Nou niet zozeerquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je koters meenemen naar je werk, echt waarom doen mensen dat?
Vertelquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:52 schreef All-out het volgende:
ik heb overigens een voorliefde voor 1994, op meerdere manieren
Niet zeuren, je kan postenquote:
Werd je toen ontmaagd?quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:52 schreef All-out het volgende:
ik heb overigens een voorliefde voor 1994, op meerdere manieren. 1995 is toch minder
mn ouders zijn toen gescheiden, de punkrock was goed, skatenquote:
Ahwquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar een hele minuut lang niet
Ohnohquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:54 schreef All-out het volgende:
[..]
mn ouders zijn toen gescheiden, de punkrock was goed, skaten, en een goed jaar voor scharrels inmiddels
Precies, energieverspildingenquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:55 schreef Dqod het volgende:
Wasdrogers vind ik de was maar muf maken. Lekker buiten tenzij het niet anders kan
Gewoon doen Yv.quote:
Dan snap ik het nogquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou niet zozeerZe moest met de jongste naar de dermatoloog en guess what; dat zit hier om de hoek aangezien ik in een ziekenhuis werk...
toen was ik nog niet eens geborenquote:
Ik heb geen plek buiten voor de wasquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:55 schreef Dqod het volgende:
Wasdrogers vind ik de was maar muf maken. Lekker buiten tenzij het niet anders kan
Waar dan gvd?quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:55 schreef Dqod het volgende:
Drupje Homme van YSL erbijquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:55 schreef Dqod het volgende:
Toen werd je net gemaaktquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
toen was ik nog niet eens geboren
ja, jonger gaat mij ook te ver hoor. ik zou Fylax niet doen, bijvoorbeeld. denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohnoh![]()
Mijn broertje is in '94 geboren
Feestje in mijn broekie jaquote:
Ik snap dat gezeur er om nooit zo.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan snap ik het nog.
Ik zie ze hier ook de hele tijd, dat je je kind 1 keer laat zien na de geboorte, ok. Maar er zitten vaak gewoon koters met mama in de kantine van een jaar of 8 ofzo, hou je parasieten gewoon thuis.
Dat hoort voor mij gewoon bij de normale gemakken van het werkende leven, het kost iets meer, maar ik hoef zelf niets te doen, dat is het me wel waard.quote:
En dat. Overbodige luxequote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:56 schreef All-out het volgende:
[..]
ja, jonger gaat mij ook te ver hoor. ik zou Fylax niet doen, bijvoorbeeld. denk ik
quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan snap ik het nog.
Ik zie ze hier ook de hele tijd, dat je je kind 1 keer laat zien na de geboorte, ok. Maar er zitten vaak gewoon koters met mama in de kantine van een jaar of 8 ofzo, hou je parasieten gewoon thuis.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Feestje in mijn broekie ja
Impotentie ligt nog jaaaaaaaaaaaaaren down the road
quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Feestje in mijn broekie ja
Impotentie ligt nog jaaaaaaaaaaaaaren down the road
In een laboratorium. Mijn ouders zijn seksloze wezens. Dat doen ze nietquote:
Ik denk dat je het verkeerd hebt en ze gisteravond nog lekker van bil zijn geweestquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In een laboratorium. Mijn ouders zijn seksloze wezens. Dat doen ze niet
*huilt in hoekje*
Net of ophangen zoveel tijd kostquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hoort voor mij gewoon bij de normale gemakken van het werkende leven, het kost iets meer, maar ik hoef zelf niets te doen, dat is het me wel waard.
Huishoudelijke dingen moeten altijd zo weinig mogelijk tijd kosten vind ik.
dat gebeurt ook zeker niet en zou ik ook raar vinden. Vooral met het werk wat ik doe is kinderen meenemen niet slimquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan snap ik het nog.
Je bent op je werk om te werken, niet om voor je kind te zorgen, en dat gebeurt wel natuurlijk.quote:
Teveel tijd en het is echt een kutklus ookquote:
Je ouders betrappen tijdens de geile seks die ze met elkaar hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd hebt en ze gisteravond nog lekker van bil zijn geweest
quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd hebt en ze gisteravond nog lekker van bil zijn geweest
Jij was erbij?quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Waar wat?quote:
Tsja soms heb je geen keuze en moet er op het werk wat af en heb je je kind. Ik snap dat gehaat echt niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent op je werk om te werken, niet om voor je kind te zorgen, en dat gebeurt wel natuurlijk.
En ik vind het irritant, heb ooit 1 keer een koter van een collega op de kamer gehad en dat kutkind bleef maar aandacht zoeken en zeuren, en ik maar op mijn handen zitten.
Het is gewoon onprofessioneel.
Jij bent zijn moeder?quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |