Want dit was al niet duidelijk?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon duidelijk zijn dat je haar wilt neuken.
Oehquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ineens is iedereen aantrekkelijk hier
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind niemand aantrekkelijk hier, serieus niet vrees ik
op Fok wordt toch niet echt geneuktquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon duidelijk zijn dat je haar wilt neuken.
Jijzelf. Indirect. En niet tegenspreken, het is gewoon zo.quote:
Ik hoop dat ik het een beetje voorzichtig heb gebracht, ik wil namelijk niemand kwetsenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Dit is een grote tegenslag voor ons allemaal.
Zullen we even gaan krassen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Dit is een grote tegenslag voor ons allemaal.
Ohquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef All-out het volgende:
[..]
op Fok wordt toch niet echt geneuktdit is gewoon een semi-vunzige manier van een aai over haar bolletje
ik ben te labielquote:
ja, uit wil cali, eensquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jijzelf. Indirect. En niet tegenspreken, het is gewoon zo.
Ik schrok al.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er zijn er meer die mij nat kunnen krijgen
Gewoon zeggen waar het op staat. Niet van die vage dingen roepen.quote:
Of in ieder geval een verwoede poging zouden willen doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er zijn er meer die mij nat kunnen krijgen
Haha. Ha.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef All-out het volgende:
[..]
op Fok wordt toch niet echt geneuktdit is gewoon een semi-vunzige manier van een aai over haar bolletje
Zo naïef deze jongen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef All-out het volgende:
[..]
Oh, daar zijn er veel meer van dan van de hoeveelheid die mij daadwerkelijk nat kan krijgen, ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of in ieder geval een verwoede poging zouden willen doen
Ligt eraan welk bolletjequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef All-out het volgende:
[..]
eensquote:
*krijgt beroerte*quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:18 schreef All-out het volgende:
[..]
je mooie ogen maken dat goed, zei hij
Of we in de matrix zitten en hoe je zou kunnen bewijzen/redeneren dat het wel of niet zo is. Daarbij of het belangrijk is om te achterhalen wat de echte wereld is en waarom. Dat soort discussies.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wil je daar meer over vertellen.![]()
Zo niet, heb ik niks gezegd.
hij wil me niet meerquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:18 schreef Harmankardon het volgende:
Zo, even koffietijd.
Uitstraling al geslaagd?
"We can save him!"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |