quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als jij een vakantiewoning was zou ik je uitwonen :$
quote:
Kut forumquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
Heb me lang niet zo'n rasechte FOK!ker gevoeld. Avondje achter de laptop, posten op FOK!, veel honger hebben maar niet naar beneden durven omdat het bezoek is. Hell yea.
WAARDELOOS FORUM
waardeloze kale bejaardequote:
Hey dp!quote:
ewaaquote:
je bent hier iedere avond welkomquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
Heb me lang niet zo'n rasechte FOK!ker gevoeld. Avondje achter de laptop, posten op FOK!, veel honger hebben maar niet naar beneden durven omdat er bezoek is. Hell yea.
WAARDELOOS FORUM
Alless coooool?quote:
Waardeloze post van een waardeloze user in een waardeloos forum met waardeloze users in een waardeloze wereld in een waardeloos universum GODVERDOMMEquote:
swsquote:
Sowwwquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als jij een vakantiewoning was zou ik je uitwonen :$
The word for today is 'legs', so why don't we go back to my place and spread 'the word'?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowww
Wil je dat masker misschien even afzetten, want je wilt toch niet zeggen dat je van nature zo knap bent?
de KLB SC natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet me denken aan een voorbijrazende trein, lekker dingdingdingquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
The word for today is 'legs', so why don't we go back to my place and spread 'the word'?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de KLB SC natuurlijkWaar slaapt je bed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de KLB SC natuurlijkGoeie moveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soooowwwwwwwwquote:
SOOOOOOOOOOOWWWWWWWWquote:
Als jij het weekend was zou ik tussen vrijdag en maandag wel even langs willen komen :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je doet me denken aan een voorbijrazende trein, lekker dingdingding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |