Retweet. Al vermaak ik me in Utrecht ook altijd goed, maar dat komt door m'n studentenvereniging denk ik en omdat het mooi is. Maar Eindhoven wow, daar heb ik echt de feel weet je. Ik hou van die stadquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
eindje is de coolste stad van nederland
haha je schrijft zijn naam niet eens goedquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Retweet. Al vermaak ik me in Utrecht ook altijd goed, maar dat komt door m'n studentenvereniging denk ik en omdat het mooi is. Maar Eindhoven wow, daar heb ik echt de feel weet je. Ik hou van die stad![]()
.
ik zit er weer niet bij hequote:Op donderdag 28 mei 2015 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha leuk geprobeerd, nee...
Remqo + Frozen-assassin + HPLC![]()
kutquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
haha je schrijft zijn naam niet eens goed
Sowwwwwwwwwquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind Herman wel een schattige hoer.
Als jij opfl*kkert met skyequote:Op donderdag 28 mei 2015 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Flikker op met je Belgische vlaggen Etto
Je bent een Duitserquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zit er weer niet bij he
Ja echt hè, en dat woont in mijn provinciequote:Op donderdag 28 mei 2015 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
haha je schrijft zijn naam niet eens goed
Wat denk je dat die helemaal niets in Amsterdam referentie was gistrerenquote:
Hermann gaat scorenquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
Nu net dat we een nieuw centrum hebbenquote:
hihihihihihihihihihquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb regelmatig gemeten bij ADM Cacao... dan stond ik op die GT en keek zo uit op de Zaanse schans... prachtig veldwerkquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu net dat we een nieuw centrum hebben
Maar oke, gooi maar plat, het ziet er toch niet uit
Ik moet eigenlijk eerlijk bekennen dat ik nog nooit verder dan twee keer bios en twee keer Hemkade ben geweestquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu net dat we een nieuw centrum hebben
Maar oke, gooi maar plat, het ziet er toch niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |