Het is best of 5.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:02 schreef Norrage het volgende:
Huh? Heeft Sock gewonnen? Dacht dat ie 2 sets achterstond?
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:02 schreef Norrage het volgende:
Huh? Heeft Sock gewonnen? Dacht dat ie 2 sets achterstond?
En Sock heeft nooit 2 sets achter gestaanquote:
Ze stond 5x een break achter in de 3e setquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:33 schreef DeLuna het volgende:
Toen ik weg moest gisteren dacht ik ook dat Schiavone zou verliezen (stond een break achter in de derde set) maar die heeft blijkbaar ook gewonnen.
Bij het vrouwentennis heb je meer voordeel als je service ontvangt. Behalve een Serena Williams bv.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze stond 5x een break achter in de 3e set
Voorlopig Servie >>>>>>>>>>>> Kroatiequote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:33 schreef PippenScottie het volgende:
Een heuse Servië-Kroatië bij het vrouwentoernooi.
Ik hoop dat ze elkaar op de tribune een beetje met rust laten.
Bij de eerste ging ik weg, dus toen dacht ik dat het wel kansloos zou zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze stond 5x een break achter in de 3e set
Stanimal is 28 toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:35 schreef Max23 het volgende:
Ohja, de 18-jarige Vekic die sinds vorig jaar een relatie met Wawrinka heeft
Hij scheidde toch pas onlangs met zijn vrouw??? Is hij vreemd gegaan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:35 schreef Max23 het volgende:
Ohja, de 18-jarige Vekic die sinds vorig jaar een relatie met Wawrinka heeft
http://www.womenstennisbl(...)rated-stan-wawrinka/quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij scheidde toch pas onlangs met zijn vrouw??? Is hij vreemd gegaan?
quote:Just over a week following Stan Wawrinka's statement on Facebook that after ten years of living together he and his wife Ilham Vuilloud had separated, the word is out that the Swiss ATP world No.9 has been dating young WTA gun Donna Vekic. Actually, it is rumored that they have been an item since July 2014, when Vekic was still just 17 years old.
Een beroemde multimiljonair die 40 weken per jaar op reis is en die ongetwijfeld de nodige groupies op bezoek krijgt?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij scheidde toch pas onlangs met zijn vrouw??? Is hij vreemd gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |