ik sloop jequote:Op donderdag 28 mei 2015 20:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef mezelf regelmatig een applaus
Dit. Er is weinig te doen verder, maar het centrum is echt prachtig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maastricht is trouwens wel heel erg mooi he
.quote:
quote:
quote:
vroeger regelmatig op de brug gezeten, beetje blowen met mijn vrouw, broodje eten... prachtigquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit. Er is weinig te doen verder, maar het centrum is echt prachtig.
Noord Hollandquote:
WOW IEMAND DIE NIET HAAT wat overkomt me.quote:
Ja dat wel, maar die inwonersquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maastricht is trouwens wel heel erg mooi he
eindje is de coolste stad van nederlandquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WOW IEMAND DIE NIET HAAT wat overkomt me.
in rest zit Der_Mann dus neequote:Op donderdag 28 mei 2015 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Remqo is het met me eens
Remqo + Frozen-assassin > rest
Leuke users hierquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WOW IEMAND DIE NIET HAAT wat overkomt me.
hoerquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Leuke users hier
Op hermann na dan
en HPLCquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Remqo is het met me eens
Remqo + Frozen-assassin > rest
Retweet. Al vermaak ik me in Utrecht ook altijd goed, maar dat komt door m'n studentenvereniging denk ik en omdat het mooi is. Maar Eindhoven wow, daar heb ik echt de feel weet je. Ik hou van die stadquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
eindje is de coolste stad van nederland
haha je schrijft zijn naam niet eens goedquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Retweet. Al vermaak ik me in Utrecht ook altijd goed, maar dat komt door m'n studentenvereniging denk ik en omdat het mooi is. Maar Eindhoven wow, daar heb ik echt de feel weet je. Ik hou van die stad![]()
.
ik zit er weer niet bij hequote:Op donderdag 28 mei 2015 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha leuk geprobeerd, nee...
Remqo + Frozen-assassin + HPLC![]()
kutquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
haha je schrijft zijn naam niet eens goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |