HAAAAHAAAAAquote:
Eensch, eindelijk die kut skye weg.quote:
waardeloze postquote:
Waardeloos internetquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
allemaal waardeloze users
Waardeloos levenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als jij een vakantiewoning was zou ik je uitwonen :$
quote:
Kut forumquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
Heb me lang niet zo'n rasechte FOK!ker gevoeld. Avondje achter de laptop, posten op FOK!, veel honger hebben maar niet naar beneden durven omdat het bezoek is. Hell yea.
WAARDELOOS FORUM
waardeloze kale bejaardequote:
Hey dp!quote:
ewaaquote:
je bent hier iedere avond welkomquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
Heb me lang niet zo'n rasechte FOK!ker gevoeld. Avondje achter de laptop, posten op FOK!, veel honger hebben maar niet naar beneden durven omdat er bezoek is. Hell yea.
WAARDELOOS FORUM
Alless coooool?quote:
Waardeloze post van een waardeloze user in een waardeloos forum met waardeloze users in een waardeloze wereld in een waardeloos universum GODVERDOMMEquote:
swsquote:
Sowwwquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als jij een vakantiewoning was zou ik je uitwonen :$
The word for today is 'legs', so why don't we go back to my place and spread 'the word'?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowww
Wil je dat masker misschien even afzetten, want je wilt toch niet zeggen dat je van nature zo knap bent?
de KLB SC natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet me denken aan een voorbijrazende trein, lekker dingdingdingquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
The word for today is 'legs', so why don't we go back to my place and spread 'the word'?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de KLB SC natuurlijkWaar slaapt je bed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de KLB SC natuurlijkGoeie moveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soooowwwwwwwwquote:
SOOOOOOOOOOOWWWWWWWWquote:
Als jij het weekend was zou ik tussen vrijdag en maandag wel even langs willen komen :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je doet me denken aan een voorbijrazende trein, lekker dingdingding
Als ik nou voor jou kook, ben jij dan mijn toetje?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als jij het weekend was zou ik tussen vrijdag en maandag wel even langs willen komen :$
nee sorry...quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet mijn swekke moves opfokken, eikel
Is goed schatje. Welk station moet ik heen treinen?quote:
Niet haten, ik ken de struggles. #tedichtbijwonenomopkamerstegaanquote:
Ja, wat worden ze toch snel groot héquote:
Ik heb geen openingszin maar jij hebt een opening en ik heb zinquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik nou voor jou kook, ben jij dan mijn toetje?
roosendaalquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
Is goed schatje. Welk station moet ik heen treinen?
Ken ik jou? Je lijkt namelijk erg op mijn volgende vriendin.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen openingszin maar jij hebt een opening en ik heb zin
Brabantquote:
ja nee, Hermann is een leuke gast, ik deed lullig omdat dat zo werkt tussen ons... let niet op mijquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is goed schatje. Welk station moet ik heen treinen?
[..]
Niet haten, ik ken de struggles. #tedichtbijwonenomopkamerstegaan
Het voelt als de dag van gisteren dat ik z'n luier verschoond heb, wat kwam er een hoop stront uit het kleine Hermannetjequote:
Serieus? Machtig dichtbij. Ha nie dûr dè gij ne Brabo waart.quote:
quote:
Is jouw vader kunstenaar?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ken ik jou? Je lijkt namelijk erg op mijn volgende vriendin.
Kijk maar goed naar me als je op de wc zit, hoop dat het makkelijker gaatquote:
je bent perfectquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Serieus? Machtig dichtbij. Ha nie dûr dè gij ne Brabo waart.
Brabantquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Wow wacht dat is nog langer in de trein zitten dan naar Utrecht. WTF BRABANT. Wtf Herman.
Ga hem meetenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Wow wacht dat is nog langer in de trein zitten dan naar Utrecht. WTF BRABANT. Wtf Herman.
kutquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Voor al als hermann weer eens heeft gebaggerdquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik print altijd de SC topics uit en veeg mijn reet ermee af
Ey hermann ik zou dit niet pikken.quote:
7 dagen niet gescheten... maar hij is terugquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:30 schreef Makoto het volgende:
[..]
Voor al als hermann weer eens heeft gebaggerd
je mag altijd op mij haten maar aub niet als ik met een dame in gesprek benquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:30 schreef Makoto het volgende:
[..]
Voor al als hermann weer eens heeft gebaggerd
Boeiend. Ging paar maanden geleden wel eens 2 keer op en neer naar Utrecht op een dag. Heil studenten OV.quote:
Klein lachje, 7/10quote:
Hermann is een coole jongen met een sex-appeal dat wil je niet weeeeeeten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je mag altijd op mij haten maar aub niet als ik met een dame in gesprek ben
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je mag altijd op mij haten maar aub niet als ik met een dame in gesprek ben
Hij gebruikt zeker de cheat code voor een vol sex appeal balkje?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:31 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hermann is een coole jongen met een sex-appeal dat wil je niet weeeeeeten.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:30 schreef deadprez het volgende:
ONZ / [Paint] De avonturen van Emo.gif
deze![]()
hey RockNijntje, ik zag deze link ergens voorbijkomen en moest gelijk aan jou denkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij gebruikt zeker de cheat code voor een vol sex appeal balkje?
Daar mag ik verder geen uitspraken over doen, mocht je meer informatie willen is er maar één mogelijke manier, en dat is om je te begeven naar cs Roosendaal.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij gebruikt zeker de cheat code voor een vol sex appeal balkje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |