quote:Op maandag 1 juni 2015 16:29 schreef Moppert het volgende:
Vandaag zo heerlijk buiten geweest, wie heeft er ook verse draagfoto's?![]()
![]()
Ik heb voor het eerst eindelijk met dear diary gedragen, hij lijkt wel op maat gemaakt voor de mini![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:46 schreef faptist het volgende:
Ik ben om.
Reizen met baby in sraagdoek per trein is ideaaaaaaal!
Geluk is dat ik onderweg al 2 draagmoeders ben tegen gekomen die super lief waren.
Alleen 1 nadeel.. Hoor net dat m'n trein niet verder rijdt omdat het spoor een defect heeft. Noooooooooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe doek! Hoppediz Chicago Lemon!Wat anders met knopen dan mn Girasol, maar ze zit goed toch? Binnen een minuut in dromenland iig.
![]()
ga je m zaterdag live showen?quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:30 schreef Moppert het volgende:
Maar hij was het wel waard![]()
ohhh wat is hij mooi
quote:
Als je dat wil kan dat welquote:
Die turtle is ook mooiquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:52 schreef Vlindur het volgende:
Draagfoto's!![]()
[ afbeelding ]
Met de middelsteDie wilde ook weer eens achterop. Zwaar!
![]()
[ afbeelding ]
En met de baby
WHOHW!quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:29 schreef Moppert het volgende:
Nee omdat hij van buiten de EU is moet ik inklarignskosten enzo betalen.
dat is dus boven wat ik al betaald heb nog eens 84 euro extra (njah 83,83 )
Dat is makkelijkerquote:Op zaterdag 6 juni 2015 07:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik trek me er ook niet van aan hoor, verbaasde me wel dat blijkbaar niemand iets tegen mij zei. Als er iets laf genoeg is om ongestoord je mening te uiten, is t internet wel
De tip / youtube van Moppert opvolgen en je hebt je kind zo op je buik/rug incl vastklikken!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:52 schreef Amsel het volgende:
Ah Selvaria wat lief!Draagdoek was hier ook de oplossing voor krampjes. Wat betekende dat ik baby bijna 24/7 in de draagdoek had (ik 'sliep' zelf 's nachts halfzittend op de bank met baby in draadgoek) want het was echt het enige wat hielp.
Ik wil op zoek naar een rugdrager (ik vind een draagdoek heel fijn voor buikdragen maar niet voor rug), maar heb altijd ruzie met die verstelschuifdingen.
[ afbeelding ]
Iemand een tip voor een rugdrager die echt makkelijk te verstellen is?
Ik kan die niet meer vinden, heb je / iemand daar nog een youtube linkje van?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:04 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
De tip / youtube van Moppert opvolgen en je hebt je kind zo op je buik/rug incl vastklikken!
Ik liep ook met mijn Tula te stuntenen dat was echt even handig.
Plus veel oefenen van op mijn rug krijgen boven het bed en de bank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JOEHOE!!!!!! heb de dear diary voor je als je wil!!!!!quote:
Dat arme kind kijkt ook niet blij...quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:00 schreef Dyre het volgende:
De KruidvatComfortabel voor je kleintje
én vanaf de geboorte te gebruiken
![]()
[ afbeelding ]
Staat ook niet in dat het ergonomisch is zo te zien. Dat BB dat zegt blijft me verbazen, vraag me ook af hoe dat erdoorheen komt.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:09 schreef Moppert het volgende:
Dat mensen er mee lopen en echt niet beter weten zal ik heus niet veroordelen ofzo.. dat het zo omschreven staat in een folder enzo vind ik wel stom.
Als je googled op babydrager of draagdoek is het merendeel wel allemaal ergonomisch tegenwoordig.
Nouja, ik vind "optimale ondersteuning" en "zeer comfortabel" wel twijfelachtig in dit geval. Kan me goed voorstellen dat mensen dit lezen en denken dat dit allemaal heel ergonomisch is.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Staat ook niet in dat het ergonomisch is zo te zien.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:30 schreef Moppert het volgende:
oh ik had verkeerde gepaste..
Kijk en zelfs de double hammock is gewoon een nee met de bykay imho maar zelfs dat raden ze niet aan.. maar gewoon op de rug.. en dan staat er bij vanaf 3 maanden![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.basvanderveen.(...)-medici-kijken-toe-4quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:30 schreef Dyre het volgende:
En 0+ ...Moet zo'n ding niet door een keuring ergens om dat erop te mogen zetten? Of is dat heel naïef van mij?
da's precies de reden waarom kinderen nog in van die loopkarren zitten, of in van die springstoelen die je in de deurpost kan hangen. Ze vinden het zo leuk.quote:Op zondag 7 juni 2015 08:14 schreef Cwen het volgende:
Vriendin van mij heeft ook een BB, inderdaad onwetendheid. Al denk ik dan: 'Vraag het me ff! We kennen elkaar al zooo lang, je weet dat ik weet waar ik het over heb.' Heb haar er ook op gewezen dat 't niet goed is, maar "hij vindt 't zo leuk." Uitgepraat, dan. Ieder z'n eigen keuzes.
Huh. Gewoon omgekeerde fwcc dus?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:30 schreef Moppert het volgende:
oh ik had verkeerde gepaste..
Kijk en zelfs de double hammock is gewoon een nee met de bykay imho maar zelfs dat raden ze niet aan.. maar gewoon op de rug.. en dan staat er bij vanaf 3 maanden![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan moet je maar gewoon denken ieder heeft het beste voor met zijn/haar kindquote:Op zondag 7 juni 2015 08:14 schreef Cwen het volgende:
Vriendin van mij heeft ook een BB, inderdaad onwetendheid. Al denk ik dan: 'Vraag het me ff! We kennen elkaar al zooo lang, je weet dat ik weet waar ik het over heb.' Heb haar er ook op gewezen dat 't niet goed is, maar "hij vindt 't zo leuk." Uitgepraat, dan. Ieder z'n eigen keuzes.
Eu... Ik weet niet hoor, die loopstoel van S is ook niet erg ergonomisch ben ik bang...quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat arme kind kijkt ook niet blij...
Ik zie ze ook nog steeds voorbij komen in t winkelcentrum en dan wil ik altijd wel wat zeggen maar doe t maar niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |