abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 november 2015 @ 17:53:41 #176
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_157495515
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:04 schreef Flylib het volgende:
Ik zie nu pas dat ik me nooit had afgemeld hier, bij deze :P

Mijn ex is al heel lang een afgesloten hoofdstuk, voel me dankzij die onbewuste afvalrace fitter dan ooit, zit op salsales, ben weer lekker aan het werk en zekerheid op dat vlak komt langzaam aan in zicht. Oh en ik heb nu ook dat huisje die ik al sinds de zomer op het oog had 8-)

Als klap op de voorpijl vind ik iemand leuk :) Gelukkig alleen 'leuk', dus het betekent nog niks, maar de klik is er sowieso wel, en wellicht gaan we binnenkort nog op date tour. Of het me iets oplevert maakt me eigenlijk niet zoveel uit, het is voor mij gewoon een teken dat alles naar behoren gaat en het zelfvertrouwen weer op peil is :)

Sterkte voor iedereen die nog in de beginfase zit. Maar wees niet getreurd, jullie zien uiteindelijk licht aan het einde van de tunnel.

Nee, echt. ;)
Wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat!
pi_157503071
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:53 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat!
Thx! Jij bent zo te lezen ook goed bezig :)
diseased rhinoceros pizzle
  vrijdag 13 november 2015 @ 22:03:53 #178
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_157524950
Maar weer eens volgen
alweer..

[ Bericht 5% gewijzigd door PowerLoungen op 15-11-2015 21:14:20 ]
RED ONS HENNIEGOD
pi_157581291
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 november 2015 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Meer weer eens volgen
alweer..
What happened man?
Ik zit hier ook weer effe doorheen te scrollen. Ga morgen voor het eerst sinds me vorige relatie een meisje uitvragen, en merk dat ik weer aan me ex zit te denken. Dat ik stiekum hoop dat ik dr tegenkom als ik op date ben :')

Het is al bijna 5 maanden uit, maar blijkbaar nog niet helemaal verwerkt ;(
  zondag 15 november 2015 @ 21:16:16 #180
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_157581401
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:13 schreef PhantomFan het volgende:

[..]

What happened man?
Ik zit hier ook weer effe doorheen te scrollen. Ga morgen voor het eerst sinds me vorige relatie een meisje uitvragen, en merk dat ik weer aan me ex zit te denken. Dat ik stiekum hoop dat ik dr tegenkom als ik op date ben :')

Het is al bijna 5 maanden uit, maar blijkbaar nog niet helemaal verwerkt ;(
Kort maar krachtig : Zij moet voor een studie een jaar weg en uiteindelijk stopt ze er maar mee want we kunnen elkaar lange periodes niet zien :')

Als ik jou was zou ik nog even wachten met uitvragen als je er nog niet helemaal overheen bent
RED ONS HENNIEGOD
pi_157581455
quote:
9s.gif Op zondag 15 november 2015 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Kort maar krachtig : Zij moet voor een studie een jaar weg en uiteindelijk stopt ze er maar mee want we kunnen elkaar lange periodes niet zien

Als ik jou was zou ik nog even wachten met uitvragen als je er nog niet helemaal overheen bent
AH klote man. Hoe lang gingen jullie met elkaar? Wel contact nog? Erge hartepijn?
  zondag 15 november 2015 @ 21:20:42 #182
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_157581610
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:17 schreef PhantomFan het volgende:

[..]

AH klote man. Hoe lang gingen jullie met elkaar? Wel contact nog? Erge hartepijn?
Maand of 4 dus het is niet geen ramp .Geen contact meer , want ze is het niet waard.
Moet nog wel rouwen ja . Heb trouwens de hoop op een blijvende relatie met iemand helemaal verloren
RED ONS HENNIEGOD
pi_157581642
quote:
9s.gif Op zondag 15 november 2015 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Heb trouwens de hoop op een blijvende relatie met iemand helemaal verloren
Hoezo? Iets met genoeg vissen enzo :P
  zondag 15 november 2015 @ 21:22:10 #184
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_157581674
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:21 schreef PhantomFan het volgende:

[..]

Hoezo? Iets met genoeg vissen enzo :P
Tja dat riedeltje is bullshit als ze toch weggaan
RED ONS HENNIEGOD
pi_157581763
quote:
9s.gif Op zondag 15 november 2015 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Tja dat riedeltje is bullshit als ze toch weggaan
Ja het vervelende is dat er maar 1 relatie is die werkt :P en dat is je laatste. Dus alle relaties daarvoor zijn allemaal kut, niet echt hoopgevend kan ik begrijpen. Maar met die instelling make ge het al helemaal niet.

Op ieder potje past een dekseltje O-)
  zondag 15 november 2015 @ 21:27:54 #186
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_157581972
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:23 schreef PhantomFan het volgende:

[..]

Ja het vervelende is dat er maar 1 relatie is die werkt :P en dat is je laatste. Dus alle relaties daarvoor zijn allemaal kut, niet echt hoopgevend kan ik begrijpen. Maar met die instelling make ge het al helemaal niet.

Op ieder potje past een dekseltje O-)
Rouwproces hé , dan zie je de wereld erg zwart in . En ik ben van nature al het niet meest positieve geval :P
RED ONS HENNIEGOD
pi_157582108
quote:
9s.gif Op zondag 15 november 2015 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Rouwproces hé , dan zie je de wereld erg zwart in . En ik ben van nature al het niet meest positieve geval
Ik kan je als ervaringsdeksundige zegge dat elke dag een stukje makkelijker gaat. AL zit ik na 5 maanden ook weer hier :P
Misshcien is het ook gewoon gezonde spanning dat ik weer met een nieuw meisje moet gaan daten, ik was aan mn ex zo gewend ...Dat ik er daarom weer effe mee bezig ben.
  zondag 15 november 2015 @ 21:40:24 #188
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_157582683
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:30 schreef PhantomFan het volgende:

[..]

Ik kan je als ervaringsdeksundige zegge dat elke dag een stukje makkelijker gaat. AL zit ik na 5 maanden ook weer hier :P
Misshcien is het ook gewoon gezonde spanning dat ik weer met een nieuw meisje moet gaan daten, ik was aan mn ex zo gewend ...Dat ik er daarom weer effe mee bezig ben.
Laat het maar niet merken op je afspraakje als die er komt :P
RED ONS HENNIEGOD
pi_157644124
Het meisje waar ik echt van had verwacht dat we oud zouden worden heeft zondag gezegd geen gevoelens meer te hebben.. ;(
Sinds gisteren al geen contact.. Ik mis haar ;(
pi_157693745
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 11:38 schreef Chaos-Zero het volgende:
Het meisje waar ik echt van had verwacht dat we oud zouden worden heeft zondag gezegd geen gevoelens meer te hebben.. ;(
sterkte :*

OT; ik heb via de playstore de Rx breakup app geïnstalleerd. Deze helpt je in 30 dagen om over je ex heen te komen :D
pi_157694485
Ik meld me ook.

Vorig jaar rond deze tijd kreeg ik wat met hem en hij heeft het in juni uitgemaakt omdat ik op kamers moest. Dit wist hij vanaf dag één, hij heeft altijd gezegd dat hij het niet erg vond.
De maanden nadat het uit was hebben we veel contact gehad, hij deed zelfs leuker en was meer geinteresseerd in me dan toen het nog aan was. In de zomer heb ik hem bijna elke week gezien op feestjes en hebben we elke keer gezoend. |:( In september heb ik zijn nieuwe woning nog bekeken en daarna hebben we nog een stuk of vier keer bij hem thuis afgesproken. Twee weken geleden op een zaterdagnacht ook nog gezoend.
Ik ben er veel te lang mee doorgegaan, had het contact vanaf de eerste week al moeten verbreken... Maar ja, het voelde zo fijn en het gaf me hoop. -O-
Nu sinds twee weken geen contact meer en het doet ontzettend veel pijn.
Inmiddels al wat topics uit deze reeks gelezen, ik haal er steun uit. :*

quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 11:38 schreef Chaos-Zero het volgende:
Sterkte.

[ Bericht 2% gewijzigd door Rushi op 20-11-2015 16:04:16 ]
  vrijdag 20 november 2015 @ 16:39:58 #192
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_157695463
Meld. Ik ben 33. Ex 34. Een kleine maand geleden uitgegaan. 2,5 jaar geïnvesteerd in een toekomst samen. Ja, het klopt dat ik wat te hard heb gewerkt, en dat we wat te weinig aandacht voor elkaar hebben gehad. Maar we zouden alsnog samen op vakantie, en hij zou voor het einde van het jaar een baan hebben (chronisch werkloos). En toch maakt hij het uit.

Ik ben bitter. Voel me lelijk. Depressief. Toekomst die ik voor me zag met de liefde van mijn leven in duigen gevallen. We passen zo goed bij elkaar. Maar waarom kan hij niet zijn best doen voor ons samen? Waarom verdien ik dit niet? Ik heb een goede baan, ben gul, aardig, slim, lief, warm. Maar misschien wel een beetje eenzaam... Het voelt vreselijk en ik zie weinig licht aan het einde van deze tunnel.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:12:33 #193
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_157700779
We all been there, voelde me precies zoals jij nu.

Nu jaartje verder, en hey zo erg was het allemaal niet achteraf... Ik zat in precies dezelfde situatie.
Het is haar verlies, niet de mijne. Zo denk ik er nu over.
Ik had alles voor haar over, en zij zag het niet meer zitten...
Ok... succes met iemand vinden die ook alles oprecht voor je over heeft en waar je het dan wel mee kan volhouden.

Dus tja... Ga langs een vriendin oid, of een filmpje pakken met een vriend/vriendin.
  vrijdag 20 november 2015 @ 23:03:49 #194
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_157706842
Ja da's nog even een puntje want ik kenna 2,5 jaar nog geen hond hier. Vrienden ver weg.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_157707458
Sterkte allemaal!

Ruim 3 jaar geleden is het uitgegaan tussen mij en mijn toenmalige vriendin, zij had het uitgemaakt. Ben door een hel gegaan want ze was de ware voor me.

Daarna nog 2 jaar af en toe contact gehad en nu al een jaar niet meer.

In die 3 jaar een paar korte relaties gehad, en momenteel al weer ruim een jaar met iemand waarvan ik veel hou, maar toch blijf ik dagelijks aan die eerste ex denken. Heb het gevoel dat niemand anders haar kan overtreffen, nog steeds.

Herkent iemand dit?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_157712592
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:25 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Sterkte allemaal!

Ruim 3 jaar geleden is het uitgegaan tussen mij en mijn toenmalige vriendin, zij had het uitgemaakt. Ben door een hel gegaan want ze was de ware voor me.

Daarna nog 2 jaar af en toe contact gehad en nu al een jaar niet meer.

In die 3 jaar een paar korte relaties gehad, en momenteel al weer ruim een jaar met iemand waarvan ik veel hou, maar toch blijf ik dagelijks aan die eerste ex denken. Heb het gevoel dat niemand anders haar kan overtreffen, nog steeds.

Herkent iemand dit?
Het is nu 5 maanden uit met mijn ex. Maar ben bang dat ik dat gevoel ook nog een lange tijd ga houden.
pi_157755405
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 15:53 schreef Rushi het volgende:

[..]

Sterkte.
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 15:23 schreef H110 het volgende:

[..]

sterkte :*

Thanks beiden! Gelukkig zag ik het wel een beetje aankomen de laatste weken wat wel echt enorm veel scheelt. Voel me al een stuk beter ook.
pi_157961043
Zo dan. 15 maanden geleden leerde ik een meisje kennen, 14 maanden lang een relatie gehad, vorige week was ik jarig en toen had ze heel mijn kamer versiert, en enorm veel cadeau's gegeven ( ook in de zin om het goed te maken met mij omdat ik vaal dingen heb voorgeschoten.

2 dagen later heeft ze mij gedumpt. Via de telefoon, voor een andere jongen. Schijnt dat ze vreemd ging op mijn verjaardag, en ook die cadeaus gaf om te zorgen dat ik nergens achter kwa. Ik denk dat het zo'n 3 weken heeft geduurt, want ze was uit het niets stil en zei niks meer tegen mij, raakte me niet meer aan en shit. Nadat ze mij dumpte kreeg ik een berichtje van een gast, dat ik ' niks met hem te maken wil hebben'.

Het ergste was dat we samen nog naar parijs zouden gaan. Dus ik de volgende ochtend naar het reisbureau en nu heb ik geregeld dat de kosten worden gecompenseert en ik in mijn eentje ernaartoe ga.

Ik kon toen twee dingen doen. Ik kon het haar laten weten, puur omdat zij ook geld erin had gestopt, of ik kon niks doen. Ik besloot het eerste, dus ik belde haar op en toen brak mijn klomp helemaal. Ik kreeg die jongen aan de lijn, en ik mocht mijn ex niet spreken van hem.

Dit terwijl mijn ex tot dat moment beweerde hem nooit te hebben gezien en ik waanideen in mijn hoofd had, en ten tijde dat ik belde zou ze op haar stage moeten zitten, dat was dus ook niet het geval.

Daarna heb ik besloten deze tekst te schrijven;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kon ik ook twee dingen mee doen, ik heb besloten het e publiceren op mijn facebook met alle mogelijke gevolgen. Ik kreeg alleen respectvolle reacties, en het belangrijkste, niemand vraagt mij nu nog hoe het zit met haar en wat er is gebeurd.

Zondag avond werd ik plotseling gebeld. Ja door haar. Ze ' wilde praten'.
Dus ik zei dat toen ik wilde praten ik iemand anders aan de lijn kreeg dus dat ze nu niet bij mij hoeft aan te kloppen. Toen heb ik opgehangen, en dat was het laatste was ik ervan had gehoord.

Hoe het met mij gaat? Ja wel prima. Ik focus mij op school en werk, wat me aardig lukt. Ik heb haar leren kennen via tinder, dus ik probeer ook een soort van vervanging te zoeken voor haar. Helaas schiet dit niet op en het frustreert mij enorm dat zij iemand anders heeft en ik niet.

Ik had overigens een leuk meisje via tinder vrijdag avond, 3 dagen fulltime mee gepraat, vooral geflirt vanuit haar kant, maar toen ik besloot dat ze dit verhaal moest weten was er ineens ' geen klik meer'. Dus dat was ook niks.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2015 08:06:23 ]
pi_157962052
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 08:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zo dan. 15 maanden geleden leerde ik een meisje kennen, 14 maanden lang een relatie gehad, vorige week was ik jarig en toen had ze heel mijn kamer versiert, en enorm veel cadeau's gegeven ( ook in de zin om het goed te maken met mij omdat ik vaal dingen heb voorgeschoten.

2 dagen later heeft ze mij gedumpt. Via de telefoon, voor een andere jongen. Schijnt dat ze vreemd ging op mijn verjaardag, en ook die cadeaus gaf om te zorgen dat ik nergens achter kwa. Ik denk dat het zo'n 3 weken heeft geduurt, want ze was uit het niets stil en zei niks meer tegen mij, raakte me niet meer aan en shit. Nadat ze mij dumpte kreeg ik een berichtje van een gast, dat ik ' niks met hem te maken wil hebben'.

Het ergste was dat we samen nog naar parijs zouden gaan. Dus ik de volgende ochtend naar het reisbureau en nu heb ik geregeld dat de kosten worden gecompenseert en ik in mijn eentje ernaartoe ga.

Ik kon toen twee dingen doen. Ik kon het haar laten weten, puur omdat zij ook geld erin had gestopt, of ik kon niks doen. Ik besloot het eerste, dus ik belde haar op en toen brak mijn klomp helemaal. Ik kreeg die jongen aan de lijn, en ik mocht mijn ex niet spreken van hem.

Dit terwijl mijn ex tot dat moment beweerde hem nooit te hebben gezien en ik waanideen in mijn hoofd had, en ten tijde dat ik belde zou ze op haar stage moeten zitten, dat was dus ook niet het geval.

Daarna heb ik besloten deze tekst te schrijven;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kon ik ook twee dingen mee doen, ik heb besloten het e publiceren op mijn facebook met alle mogelijke gevolgen. Ik kreeg alleen respectvolle reacties, en het belangrijkste, niemand vraagt mij nu nog hoe het zit met haar en wat er is gebeurd.

Zondag avond werd ik plotseling gebeld. Ja door haar. Ze ' wilde praten'.
Dus ik zei dat toen ik wilde praten ik iemand anders aan de lijn kreeg dus dat ze nu niet bij mij hoeft aan te kloppen. Toen heb ik opgehangen, en dat was het laatste was ik ervan had gehoord.

Hoe het met mij gaat? Ja wel prima. Ik focus mij op school en werk, wat me aardig lukt. Ik heb haar leren kennen via tinder, dus ik probeer ook een soort van vervanging te zoeken voor haar. Helaas schiet dit niet op en het frustreert mij enorm dat zij iemand anders heeft en ik niet.

Ik had overigens een leuk meisje via tinder vrijdag avond, 3 dagen fulltime mee gepraat, vooral geflirt vanuit haar kant, maar toen ik besloot dat ze dit verhaal moest weten was er ineens ' geen klik meer'. Dus dat was ook niks.
Gast. :')
pi_157962237
quote:
13s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Gast. :')
Wat? Ik kan er ook niets aandoen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')