Ik ben gvd haske kuis en degelijkquote:
Kijk hem hosselen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIj bent ook het enige lichtpuntje van ratio in deze verder vertiefde zooi die we SC noemen.
Slap on the bumquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:04 schreef All-out het volgende:
[..]
ik laat me gewillig door jou corrigeren
Geen TT is altijd beste TTquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:06 schreef artelligence het volgende:
Je doet een lapo en geen gruwelijk goede TT?
Ja, dat weet ik toch, waar wil je nou heen danquote:
Eieren zoeken, daar wil ik heenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik toch, waar wil je nou heen dan
Wat had jij voorgesteld als goede TT?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:06 schreef artelligence het volgende:
Je doet een lapo en geen gruwelijk goede TT?
Nou, dan gaan we dat toch doen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eieren zoeken, daar wil ik heen
Oh ja, bedanktquote:
Ewquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik niet. Ik doe aan DM versieren en fobohosselen
Nou, je propt nu wel alles ineens zo in 1 dag. Overdosis zo. Toch heeft het wel watquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is het al te veel aan het worden?.
Ik denk dat ik m'n grenzen maar eens ga verleggen met frontpage hosselen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik niet. Ik doe aan DM versieren en fobohosselen
Stel ik op prijsquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:07 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ga even een rondje lopen zodat mijn schatje kan afkoelen.
Graagquote:
Ja, jij wou dat ik mijn best deed nogquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, je propt nu wel alles ineens zo in 1 dag. Overdosis zo. Toch heeft het wel wat
Jawelquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
GraagMag ik bij jou vast beginnen? [insert faxiesmiley]
Doe ik ook al. ALs WAHRHEITquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n grenzen maar eens ga verleggen met frontpage hosselen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:07 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ga even een rondje lopen zodat mijn schatje kan afkoelen.
Oh was het je penis :$ Ik dacht je schimmelteenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:08 schreef Harmankardon het volgende:
Stuur ik een speciaal manspersoon een dickpick, is het nog niet goed
Niet jij ook alquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
GraagMag ik bij jou vast beginnen? [insert faxiesmiley]
Ja, boven verwachting dit. Je bent er zowaar goed in.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, jij wou dat ik mijn best deed nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |