Oh was het je penis :$ Ik dacht je schimmelteenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:08 schreef Harmankardon het volgende:
Stuur ik een speciaal manspersoon een dickpick, is het nog niet goed
Niet jij ook alquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
GraagMag ik bij jou vast beginnen? [insert faxiesmiley]
Ja, boven verwachting dit. Je bent er zowaar goed in.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, jij wou dat ik mijn best deed nog.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh was het je penis :$ Ik dacht je schimmelteen
Niet overdrijven nu he?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, boven verwachting dit. Je bent er zowaar goed in.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh was het je penis :$ Ik dacht je schimmelteen
Whut.quote:
Nee jijquote:
Ik hoef jou toch niet meer te hosselen?quote:
Ik zou je moeten straffenquote:
Ohwja, ik zal mij onhoudenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet overdrijven nu he?. Jij hoeft je best niet te doen vandaag
.
Nee, da's waar. Ik trek standaard m'n bh al uit wanneer ik bij jou binnenloopquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoef jou toch niet meer te hosselen?
Je bent al naakt zodra je mn deurbel hebt aangeraakt, bedoel jequote:Op donderdag 28 mei 2015 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, da's waar. Ik trek standaard m'n bh al uit wanneer ik bij jou binnenloop
Jij, Frau en Yv sws wel :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Altijd, toch.
Ze kunnen je niet weerstaan.
Tot over een half uurtjequote:
Anders wordt het zo'n klef zooitje, daar ben ik niet zo van hier he?quote:
Niet alles vertellen. Straks staan ze allemaal te kijken wanneer ik je weer een bezoekje brengquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent al naakt zodra je mn deurbel hebt aangeraakt, bedoel je
Noem je haar nu een slet?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoef jou toch niet meer te hosselen?
Ohquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet alles vertellen. Straks staan ze allemaal te kijken wanneer ik je weer een bezoekje breng![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |