En jij spant dus de kroon met je betweterpraat. Je haalt serieus het bloed onder de nagels vandaan bij vele fans die de F1 al jaren intensief volgen.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nog zo iemand die meent dat je verstand krijgt van racen door er naar te kijken...
Je moet eerst naar de race-universiteit en dan minstens twintig seizoenen van minimaal vijf klassen hebben gevolgd eer je postgemachtigd bent.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nog zo iemand die meent dat je verstand krijgt van racen door er naar te kijken...
Nee, het staat iedereen hartstikke vrij om te posten wat ie wilt, maar sommigen moeten even doorkrijgen dat ze met hun eindeloze discussies over onderwerpen, waar anderen die wel weten waar het over gaat er allemaal hetzelfde over denken, met de ene drogreden na de andere komen.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Je moet eerst naar de race-universiteit en dan minstens twintig seizoenen van minimaal vijf klassen hebben gevolgd eer je postgemachtigd bent.
Sorry, maar dit is een open forum en je hoeft niet minimaal 5 jaar lang minimaal 15 races van begin tot het eind gezien te hebben om hier te mogen reageren.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:05 schreef Nattekat het volgende:
En jij spant dus de kroon met je betweterpraat. Je haalt serieus het bloed onder de nagels vandaan bij vele fans die de F1 al jaren intensief volgen.
Ja, ik ram mijn mening echt werkelijk door eenieders strot heen.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Discussies zijn niet erg, sta vrij om je standpunt te verdedigen, maar dram het er niet doorheen bij de rest.
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:55 schreef DS4 het volgende:
Mijn punt is dat de rijder ook een verantwoordelijkheid heeft als het gaat om pitten en ik zie in de keuze van Hamilton een zwakte.
Jij niet en dat mag ook. Het is geen exacte wetenschap.
het tegenovergestelde is hier anders ook te vinden: denken dat ze hun mening de strot kunnen aframmen omdat ze 'n praktijk beoefenen.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat?quote:Op maandag 1 juni 2015 17:25 schreef Sinister-D- het volgende:
het tegenovergestelde is hier anders ook te vinden: denken dat ze hun mening de strot kunnen aframmen omdat de een praktijk beoefenen.
Iets letterlijk zeggen en zo overkomen zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, ik ram mijn mening echt werkelijk door eenieders strot heen.
[..]
Het is volgens mij WS die Hamilton steeds onderuit haalt, want die vindt het als ik mij niet vergis geen groot kampioen.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Je haalt de hele tijd Hamilton onderuit, zegt dat hij uit angst handelde of gewoon niet kan racen.
Alleen al de gedachte dat die anderen mijn mening onderuit gehaald hebben is vrij bespottelijk. Het is een andere mening en wat er exact in het hoofd van Hamilton om is gegaan weet alleen hij (en zelfs dat hoeft niet eens!). Verder is er mij niets nieuws verteld, want ik kan ook de berichtgeving lezen.quote:Anderen blijven jou uitleggen dat er meer achter zit en dat Hamilton niet in zijn eentje die beslissing heeft gemaakt. Al jouw argumenten zijn talloze keren onderuit gehaald en toch blijf je proberen iedereen van jouw gelijk te overtuigen. Dat vat ik op als je mening bij anderen opdringen.
Je vergist je enorm. Ik kom mijn hele leven al op de diverse circuits en ken diverse takken van autosport omdat ik nu eenmaal uit een familie kom waar autosport bedreven wordt en zoiets pleegt nu eenmaal ook doorgegeven te worden. Ik volg derhalve ook de F1 (waarbij ik niet de tijd heb die anderen wellicht hebben om daadwerkelijk iedere race van begin tot eind te volgen) en dat al zo lang ik mij kan heugen. Decennia lang derhalve en al ruim voordat Jos Verstappen meedeed in ieder geval. Ik heb Lauda nog wereldkampioen zien worden. En dat was niet voor de buis zittend. Daarnaast heb ik zelf uiteraard ook autosport bedreven en draai ik nog steeds af en toe recreatief wat rondjes.quote:Vergeet niet dat jij als iemand die waarschijnlijk pas sinds dit jaar (intensief) kijkt, veel minder kennis van zaken hebt dan sommige anderen hier, die al jaren in dit forum te vinden zijn en daarvoor ook al jaren de F1 hebben gevolgd. Wat jij hier doet is als vakkenvuller proberen de manager de les te lezen.
Zelfs dan moet ik gokken wat je nu precies bedoelt.quote:
Jouw constatering is iets waar iedereen het over eens is, Hamilton heeft er een rol in gespeeld, de conclusie dat hij een mietje is, complete onzin.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:45 schreef DS4 het volgende:
Ik heb alleen maar aangegeven dat ik in dezen vind dat Hamilton ook een rol heeft en dat het mij iets zegt over zijn vermoedelijke mindset. Nergens heb ik gezegd dat hij niet kan racen.
Dat dus DS4 dus nu graag kappen. Het moet wel gezellig blijven. Anders volgen er maatregelen.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen er moe van telkens diezelfde drogredens te moeten aanhoren, wetende dat ze niet waar zijn. Je komt over als een betweter/troll zo, iets wat maar niet door wilt dringen bij je. Er haken zelfs al mensen af omdat ze moe worden van types als jij, en ik kan ze niet ongelijk geven.
Er volgen maatregelen omdat je een andere mening hebt?quote:Op maandag 1 juni 2015 18:15 schreef WEST het volgende:
Dat dus DS4 dus nu graag kappen. Het moet wel gezellig blijven. Anders volgen er maatregelen.
Drammen dat Verstappen een brake test heeft gekregen is wel volstrekt normaal natuurlijk...quote:Op maandag 1 juni 2015 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw constatering is iets waar iedereen het over eens is, Hamilton heeft er een rol in gespeeld, de conclusie dat hij een mietje is, complete onzin.
Discussies zijn niet erg, van mij mag iedereen een eigen mening vormen, maar het probleem nu is dat er mensen zijn die zich enorm ergeren aan jou, en ik kan me prima daarin vinden. Je gaat coureurs geen mietjes noemen omdat hun team hen ervan heeft verzekerd heeft dat ze veilig kunnen pitten en ze dus besluiten om de pit in te gaan.
Het probleem dat mensen met jou vervolgens hebben, is dat jou meerdere keren is uitgelegd dat dit een logische keus van Hamilton is geweest, omdat het net dat beetje extra zekerheid geeft en dat hij door een rekenfout van zijn team per ongeluk achter Rosberg en Vettel terecht gekomen, en jij deze mensen ongelijk geeft en vervolgens je standpunt met telkens weer diezelfde (onderuitgehaalde) drogredens gaat verdedigen.
Iedereen er moe van telkens diezelfde drogredens te moeten aanhoren, wetende dat ze niet waar zijn. Je komt over als een betweter/troll zo, iets wat maar niet door wilt dringen bij je. Er haken zelfs al mensen af omdat ze moe worden van types als jij, en ik kan ze niet ongelijk geven.
Jongen het gaat niet over mijn mening. Leer eerst maar eens lezen. Jij jaagt mensen weg die deze discussie nu helemaal zat zijn geworden door jou.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er volgen maatregelen omdat je een andere mening hebt?
Nou succes daarmee hoor, want dan laat je je wel enorm kennen.
Ik moet zeggen dat de onzindichtheid hier wat lager ligt dan in zijn andere bijdragen op fok. Misschien dat die rondjes in de Toyota Yaris Cup toch nog wat hebben geholpen.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, het staat iedereen hartstikke vrij om te posten wat ie wilt, maar sommigen moeten even doorkrijgen dat ze met hun eindeloze discussies over onderwerpen, waar anderen die wel weten waar het over gaat er allemaal hetzelfde over denken, met de ene drogreden na de andere komen.
Discussies zijn niet erg, sta vrij om je standpunt te verdedigen, maar dram het er niet doorheen bij de rest.
Ik waag het ernstig te betwijfelen.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:22 schreef WEST het volgende:
Jongen het gaat niet over mijn mening. Leer eerst maar eens lezen. Jij jaagt mensen weg die deze discussie nu helemaal zat zijn geworden door jou.
Komkom... Ook jij weet best dat ik niet vrijwillig in een toyota ga rijden...quote:Op maandag 1 juni 2015 18:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik moet zeggen dat de onzindichtheid hier wat lager ligt dan in zijn andere bijdragen op fok. Misschien dat die rondjes in de Toyota Yaris Cup toch nog wat hebben geholpen.
Denk dat we weinig van de Renault powered teams kunnen verwachten met de lange rechte stukken...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:14 schreef Tarado het volgende:
Goeiemorgen, nog even en we hebben weer een nieuwe GP om over te discussiëren
Die vallen me wel tegen tot nu toe, nog steeds een auto die alleen maar hard rechtuit kanquote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:57 schreef twiFight het volgende:
Ben benieuwd of Williams wat waar kan maken van hun verwachtingen. Upgrades, ja, leuk. Maar de andere teams zitten ook niet stil.
Ik las wel dat op dat moment het radioverkeer binnen het team nogal hectisch was. Nu weet ik niet wat er allemaal gezegd werd, maar ik kan me zo voorstellen dat Lewis nogal wat riep over de boordradio. Dat is nogal een paniekvogel in situaties als deze imo.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:28 schreef Boarderzip het volgende:
Tja, bad call, shit happens. Zwakte van Hamilton lijkt me niet, gewoon een foutje in the heat of the moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |