Ik heb al sinds 1993 met een gothquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ah woo nice, eindelijk mensen die alto chicks wel waarderen.
Fillieh Famous / Miss Dubstep.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
nu hebben we wel een naam nodig he Nijntje
Ahhhwquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb al sinds 1993 met een goth
Hahah lekker voor je, ouwe lul.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zou haar met geen vinger aanraken, dat dan weer wel...waarschijnlijk heb ik met haar vader in de klas gezeten
White Rabbit is ook een mooiequote:
Snap ik. Al is ze zo te zien sws gewoon legaal hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja klopt... maar ik ben niet niet blind geworden...
I know this shit riteee. Sinds Ladyboners vercrackt wordt met lelijke mannen moet ik zo veel moeite doen om nieuwe namen te vindenquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt, kan altijd nieuw materiaal voor in mijn fapmap gebruiken
19quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap ik. Al is ze zo te zien sws gewoon legaal hoor.
geen probleem dusquote:
ik heb precies hetzelfde met Ladybonersquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
I know this shit riteee. Sinds Ladyboners vercrackt wordt met lelijke mannen moet ik zo veel moeite doen om nieuwe namen te vinden.
ja maar jongen... nou ja... ik ga dat hier niet uitleggenquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap ik. Al is ze zo te zien sws gewoon legaal hoor.
hoe weet jij dat vieze homoquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar geile mannen worden gepost voor de dames
Ze maken die opblaaspoppen ook steeds realistischerquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En na het zien van dees chick dan?
[ afbeelding ]
ZIJ IS ZO MOOI.
Dat is hij zelf ookquote:
jij zit ook op reddit?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
Hero, ze is wel een mof hè.
En Ladyboners klinkt machtig ranzig, maar het was ooit een redditonderdeel met knappe mannen.
ha, gayquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben op die subreddit geabonneerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |