Hier, daar ga je weerquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Als dat jouw werkelijkheid is ga ik die niet tegenspreken. Vooral denken wat je zelf wilt.
Buuf? That you?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:47 schreef Inolvidable het volgende:
Ik moet werken morgen.
En zaterdag. En zondag. En de dag daarna. En de dag daarna. En de dag daarna. En de dag...![]()
![]()
Er is een FOK!ster die denkt/dacht dat ik haar haat(te), maar kennelijk weet ze zelf niet waarom.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Als dat jouw werkelijkheid is ga ik die niet tegenspreken. Vooral denken wat je zelf wilt.
Hm okequote:Op donderdag 28 mei 2015 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is gewoon een banaan die ik op een broodje in de oven pleur. :$
Wie wie wie wiequote:Op donderdag 28 mei 2015 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is een FOK!ster die denkt/dacht dat ik haar haat(te), maar kennelijk weet ze zelf niet waarom.
Het enige dat ik ooit heb gedaan is een grapje gemaakt over haar uiterlijk.
Hehe. Ik eet wel minder ongezond dan thuis bij Kaneel. Maar wel minder fruit. Als ik weer thuis ben eet ik eerst een halve dag alleen maar fruit.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, Hep en ik stoken elkaar op om ongezonde dingen te maken/halen/laten bezorgen.Daarom doe ik voortaan boodschappen voordat hij komt. Dan moet ik wel koken van mezelf. Anders is het zonde van het gekochte eten. :$
Dat kan je hem niet echt kwalijk nemen. Hij heeft niet zo'n dikke huidquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Die Ikea bus vanaf delft vind ik een ramp en ik heb geen idee waarom wannthrt is gewoon een busquote:
Fruit.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe. Ik eet wel minder ongezond dan thuis bij Kaneel. Maar wel minder fruit. Als ik weer thuis ben eet ik eerst een halve dag alleen maar fruit.
What the fuck fax.quote:
Dat was toch wel meer dan alleen een grapje?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als hij dat zegt heeft hij een note toch?
Meer dan een kilo per dag standaard is overkill.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Fruit.Er waren weer nectarines. God, I love those.
Hoe maak je dat?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
Broodje banaan uit de oven was goddelijk.
Hahahaquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:50 schreef aeque het volgende:
[..]
What the fuck fax.Ik zeg gewoon dat je lekker zelf moet denken wat je wilt. Ik heb je al vaker gezegd dat ik niks tegen je heb. Dat jij dit niet gelooft is niet mijn probleem. Daar ga ik mij echt niet druk over maken.
Als ik echt iets tegen je had gehad, denk je dan echt dat ik een aantal weken voor de paintballmeet jou mijn plek zou hebben aangeboden?
Noem je mij nu dik?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:50 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan je hem niet echt kwalijk nemen. Hij heeft niet zo'n dikke huid
dm.quote:
Nee, al voel ik voor haar niks anders dan minachting.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als hij dat zegt heeft hij een note toch?
Voor een badmat helemaal naar de Ikea. Ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die Ikea bus vanaf delft vind ik een ramp en ik heb geen idee waarom wannthrt is gewoon een busMaar om nou te gaan sjouwen met een tas is ook weer zoiets. mja misschien alleen een badmat dan
/liefdagboek
Oh het was een grap ja?quote:
Banaan in plakjes, heel klein beetje poedersuiker erop. En dan gewoon als oventosti. Het is niet echt een recept.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe maak je dat?
Banaan, brood, I'm sold.
Bohquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Banaan in plakjes, heel klein beetje poedersuiker erop. En dan gewoon als oventosti. Het is niet echt een recept.
Nou, als ik die badmat wilquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:52 schreef rival het volgende:
[..]
Voor een badmat helemaal naar de Ikea. Ja.
Een beetje wel want je hebt mij nog nooit gezien. Neemt niet weg dat het waar is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:52 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je dat mij dan weer kwalijk nemen?
Of in de mond van een willekeurige dame.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grappig tekstje aan de wand, maar de grootste grap ligt in je hand
Ik heb ook een badmat van de IKEA. Echt superfijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nou, als ik die badmat wilen ok, ook gelijk een nieuwe wisser en bakjes.
He bahquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Een beetje wel want je hebt mij nog nooit gezien. Neemt niet weg dat het waar is.
[..]
Of in de mond van een willekeurige dame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |