Ik heb al sinds 1993 met een gothquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ah woo nice, eindelijk mensen die alto chicks wel waarderen.
Fillieh Famous / Miss Dubstep.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
nu hebben we wel een naam nodig he Nijntje
Ahhhwquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb al sinds 1993 met een goth
Hahah lekker voor je, ouwe lul.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zou haar met geen vinger aanraken, dat dan weer wel...waarschijnlijk heb ik met haar vader in de klas gezeten
White Rabbit is ook een mooiequote:
Snap ik. Al is ze zo te zien sws gewoon legaal hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja klopt... maar ik ben niet niet blind geworden...
I know this shit riteee. Sinds Ladyboners vercrackt wordt met lelijke mannen moet ik zo veel moeite doen om nieuwe namen te vindenquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt, kan altijd nieuw materiaal voor in mijn fapmap gebruiken
19quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap ik. Al is ze zo te zien sws gewoon legaal hoor.
geen probleem dusquote:
ik heb precies hetzelfde met Ladybonersquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
I know this shit riteee. Sinds Ladyboners vercrackt wordt met lelijke mannen moet ik zo veel moeite doen om nieuwe namen te vinden.
ja maar jongen... nou ja... ik ga dat hier niet uitleggenquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap ik. Al is ze zo te zien sws gewoon legaal hoor.
hoe weet jij dat vieze homoquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar geile mannen worden gepost voor de dames
Ze maken die opblaaspoppen ook steeds realistischerquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En na het zien van dees chick dan?
[ afbeelding ]
ZIJ IS ZO MOOI.
Dat is hij zelf ookquote:
jij zit ook op reddit?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
Hero, ze is wel een mof hè.
En Ladyboners klinkt machtig ranzig, maar het was ooit een redditonderdeel met knappe mannen.
ha, gayquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben op die subreddit geabonneerd
Ik mag dat zeggen, ik ben 1/16 Duits en woon een halfuurtje van de grens af. Zit vaker in Duitsland dan boven de rivieren in Nederlandquote:
als je geen account hebt en alleen de frontpage ziet is het idd onoverzichtelijkquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:44 schreef deadprez het volgende:
ik snap niet hoe mensen overweg kunnen met reddit trouwens, onoverzichtelijke tyfuszooi
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:45 schreef HPLC het volgende:
FOK!>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>..reddit
ouwe lulquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:44 schreef deadprez het volgende:
ik snap niet hoe mensen overweg kunnen met reddit trouwens, onoverzichtelijke tyfuszooi
Nee, kijk het altijd via de Imgur-pagina ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zit ook op reddit?
wil je met me trouwen
Dit is de reden dat ik de Imgur gebruikquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:44 schreef deadprez het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
als je geen account hebt en alleen de frontpage ziet is het idd onoverzichtelijk
quote:
ach ja, buiten FOK! heb ik toch niks nodigquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je geen account hebt en alleen de frontpage ziet is het idd onoverzichtelijk
als je er 2 minuten moeite in stopt wordt het wel overzichtelijk
Lijkt wel Barbie indd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze maken die opblaaspoppen ook steeds realistischer
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik mag dat zeggen, ik ben 1/16 Duits en woon een halfuurtje van de grens af. Zit vaker in Duitsland dan boven de rivieren in Nederland.
Oh jij kleine schattige rebelse nazipiraat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik ben ook niet boos hoor, vond het grappig dat je het juist tegen mij zei
iedereen hier weet dat ik een foute mof ben
pas op he, ik ben alles waar ze je voor waarschuwen op internetquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh jij kleine schattige rebelse nazipiraat.
Ja, ik wil m'n fiets weer terugquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik ben ook niet boos hoor, vond het grappig dat je het juist tegen mij zei
iedereen hier weet dat ik een foute mof ben
kaalquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pas op he, ik ben alles waar ze je voor waarschuwen op internet
was hij weer madquote:
Ja dus, op zoekmachine Ilse ook, dus dat zegt nietsquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt bijna letterlijk alles vinden op reddit, niet zo gay doen a zemmel
Sorry, maar nu moet ik echt ineens hier aan denkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pas op he, ik ben alles waar ze je voor waarschuwen op internet
je weet gewoon niet hoe je ermee overweg moet gaan, niet zo mad doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja dus, op zoekmachine Ilse ook, dus dat zegt niets
hahahahaquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry, maar nu moet ik echt ineens hier aan denken. http://stuppid.com/black-donor-neo-nazi/
Linkdump, niet gekliktquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:48 schreef Toto69 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)08a90547da8b14272463
EN DOORRR
Daar heb ik wat aan, ik woon niet in Rotterdamquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als we over rotterdam vliegen drop ik hem wel
Ik kijk er nooit op, alleen toen ze gingen pokémonnen bij Twitchquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je weet gewoon niet hoe je ermee overweg moet gaan, niet zo mad doen
wat ga je dan lopen zeggen dat het kut isquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kijk er nooit op, alleen toen ze gingen pokémonnen bij Twitch
dit keer ook amsterdam doen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar heb ik wat aan, ik woon niet in Rotterdam
Ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit keer ook amsterdam doen?
Ziet 'r toch niet uit. Lijkt wel van plastic.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelukkig, toch nog iemand die niet op een combinatie van Barbie en Baby Born valt
Doe maar, dat ligt in de buurtquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is gwn mooie meidquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:50 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ziet 'r toch niet uit. Lijkt wel van plastic.
Je bent zelf een tfoequote:Op donderdag 28 mei 2015 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat ga je dan lopen zeggen dat het kut is
tfoeeeee
Liever Eindhoven of Maastrichtquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Flikker op met je Belgische vlaggen Etto
Wil jij klappen ofzo?quote:
ik sloop jequote:Op donderdag 28 mei 2015 20:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef mezelf regelmatig een applaus
Dit. Er is weinig te doen verder, maar het centrum is echt prachtig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maastricht is trouwens wel heel erg mooi he
.quote:
quote:
quote:
vroeger regelmatig op de brug gezeten, beetje blowen met mijn vrouw, broodje eten... prachtigquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit. Er is weinig te doen verder, maar het centrum is echt prachtig.
Noord Hollandquote:
WOW IEMAND DIE NIET HAAT wat overkomt me.quote:
Ja dat wel, maar die inwonersquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maastricht is trouwens wel heel erg mooi he
eindje is de coolste stad van nederlandquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WOW IEMAND DIE NIET HAAT wat overkomt me.
in rest zit Der_Mann dus neequote:Op donderdag 28 mei 2015 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Remqo is het met me eens
Remqo + Frozen-assassin > rest
Leuke users hierquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WOW IEMAND DIE NIET HAAT wat overkomt me.
hoerquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Leuke users hier
Op hermann na dan
en HPLCquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Remqo is het met me eens
Remqo + Frozen-assassin > rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |