Alleen was ik er toen niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deze week nog gedaan, toen donderde ik nog van die trap op Utrecht centraal.
Gelukkig maar.quote:
quote:De explosie in de auto op de Zuiderkade in Emmeloord is ontstaan, omdat de bestuurder het vond stinken in zijn voertuig.
Voor een frisse geur spoot de man met deodorant en een andere spray rond. Daarna stak hij een sigaret op, waardoor er een ontploffing ontstond en ook de airbags uit elkaar knalden. Dat meldt de politie.
De man liep alleen schroeiplekken aan zijn gezicht op. De bekleding van zijn auto, de voorruit en deuren raakten flink beschadigd. De politie sloot de kade voor onderzoek af en een aantal winkels ging korte tijd dicht.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor mij ja.
Sta je voor lul als je iemand moet oprapen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Jongens. De liefde van LTVDK gaat toch niet zo ver.
Leugens.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Jongens. De liefde van LTVDK gaat toch niet zo ver.
Mocht ik als een kansplantje eindigen dan zal hij niet het kwijl uit mijn mondhoeken weg halen.quote:
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Hij wilde haar ook al niet van de trap duwen.
Eikelquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mocht ik als een kansplantje eindigen dan zal hij niet het kwijl uit mijn mondhoeken weg halen.
Ja joh, verdraai mijn woorden maar weerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mocht ik als een kansplantje eindigen dan zal hij niet het kwijl uit mijn mondhoeken weg halen.
Ging dat wel over kwijl?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |