Familie is voor paupers.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef Californium het volgende:
[..]
ik moet toch echt even reageren oo dit familie-verhaal. Soms moet je even werken. Ik vind het prima als mensen een fijne familie hebben en daar veel uithalen. Ik heb dat gewoon niet. Heeft mij in mijn leven eerder tegengehouden dan wat anders. Dus ik vind familie gewoon niet heilig en ik wil het liefsy vergeten waar ik vandaan kom. Volgens mij is dat voor iedereen anders.
Je moet wat als je aan het werk bent he. :Squote:Op donderdag 28 mei 2015 13:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik moest hier om lachen
Easily entertained maar nou en.
hosselings, overal hosselingsquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In mijn geval komt dat door jou
Van die andere mongool hier droog ik alleen maar op...
Zien naast wie je wakker wordt, ugh.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
The moring after is altijd alles anders...
Dat zeg je nu ook alleen maar omdat er anderen bij zijn.quote:
Dan zijn mijn krullen nog beter.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
The moring after is altijd alles anders...
wat een slijmsletje ben je ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In mijn geval komt dat door jou
Van die andere mongool hier droog ik alleen maar op...
Kan het woord matrix niet meer horen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh nee. Hoe moet het nu met de matrix.
Ik mag van jou nooit wat zeggen als anderen erbij zijn. Lekker tegenstrijdig weer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zeg je nu ook alleen maar omdat er anderen bij zijn.
[..]
Dan zijn mijn krullen nog beter.
Wat dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan het woord matrix niet meer horen.
Ja, ineens is iedereen aantrekkelijk hierquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef All-out het volgende:
[..]
wat een slijmsletje ben je ook![]()
![]()
die andere mongool is wel heel nobel, alle andere mannen hier lijken nog iets zo
Inderdaad omdat je dan onzin uitkraamt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik mag van jou nooit wat zeggen als anderen erbij zijn. Lekker tegenstrijdig weer.
Hij zegt ook niets tegen je als er anderen bij zijn hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik mag van jou nooit wat zeggen als anderen erbij zijn. Lekker tegenstrijdig weer.
Hou je bek.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Inderdaad omdat je dan onzin uitkraamt.
*juicht zachtjes*quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ineens is iedereen aantrekkelijk hier
Diss gespot.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef All-out het volgende:
[..]
wat een slijmsletje ben je ook![]()
![]()
die andere mongool is wel heel nobel, alle andere mannen hier lijken nog iets zo
Shut up.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij zegt ook niets tegen je als er anderen bij zijn hoor
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij zegt ook niets tegen je als er anderen bij zijn hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |