Nou en, Mijn autisme en ik vonden het hier te druk wordenquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
held, al is het minder toegankelijke muziek...
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach, de jostiband is weer klaar met oefenen
kut, weer een training gemistquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weet ik nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geeft niet, als mascotte hoef je alleen maar wezenloos met je tong uit je mond voor je uit te kijken, dat kan je best goedquote:
waar heb ik dit aan verdiend?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geeft niet, als mascotte hoef je alleen maar wezenloos met je tong uit je mond voor je uit te kijken, dat kan je best goed
Ik luister, maar als het niks is dan wil ik mijn 2 minuten en 34 seconden terugquote:
dealquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik luister, maar als het niks is dan wil ik mijn 2 minuten en 34 seconden terug
ja.quote:
oh bedanktquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja nou ja, je doet dat echt best goed, gewoon terecht complimentje
Het is maffe muziek... maar het groeit op je... ik luister het al 25 jaar en het verrast me elke dag weerquote:
Ik heb Mr. Grievesquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
band of nummer? want Debaser, Hey en Where is my mind zijn echte aanraders van hun anders
quote:
;$quote:
Lekker danquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik deed vroeger ook een keertje mee met de avondvierdaagse, er werd op me getuft.
ik haat het nu ook
Ik ben 19, schatquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
stel je niet zo aan joh, 8 jaar geleden deden jouw ouders precies hetzelfde... en let wel 8 jaar geleden, dat is 2007dat is eergisteren
schat hihi godverdomme jongens zien jullie dat?????? Ik ga scorenquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker dan.
[..]
Ik ben 19, schat. En nee, ik heb gelukkig rustige ouders.
yes, prachtig nummer, net als heroes. Verder ben ik niet zo'n fan van Bowiequote:
rebel rebel, space oddity, ashes to ashes man... er is zoveel van die manquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
yes, prachtig nummer, net als heroes. Verder ben ik niet zo'n fan van Bowie
ja ik ken eerlijk gezegd ook niet heel veel van hem verder, misschien eens wat meer in verdiepenquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
rebel rebel, space oddity, ashes to ashes man... er is zoveel van die man
Ziggy Stardustquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
rebel rebel, space oddity, ashes to ashes man... er is zoveel van die man
Hij en Iggy Pop (quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik ken eerlijk gezegd ook niet heel veel van hem verder, misschien eens wat meer in verdiepen
hihiquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
Wauw Hero, gewoon wauw. Deze pic. 450 keer gekomen.
Dat verbaast me niks eigenlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij en Iggy Pop () zijn vrienden he
Uiteraardquote:
gadverquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:31 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker dan.
http://www.metronieuws.nl(...)aar-lichaamsbeharing
jammiequote:Op donderdag 28 mei 2015 20:31 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker dan.
Lekker dingquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:31 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker dan.
Ja of niet. Van die donsjes boeien me echt vrij weinig, maar dees dikke vette zwarte haren OH GOD WHY.quote:
ja precies, echt nasty ditquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja of niet. Van die donsjes boeien me echt vrij weinig, maar dees dikke vette zwarte haren OH GOD WHY.
Gillend en huilend gekomenquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:31 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker dan.
Niet je benen scheren ;')quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wrm mogen mannen wel beenhaar hebben he, vieze seksist
ziet er ook niet uit als t zo'n halve aap isquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom kijk jij naar de benen van een man, hahaha homoooooquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ziet er ook niet uit als t zo'n halve aap is
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom kijk jij naar de benen van een man, hahaha homooooo
Het zijn niet alleen haar benenquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:34 schreef deadprez het volgende:
ik heb die voorspelbare reacties van hermann wel gemist
niks mis mee toch, kun je haar een beetje aaien enzoquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen haar benen. Zij heeft meer beharing dan de gemiddelde man tegenwoordig.
10/10 would wet her bush.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niks mis mee toch, kun je haar een beetje aaien enzo
Ik moet zeggen dat ik me best wel naakt voelquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen haar benen. Zij heeft meer beharing dan de gemiddelde man tegenwoordig.
ik zal jou eens op je bakkes rossenquote:
En na het zien van dees chick dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow wat voelde ik mijn penis omhoog komen na dit gelezen te hebben
doe normaal tegen Etto vieze vingerhoofdquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zal jou eens op je bakkes rossen
Nou nou, waarom meteen zo agressief?quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zal jou eens op je bakkes rossen
ETTOOOOOOOOOOOOquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En na het zien van dees chick dan?
[ afbeelding ]
ZIJ IS ZO MOOI.
ik zou d'r wel doen jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En na het zien van dees chick dan?
[ afbeelding ]
ZIJ IS ZO MOOI.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]hihi
precies wat ik mooi vind
Ja ze doet af en toe een beetje gek met make-upquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou d'r wel doen ja
alleen rare wenkbrauwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |