Ouders hebben die open en eerlijk vertellen wat ze wanneer gedaan hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je ouders betrappen tijdens de geile seks die ze met elkaar hebben
Nee hang mijn was tijd op in m'n woonkamertje, op een droogrekquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar wat?
Ook geen ruimte net als buur?
Jullie mogen het wel bij mij ophangen hoor :$
Herkenbaar leefquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee hang mijn was tijd op in m'n woonkamertje, op een droogrek
Dat is dan je eigen proleem vind ik, als je werk en prive niet kan combineren had je geen koter moeten nemen, die dingen vereisen nogal wat onderhoud.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Tsja soms heb je geen keuze en moet er op het werk wat af en heb je je kind. Ik snap dat gehaat echt niet.
Nou, dat hoef ik van mijn ouders echt niet te weten. Ik ben niet ignorant, ik weet heus wel dat ze seks hebben, maar ik hoef het echt niet te wetenquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ouders hebben die open en eerlijk vertellen wat ze wanneer gedaan hebben
My kind of folks, alles bespreekbaarquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ouders hebben die open en eerlijk vertellen wat ze wanneer gedaan hebben
Of je werk moet gewoon zich aan de uren houden en geen overuren verwachten. Dat kan ook. Lekke rmakkelijk om de schuld maar af te schuiven op de kinderwens.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan je eigen proleem vind ik, als je werk en prive niet kan combineren had je geen koter moeten nemen, die dingen vereisen nogal wat onderhoud.
En als je er nou niemand mee lastig valt, ok, maar ze zijn altijd hinderlijk op de werkvloer.
Ik ook niet, maar ja soms komen er details op tafel zomaar ineensquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, dat hoef ik van mijn ouders echt niet te weten. Ik ben niet ignorant, ik weet heus wel dat ze seks hebben, maar ik hoef het echt niet te weten
Waarom zou ik een mannengeurtje kopen? En ook mijn Bright crystal ga ik niet zodanig verspillen. Voor mijn was heb ik wasmiddel en wasverzachter. Parfum is voor m'n lichaamquote:
Dolle pret met lesbische moeders hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
My kind of folks, alles bespreekbaar
Al net zo'n kindervriend als ik lees ik, ik snap ook niet dat vrouwen zo dol op die roze larven zijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan je eigen proleem vind ik, als je werk en prive niet kan combineren had je geen koter moeten nemen, die dingen vereisen nogal wat onderhoud.
En als je er nou niemand mee lastig valt, ok, maar ze zijn altijd hinderlijk op de werkvloer.
Wie heeft het over overwerk? Ik heb het gewoon over van 9 tot 17:00 en dan je kind meenemen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Of je werk moet gewoon zich aan de uren houden en geen overuren verwachten. Dat kan ook. Lekke rmakkelijk om de schuld maar af te schuiven op de kinderwens.
quote:
Ik denk dat dat laatste een verstandig standpunt is ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie heeft het over overwerk? Ik heb het gewoon over van 9 tot 17:00 en dan je kind meenemen.
En we hoeven het niet eens te zijn, ik vind het gewoon achterlijk, jij niet, prima toch?
kan toch ook gewoonquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee hang mijn was tijd op in m'n woonkamertje, op een droogrek
Wat doen mensen altijd zo overdreven.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat je kan lezen en schrijven joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |