quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de KLB SC natuurlijkGoeie moveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soooowwwwwwwwquote:
SOOOOOOOOOOOWWWWWWWWquote:
Als jij het weekend was zou ik tussen vrijdag en maandag wel even langs willen komen :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je doet me denken aan een voorbijrazende trein, lekker dingdingding
Als ik nou voor jou kook, ben jij dan mijn toetje?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als jij het weekend was zou ik tussen vrijdag en maandag wel even langs willen komen :$
nee sorry...quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet mijn swekke moves opfokken, eikel
Is goed schatje. Welk station moet ik heen treinen?quote:
Niet haten, ik ken de struggles. #tedichtbijwonenomopkamerstegaanquote:
Ja, wat worden ze toch snel groot héquote:
Ik heb geen openingszin maar jij hebt een opening en ik heb zinquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik nou voor jou kook, ben jij dan mijn toetje?
roosendaalquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
Is goed schatje. Welk station moet ik heen treinen?
Ken ik jou? Je lijkt namelijk erg op mijn volgende vriendin.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen openingszin maar jij hebt een opening en ik heb zin
Brabantquote:
ja nee, Hermann is een leuke gast, ik deed lullig omdat dat zo werkt tussen ons... let niet op mijquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is goed schatje. Welk station moet ik heen treinen?
[..]
Niet haten, ik ken de struggles. #tedichtbijwonenomopkamerstegaan
Het voelt als de dag van gisteren dat ik z'n luier verschoond heb, wat kwam er een hoop stront uit het kleine Hermannetjequote:
Serieus? Machtig dichtbij. Ha nie dûr dè gij ne Brabo waart.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |