetje kinderachtig, ondanks dat je al 22 bent
Waarom zeg je dit? :') ik dacht dat dit topic er was om mensen te ondersteunen. Iedereen doet het op zijn eigen manier verwerken, dat was mijn manier, wat is daar erg aan? Zijn er ongeschreven regels ervoor?

Whelp, sorry dat ik mijn gevoel probeer te uitten op het internet, waar dit blijkbaar niet mag, en vanwege mijn achtergrond het nog lastiger is voor mij af en toe.

Hoe dan ook, het heeft 1 dag op mijn FB gestaan. Daarna erafgehaald in de zin van ' morgen nieuwe dagen nieuwe week'

Echter blijkt nu dat ik er meer moeite mee heb dan ik aanvangkelijk dacht

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2015 11:29:45 ]
pi_158052704
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 11:15 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Waarom zeg je dit? :') ik dacht dat dit topic er was om mensen te ondersteunen. Iedereen doet het op zijn eigen manier verwerken, dat was mijn manier, wat is daar erg aan? Zijn er ongeschreven regels ervoor?

Whelp, sorry dat ik mijn gevoel probeer te uitten op het internet, waar dit blijkbaar niet mag, en vanwege mijn achtergrond het nog lastiger is voor mij af en toe.
Ik weet niet wat jouw achtergrond is. Maar dit is toch geen topic om alleen medelijden te krijgen?
Ik geef gewoon mijn mening, dat het super kinderachtig is om zo'n brief op Facebook te zetten :')
Heb nergens gezegd dat jij je gevoelens hier op forum niet mag uiten.
pi_158052732
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 11:31 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jouw achtergrond is. Maar dit is toch geen topic om alleen medelijden te krijgen?
Ik geef gewoon mijn mening, dat het super kinderachtig is om zo'n brief op Facebook te zetten :')
Heb nergens gezegd dat jij je gevoelens hier op forum niet mag uiten.
Wat is er kinderachtig aan dan? Ik bedoel vrijwel iedereen vind het 'knap' dat ik dit durfde en het op deze manier heb uitgetypt.
pi_158052979
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 09:53 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ja, en denk je dat jouw ex er een haar beter van gaat worden als je dat op Facebook gaat zetten? Doe je het uit wraak om haar terug te pakken ofzo? Dan is het bij voorbaat al fout. Je hebt toch eigenwaarde, dat zij jou niet altijd goed heeft behandeld hoef jij niet te spiegelen. Er staan best wel prive dingen tussen die brief en zoiets zet je gewoon niet op Facebook, net zoals mensen die achteraf foto's van hun ex ergens neer gaan pleuren, dat doe je gewoon niet.

En dromen zijn niet zo gek, duurde bij mij een maand voordat ik niet meer dagelijks over hetzelfde droomde, kost allemaal tijd, ik zie jullie door wat er is gebeurd qua vreemdgaan enzo ook niet meer bij elkaar komen dus geef het de tijd en probeer jezelf toch af te leiden. Succes
pi_158074029
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:07 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Je moet ook niet zo snel willen gaan, je denkt misschien na 2 maanden klaar te zijn om weer te beginnen maar ik zou 't meer tijd geven. Hoe weet je zo zeker dat voorheen bestaande problemen niet terug gaan keren? Ik snap de reactie van je ex wel, ze is blij om je te zien maar hoe weet zij zeker dat je niet in dezelfde sleur beland als voorheen, zij heeft geen bevestiging, alleen jouw woorden. Dat is waarom tijd juist belangrijk is, na 2 maanden zit je het echt (al dan niet bewust) te verwerken, zij dus ook. Logisch dat ze na zo'n break-up niet meteen zin heeft om het weer opnieuw te proberen, geef haar tijd en ruimte, laat zien dat je veranderd bent, en soms kun je dat alleen maar laten zien door middel van tijd. Probeer in de tussentijd nog extra aan jezelf te werken, laat zien dat je voor haar wilt gaan.

Meer dan wachten kun je nu inderdaad niet doen, dus besteed je tijd nuttig. Als zij echt van jou houdt en jullie fouten wil "vergeven" om met een schone lei te beginnen, merk je dat vanzelf wel.

En ja het kan dus, maar 't kost dan wel inzet en begrip aan beide kanten.
Je hebt ook helemaal gelijk. Op dit moment geef ik haar ook alle tijd die ze nodig heeft en hebben we niet al te veel contact. Inmiddels heb ik ook een afspraak gemaakt bij de psycholoog omdat, wat er ook gebeurt tussen mijn ex en mij, ik nooit meer zo'n fout wil maken. Het is naïef van me om te denken dat ik na wat krabbels in een boek genoeg 'veranderd' ben om niet dezelfde fout te maken mocht ik een tweede kans krijgen.
pi_158082564
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:31 schreef Frankii het volgende:

[..]

Je hebt ook helemaal gelijk. Op dit moment geef ik haar ook alle tijd die ze nodig heeft en hebben we niet al te veel contact. Inmiddels heb ik ook een afspraak gemaakt bij de psycholoog omdat, wat er ook gebeurt tussen mijn ex en mij, ik nooit meer zo'n fout wil maken. Het is naïef van me om te denken dat ik na wat krabbels in een boek genoeg 'veranderd' ben om niet dezelfde fout te maken mocht ik een tweede kans krijgen.
Het ligt er maar net aan wat voor problemen jij ondervond in jouw relatie. Ik weet natuurlijk niet wat jij of zij allemaal hebben gedaan en wat er is gebeurd, maar stel jezelf als eerste de vraag of je problemen ook echt oplosbaar zijn. Daarnaast heel erg goed dat je bij de psycholoog bent gaan lopen, ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje als jij, dingen die niet goed zaten bij mij waardoor het uit is gegaan met mijn ex-vriendin, in het begin erg wanhopig, goed proberen te maken, weer wat proberen te beginnen etc. hele natuurlijke reactie maar je komt er niet ver mee omdat dan precies hetzelfde zou gebeuren als voorheen. En als ik mij plaats in jouw ex-vriendin, dan is het heel logisch dat zij bang is dat het weer gaat gebeuren, dus maak er inderdaad werk van.

Ik zal je alvast zeggen dat je 't behoorlijk zwaar kan gaan krijgen bij de psycho, afhankelijk van wat je precies wil veranderen, ik loop er zelf 2 maanden nu en ik kan zeggen dat dat best een heftige tijd was/is. Maar als je echt wil, dan komt dat ook wel goed. En inderdaad, houd die afstand vast, en doe niets waar jij of zij zich niet goed bij zou voelen. Probeer jezelf in haar te verplaatsen, hoe zou zij reageren op wat jij zegt?

Geef het tijd, en zie het als een investering in jezelf. Ik zou zeggen kijk eerst eens aan hoe het bij de psycholoog loopt, en pas als je denkt dat je echt veranderd ben, probeer dan weer contact met haar te zoeken, maar overhaast geen dingen want dingen kosten nou eenmaal tijd. Zij kent jou het beste, en als jij haar kan laten zien dat je fouten of jullie fouten niet meer zullen voorkomen, kan je het altijd nog een keertje proberen. Succes man!
  dinsdag 8 december 2015 @ 23:17:18 #222
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158120530
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 08:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zo dan. 15 maanden geleden leerde ik een meisje kennen, 14 maanden lang een relatie gehad, vorige week was ik jarig en toen had ze heel mijn kamer versiert, en enorm veel cadeau's gegeven ( ook in de zin om het goed te maken met mij omdat ik vaal dingen heb voorgeschoten.

2 dagen later heeft ze mij gedumpt. Via de telefoon, voor een andere jongen. Schijnt dat ze vreemd ging op mijn verjaardag, en ook die cadeaus gaf om te zorgen dat ik nergens achter kwa. Ik denk dat het zo'n 3 weken heeft geduurt, want ze was uit het niets stil en zei niks meer tegen mij, raakte me niet meer aan en shit. Nadat ze mij dumpte kreeg ik een berichtje van een gast, dat ik ' niks met hem te maken wil hebben'.

Het ergste was dat we samen nog naar parijs zouden gaan. Dus ik de volgende ochtend naar het reisbureau en nu heb ik geregeld dat de kosten worden gecompenseert en ik in mijn eentje ernaartoe ga.

Ik kon toen twee dingen doen. Ik kon het haar laten weten, puur omdat zij ook geld erin had gestopt, of ik kon niks doen. Ik besloot het eerste, dus ik belde haar op en toen brak mijn klomp helemaal. Ik kreeg die jongen aan de lijn, en ik mocht mijn ex niet spreken van hem.

Dit terwijl mijn ex tot dat moment beweerde hem nooit te hebben gezien en ik waanideen in mijn hoofd had, en ten tijde dat ik belde zou ze op haar stage moeten zitten, dat was dus ook niet het geval.

Daarna heb ik besloten deze tekst te schrijven;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kon ik ook twee dingen mee doen, ik heb besloten het e publiceren op mijn facebook met alle mogelijke gevolgen. Ik kreeg alleen respectvolle reacties, en het belangrijkste, niemand vraagt mij nu nog hoe het zit met haar en wat er is gebeurd.

Zondag avond werd ik plotseling gebeld. Ja door haar. Ze ' wilde praten'.
Dus ik zei dat toen ik wilde praten ik iemand anders aan de lijn kreeg dus dat ze nu niet bij mij hoeft aan te kloppen. Toen heb ik opgehangen, en dat was het laatste was ik ervan had gehoord.

Hoe het met mij gaat? Ja wel prima. Ik focus mij op school en werk, wat me aardig lukt. Ik heb haar leren kennen via tinder, dus ik probeer ook een soort van vervanging te zoeken voor haar. Helaas schiet dit niet op en het frustreert mij enorm dat zij iemand anders heeft en ik niet.

Ik had overigens een leuk meisje via tinder vrijdag avond, 3 dagen fulltime mee gepraat, vooral geflirt vanuit haar kant, maar toen ik besloot dat ze dit verhaal moest weten was er ineens ' geen klik meer'. Dus dat was ook niks.
Dude.. :') :') _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158166327
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 11:46 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ja, en denk je dat jouw ex er een haar beter van gaat worden als je dat op Facebook gaat zetten? Doe je het uit wraak om haar terug te pakken ofzo? Dan is het bij voorbaat al fout. Je hebt toch eigenwaarde, dat zij jou niet altijd goed heeft behandeld hoef jij niet te spiegelen. Er staan best wel prive dingen tussen die brief en zoiets zet je gewoon niet op Facebook, net zoals mensen die achteraf foto's van hun ex ergens neer gaan pleuren, dat doe je gewoon niet.

En dromen zijn niet zo gek, duurde bij mij een maand voordat ik niet meer dagelijks over hetzelfde droomde, kost allemaal tijd, ik zie jullie door wat er is gebeurd qua vreemdgaan enzo ook niet meer bij elkaar komen dus geef het de tijd en probeer jezelf toch af te leiden. Succes
Ik deed het niet als wraak, ik uitte mijn gevoel mede door alle berichtjes met de vraag van hoe of wat. Emotie uitten is moeilijk voor een autist. Maar goed, dit is tenslotte Fok!
pi_158166346
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 07:24 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik deed het niet als wraak, ik uitte mijn gevoel mede door alle berichtjes met de vraag van hoe of wat. Emotie uitten is moeilijk voor een autist. Maar goed, dit is tenslotte Fok!
Je gooit alles open en bloot voor je hele Facebook. Getuige niet echt van respect voor het priveleven van je ex-vriendin. Emotie uiten hoeft niet te betekenen dat je alles maar op facebook gooit.
pi_158166956
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 07:29 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Je gooit alles open en bloot voor je hele Facebook. Getuige niet echt van respect voor het priveleven van je ex-vriendin. Emotie uiten hoeft niet te betekenen dat je alles maar op facebook gooit.
Wat staat er voor prive dingen in dan? Het is niet dat niemand wist dat het minder ging. Het is en blijft mijn facebook pagina. Wat ik erop zet is mijn eigen keuze, daar hoeven anderen geen probleem van te maken.

Ik heb mijn ex vriendin deze tekst ook opgestuurd, die was ook niet blij ermee, maar dat was ik ook niet toen ik erachter kwam dat zij op mijn verjaardag met een ander lag te krikken.

Het is precies hetzelfde om op je facebook dingen te zetten over iemands overlijden, misschien wilt die familie het niet maar toch wordt het gedaan.

Maar goed, ik ga weg uit deze zinloze discussie, het is namelijk mijn eigen shit en daar hoef ik niet voor een onbekende verantwoording af te leggen.
pi_158166991
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 08:57 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Wat staat er voor prive dingen in dan? Het is niet dat niemand wist dat het minder ging. Het is en blijft mijn facebook pagina. Wat ik erop zet is mijn eigen keuze, daar hoeven anderen geen probleem van te maken.

Ik heb mijn ex vriendin deze tekst ook opgestuurd, die was ook niet blij ermee, maar dat was ik ook niet toen ik erachter kwam dat zij op mijn verjaardag met een ander lag te krikken.

Het is precies hetzelfde om op je facebook dingen te zetten over iemands overlijden, misschien wilt die familie het niet maar toch wordt het gedaan.

Maar goed, ik ga weg uit deze zinloze discussie, het is namelijk mijn eigen shit en daar hoef ik niet voor een onbekende verantwoording af te leggen.
Dus verlaag jij je automatisch naar haar niveau? Goed bezig! Maargoed je hoeft mij inderdaad geen verantwoording af te leggen, ik geef slechts mijn mening.

Succes met het verwerken.
pi_158166996
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 08:57 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Trek je niet zoveel aan van die gasten hierboven. Ik vind er niet zoveel mis mee. Heb 'm niet helemaal gelezen maar vlug gescanned en je zegt toch niets wat heel kwetsend is voor de andere partij? Wat je zegt; het is jouw Facebook en je mag erop zetten wat je wil, zolang je niemand kwetst in mijn ogen.

Ik zou het ook niet doen overigens, maar ik roep nooit/niet vaak iets over gevoel in het openbaar.
pi_158167011
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 09:01 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Dus verlaag jij je automatisch naar haar niveau? Goed bezig! Maargoed je hoeft mij inderdaad geen verantwoording af te leggen, ik geef slechts mijn mening.

Succes met het verwerken.
Mooie dooddoener man, "ik geef slechts mijn mening". Ja, leuk, nadat die gozer z'n gevoel even open en bloot, zowel op Facebook, als hier gooit. Is zijn keuze, kan ie reacties op verwachten, maar je mening geven is niet hetzelfde als uitlachen zoals Gray en Ikstampoptaco's ofzo deden. Dan ben je, vooral in dit topic, gewoon achterlijk bezig en snap ik uberhaubt niet waarom je hier komt kijken (in een topic waar het nogal eens over gevoelens gaat, waarbij dingen in emotie geroepen worden en men een dag later misschien ergens spijt van heeft).
pi_158167038
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 09:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mooie dooddoener man, "ik geef slechts mijn mening". Ja, leuk, nadat die gozer z'n gevoel even open en bloot, zowel op Facebook, als hier gooit. Is zijn keuze, kan ie reacties op verwachten, maar je mening geven is niet hetzelfde als uitlachen zoals Gray en Ikstampoptaco's ofzo deden. Dan ben je, vooral in dit topic, gewoon achterlijk bezig en snap ik uberhaubt niet waarom je hier komt kijken (in een topic waar het nogal eens over gevoelens gaat, waarbij dingen in emotie geroepen worden en men een dag later misschien ergens spijt van heeft).
Lachen is ook een meningsuiting.

Hoe dan ook, ik vind het onverstandig en beschamend voor iedereen, wanneer zulke teksten geopenbaard worden. Doet me denken aan die ex-revenge porno. Wat illegaal is op veel plekken btw.
pi_158167067
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 december 2015 09:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Lachen is ook een meningsuiting.

Hoe dan ook, ik vind het onverstandig en beschamend voor iedereen, wanneer zulke teksten geopenbaard worden. Doet me denken aan die ex-revenge porno. Wat illegaal is op veel plekken btw.
Gast :'). Please :'). ex revenge porno vergelijken met een stuk tekst waarin werkelijk niet 1 keer iets super prive's word gemeld. Als ie nou ging vertellen hoe dr tieten hingen ofzo :').
Als het helpt om er sneller overheen te komen, niemand kwetst, wat de fuck is dan het issue?

Sowieso, wat jij vind mag jij vinden, maar het ridiculiseren slaat gewoon nergens op. Juist niet hier in dit topic, waar er genoeg zichzelf voor lul zetten of hebben gezet (incl. ik naar alle waarschijnlijkheid, geen idee wat ik hier 2 jaar terug allemaal neerzette).
pi_158167322
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 09:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

waar zie je mij uitlachen?
pi_158167348
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 09:37 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

waar zie je mij uitlachen?
Ik quote jouw maar noem in mijn post specifiek Gray en Ikstampoptacos.
pi_158167636
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 09:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gast :'). Please :'). ex revenge porno vergelijken met een stuk tekst waarin werkelijk niet 1 keer iets super prive's word gemeld. Als ie nou ging vertellen hoe dr tieten hingen ofzo :').
Als het helpt om er sneller overheen te komen, niemand kwetst, wat de fuck is dan het issue?

Sowieso, wat jij vind mag jij vinden, maar het ridiculiseren slaat gewoon nergens op. Juist niet hier in dit topic, waar er genoeg zichzelf voor lul zetten of hebben gezet (incl. ik naar alle waarschijnlijkheid, geen idee wat ik hier 2 jaar terug allemaal neerzette).
In dit geval praat ik van het op Facebook posten. Wat jij er mee te maken hebt mag Joost weten.
  vrijdag 11 december 2015 @ 23:59:47 #234
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158185997
Hier inmiddels een maand verder. Het is over. 2015 was een slecht jaar, maar 2016 wordt weer goed. Voorlopig ga ik dat nieuwe jaar wel alleen door. Ik krijg weer behoefte aan een aai over mijn lijf, aan een beetje aandacht. Maar hoe krijg ik dat? heb hier nauwelijks contacten in de buurt, en ik wil niet meer gekwetst worden door one night stands waar ik toch meer in ga zien dan de ander. De afgelopen 5 jaar weinig geluk in de liefde gehad, en ik wil zo graag dat het eens lukt, ik wil ook samenwonen, lachen, liefde, een nestje bouwen. Net een serie foto's gemaakt voor op datingsites, maar geen enkele was mooi, ondanks net geknipt haar en goed in de make-up. Ik word oud. Gaat het me nog lukken de liefde weer in mijn leven te krijgen cq. die toe te laten? verdomme. Ik dacht echt dat ik er was met mijn ex. Afgelopen week de laatste spullen uitgewisseld. Het is doodzonde. We passen zo goed bij elkaar en zelfs dit lukt niet. Ik wil niet eenzaam zijn. Wanneer toch?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158186170
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:59 schreef Andromache het volgende:
Hier inmiddels een maand verder. Het is over. 2015 was een slecht jaar, maar 2016 wordt weer goed. Voorlopig ga ik dat nieuwe jaar wel alleen door. Ik krijg weer behoefte aan een aai over mijn lijf, aan een beetje aandacht. Maar hoe krijg ik dat? heb hier nauwelijks contacten in de buurt, en ik wil niet meer gekwetst worden door one night stands waar ik toch meer in ga zien dan de ander. De afgelopen 5 jaar weinig geluk in de liefde gehad, en ik wil zo graag dat het eens lukt, ik wil ook samenwonen, lachen, liefde, een nestje bouwen. Net een serie foto's gemaakt voor op datingsites, maar geen enkele was mooi, ondanks net geknipt haar en goed in de make-up. Ik word oud. Gaat het me nog lukken de liefde weer in mijn leven te krijgen cq. die toe te laten? verdomme. Ik dacht echt dat ik er was met mijn ex. Afgelopen week de laatste spullen uitgewisseld. Het is doodzonde. We passen zo goed bij elkaar en zelfs dit lukt niet. Ik wil niet eenzaam zijn. Wanneer toch?
Waarom lukte het niet?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 12 december 2015 @ 00:11:44 #236
138876 Andromache
pi_158186343
Tja. Het komt erop neer dat ik de volgende stap wilde na 2,5 jaar weekendrelatie, en hij het vrijblijvend wilde laten. Niet naar mij wilde of kon toegroeien.

[ Bericht 2% gewijzigd door Andromache op 12-12-2015 00:58:45 ]
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:31:14 #237
138876 Andromache
pi_158195502
Mensen, wat zal ik doen? Ik heb een kaartje voor een feest vanavond, maar heb alleen maar zin om thuis te blijven. Zo ontmoet ik nooit iemand, maar ik moet wel 40min enkele reis fietsen in de kou en regen.
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:52:51 #238
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_158195887
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:31 schreef Andromache het volgende:
Mensen, wat zal ik doen? Ik heb een kaartje voor een feest vanavond, maar heb alleen maar zin om thuis te blijven. Zo ontmoet ik nooit iemand, maar ik moet wel 40min enkele reis fietsen in de kou en regen.
Gaan!
Anders zit je vanavond.. Hmm was ik maar gegaan!
Wat voor feest btw ?
pi_158197778
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:31 schreef Andromache het volgende:
"Anders ontmoet ik nooit iemand" Het is net een maand uit...
  zondag 13 december 2015 @ 04:08:41 #240
138876 Andromache
pi_158209371
Nou, ik ken hier na twee jaar nog geen hond. Was een themafeest en jongens wat heb ik zaaaaaalig gedanst. Dit had ik niet gedaan als ik ex nog had. De mannen waren alleen wel oud en niet al te knap dus toen wilde ik nijn ex weer. Nou ja, golfbewegingen, zeg maar.
  zondag 13 december 2015 @ 04:42:18 #241
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_158209492
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 04:08 schreef Andromache het volgende:
Nou, ik ken hier na twee jaar nog geen hond. Was een themafeest en jongens wat heb ik zaaaaaalig gedanst. Dit had ik niet gedaan als ik ex nog had. De mannen waren alleen wel oud en niet al te knap dus toen wilde ik nijn ex weer. Nou ja, golfbewegingen, zeg maar.
Goed toch, lekker avondje weg ^O^
Ik ga ook slapen :Z
pi_158234650
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:17 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Het ligt er maar net aan wat voor problemen jij ondervond in jouw relatie. Ik weet natuurlijk niet wat jij of zij allemaal hebben gedaan en wat er is gebeurd, maar stel jezelf als eerste de vraag of je problemen ook echt oplosbaar zijn. Daarnaast heel erg goed dat je bij de psycholoog bent gaan lopen, ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje als jij, dingen die niet goed zaten bij mij waardoor het uit is gegaan met mijn ex-vriendin, in het begin erg wanhopig, goed proberen te maken, weer wat proberen te beginnen etc. hele natuurlijke reactie maar je komt er niet ver mee omdat dan precies hetzelfde zou gebeuren als voorheen. En als ik mij plaats in jouw ex-vriendin, dan is het heel logisch dat zij bang is dat het weer gaat gebeuren, dus maak er inderdaad werk van.

Ik zal je alvast zeggen dat je 't behoorlijk zwaar kan gaan krijgen bij de psycho, afhankelijk van wat je precies wil veranderen, ik loop er zelf 2 maanden nu en ik kan zeggen dat dat best een heftige tijd was/is. Maar als je echt wil, dan komt dat ook wel goed. En inderdaad, houd die afstand vast, en doe niets waar jij of zij zich niet goed bij zou voelen. Probeer jezelf in haar te verplaatsen, hoe zou zij reageren op wat jij zegt?

Geef het tijd, en zie het als een investering in jezelf. Ik zou zeggen kijk eerst eens aan hoe het bij de psycholoog loopt, en pas als je denkt dat je echt veranderd ben, probeer dan weer contact met haar te zoeken, maar overhaast geen dingen want dingen kosten nou eenmaal tijd. Zij kent jou het beste, en als jij haar kan laten zien dat je fouten of jullie fouten niet meer zullen voorkomen, kan je het altijd nog een keertje proberen. Succes man!
We zijn inmiddels weer een tijdje verder. Ex is er over uit dat ze ons een tweede kans wil geven, we hebben al een aantal hele leuke dates gehad. So far so good! Je merkt wel heel erg goed dat gesprekken niet meer zo soepel gingen als vroeger, de heule breuk hangt nog wel een beetje tussen ons in. Het volledige vertrouwen en oude gevoel is er nog niet. We geven het de tijd en we zien wel waar en of het schip strandt. Na een aantal dates al wel weer gezoend en samen geslapen, dus het gaat de goede kant op. :)

Thanks nog voor je fijne reacties. ^O^
pi_158238919
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 12:20 schreef Frankii het volgende:

[..]

We zijn inmiddels weer een tijdje verder. Ex is er over uit dat ze ons een tweede kans wil geven, we hebben al een aantal hele leuke dates gehad. So far so good! Je merkt wel heel erg goed dat gesprekken niet meer zo soepel gingen als vroeger, de heule breuk hangt nog wel een beetje tussen ons in. Het volledige vertrouwen en oude gevoel is er nog niet. We geven het de tijd en we zien wel waar en of het schip strandt. Na een aantal dates al wel weer gezoend en samen geslapen, dus het gaat de goede kant op. :)

Thanks nog voor je fijne reacties. ^O^
Goed om te horen dat je ex-vriendin jou blijkbaar nog steeds een kans wil geven, ik zou zeggen schaad dat vertrouwen niet nogmaals want dan kan je het vergeten.

Ik vind wel dat je te snel bent gegaan, je schreef in je vorige posts dat je dingen wilde veranderen en ik kan met zekerheid zeggen dat je dat niet in een weekje tijd hebt veranderd. Als ik jou was zou ik ook nu zeker niet je plannen m.b.t. de psycholoog afwimpelen, maar juist doorzetten terwijl je weer met haar bent. Zoals ik al had aangegeven kan het erg zwaar zijn, dus vertel dit ook aan je vriendin zodat zij er rekening mee kan houden.

Dat gesprekken niet meer zo soepel gaan is logisch, maar ik denk dat als jullie weer vaker met elkaar optrekken en weer leuke tijden hebben dat dat zich wel weer recht trekt ;)

Ik zou persoonlijk zeggen, had er nog mee gewacht voor je het weer ging proberen. Ik heb mezelf een stuk beter leren kennen door de sessies bij de psycho en ik weet ook dat ik nog niet klaar ben om zoiets weer te proberen nu, dat gun ik haar ook niet. Hoe lang dat nog duurt? Geen idee, kan weken zijn, kunnen maanden zijn. Het gevoel dat je alles maar zo snel mogelijk wil, dat zit je alleen maar in de weg, het is eigenlijk een soort egoisme, je wil wel maar je kan het eigenlijk niet, toch besluit je het te doen. Ik hoop voor jou dat je goed weet van je eigen doen en laten, en dat je niet dezelfde fout maakt als voorheen. Leer jezelf kennen, dat zal het er allemaal een stuk beter op maken.

En eigenlijk nu belangrijk, pak het rustig aan met je vriendin, band moet weer opbouwen en vertrouwen moet weer hoger worden, dat kost tijd en acties. Laat zien dat je er voor haar bent en dat je voor haar wil vechten, succes man.

En geen probleem, ik help graag. ;)
  maandag 21 december 2015 @ 01:46:13 #244
138876 Andromache
pi_158400043
Hij neemt niet op, reageert niet op appjes. Hij lijkt wel dood. Het doet pijn.
pi_158403758
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 01:46 schreef Andromache het volgende:
Hij neemt niet op, reageert niet op appjes. Hij lijkt wel dood. Het doet pijn.
Wat is het doel dat je ermee wil bereiken dan?
  maandag 21 december 2015 @ 11:21:11 #246
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_158404627
Ik wou het niet zeggen.. Gaat alleen maar meer pijn doen.
  maandag 21 december 2015 @ 15:30:24 #247
138876 Andromache
pi_158411387
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 10:47 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Wat is het doel dat je ermee wil bereiken dan?
Troost voor mij. Interesse tonen in hoe het met hem is. Contact houden. Dat de band verbroken raakt, voelt als een rouwproces. Let wel: van zijn kant is er interesse in het onderhouden van een vriendschap. Of moet ik zeggen, was?
  maandag 21 december 2015 @ 15:35:12 #248
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_158411490
Het is ook een rouwproces en nu nog blijkbaar te vers? Het is hier inmiddels nu bijna een half jaar uit en hij wil nog steeds geen contact met me. Uiteindelijk leg je je ook daar wel bij neer. Sterkte!
pi_158411523
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 15:30 schreef Andromache het volgende:

[..]

Troost voor mij. Interesse tonen in hoe het met hem is. Contact houden. Dat de band verbroken raakt, voelt als een rouwproces. Let wel: van zijn kant is er interesse in het onderhouden van een vriendschap. Of moet ik zeggen, was?
Wil je 'm terug?
  maandag 21 december 2015 @ 15:42:15 #250
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_158411662
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 15:30 schreef Andromache het volgende:

[..]

Volgens mij totaal niet als ik het zo hoor.
Ook uit je eerdere berichten maak ik op dat het allemaal bij hem vandaan kwam om ermee te stoppen. ( als ik het me goed herinner )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')