Als ik nou voor jou kook, ben jij dan mijn toetje?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als jij het weekend was zou ik tussen vrijdag en maandag wel even langs willen komen :$
nee sorry...quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet mijn swekke moves opfokken, eikel
Is goed schatje. Welk station moet ik heen treinen?quote:
Niet haten, ik ken de struggles. #tedichtbijwonenomopkamerstegaanquote:
Ja, wat worden ze toch snel groot héquote:
Ik heb geen openingszin maar jij hebt een opening en ik heb zinquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik nou voor jou kook, ben jij dan mijn toetje?
roosendaalquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
Is goed schatje. Welk station moet ik heen treinen?
Ken ik jou? Je lijkt namelijk erg op mijn volgende vriendin.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen openingszin maar jij hebt een opening en ik heb zin
Brabantquote:
ja nee, Hermann is een leuke gast, ik deed lullig omdat dat zo werkt tussen ons... let niet op mijquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is goed schatje. Welk station moet ik heen treinen?
[..]
Niet haten, ik ken de struggles. #tedichtbijwonenomopkamerstegaan
Het voelt als de dag van gisteren dat ik z'n luier verschoond heb, wat kwam er een hoop stront uit het kleine Hermannetjequote:
Serieus? Machtig dichtbij. Ha nie dûr dè gij ne Brabo waart.quote:
quote:
Is jouw vader kunstenaar?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ken ik jou? Je lijkt namelijk erg op mijn volgende vriendin.
Kijk maar goed naar me als je op de wc zit, hoop dat het makkelijker gaatquote:
je bent perfectquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Serieus? Machtig dichtbij. Ha nie dûr dè gij ne Brabo waart.
Brabantquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Wow wacht dat is nog langer in de trein zitten dan naar Utrecht. WTF BRABANT. Wtf Herman.
Ga hem meetenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Wow wacht dat is nog langer in de trein zitten dan naar Utrecht. WTF BRABANT. Wtf Herman.
kutquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Voor al als hermann weer eens heeft gebaggerdquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik print altijd de SC topics uit en veeg mijn reet ermee af
Ey hermann ik zou dit niet pikken.quote:
7 dagen niet gescheten... maar hij is terugquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:30 schreef Makoto het volgende:
[..]
Voor al als hermann weer eens heeft gebaggerd
je mag altijd op mij haten maar aub niet als ik met een dame in gesprek benquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:30 schreef Makoto het volgende:
[..]
Voor al als hermann weer eens heeft gebaggerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |