quote:
Het is vooralsnog het F1 race bespreektopic en de GP van Canada is nog niet begonnen, dus we hebben weinig keus. Als je geen races wilt bespreken maar alleen nieuwtjes wilt lezen in het topic SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 178 Braketest beter voor je.quote:
Als het al zo is, dan zal het voor haar heel anders lopen, aangezien de regels een stuk strenger zijn. M.a.w. die zien we waarschijnlijk van verre af aankomen in de lagere klasses.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:07 schreef KingRadler het volgende:
Victoriazal zij ook in de F1 terecht komen
Ja. En ook op Veronica.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:34 schreef franklop het volgende:
Ah de discussie loopt nog?
Volgende week al Canada! Is die op de BBC?
Owwwwwww dat scheelt weer!quote:
Doe mij de BBC maar...quote:
Jammer dat die muur verder weg staat dan eind jaren 90.quote:
Is toch gewoon een reactie op dat Max zei dat het een brake-test was, terwijl dat dus niet zo is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:57 schreef Nattekat het volgende:
http://m.gpupdate.net/nl/(...)n-reed-te-agressief/
Ik krijg echt een hekel aan die gozer zo... afvoeren die handel
De titel van het artikel is de uitspraak die me irriteert... Dat is echt racen Crashjean...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Is toch gewoon een reactie op dat Max zei dat het een brake-test was, terwijl dat dus niet zo is.
Hij heeft gewoon gelijk (al is dat ook een beetje de koe in de kont kijken) en is terecht pissig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De titel van het artikel is de uitspraak die me irriteert... Dat is echt racen Crashjean...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verstappen reed duidelijk aggressiever dan op Monaco gebruikelijk is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De titel van het artikel is de uitspraak die me irriteert... Dat is echt racen Crashjean...
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:38 schreef _Administr8or_ het volgende:
Grosjean heeft gelijk, dat bewijst blijkbaar ook de telemetrie anders had Grosjean een straf gekregen.
Verstappen heeft gewoon een fout gemaakt, kan gebeuren, op naar de volgende race.
Maar stop aub met dat verafgoden van Verstappen, want ik wordt daar echt schijtziek van zo langzamerhand.https://www.facebook.com/(...)=0&total_comments=28SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vooral... Ziek word je ervan.., Spreekt in Max z,n nadeel dat hij zich eerder in de race zich misrekent heeft in het rempunt van een Lotus (met remproblemen )
het onnodig, en ongefundeerd, afzeiken ook....quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:00 schreef Toekito het volgende:
Raceincident volgens mij maar die Pro Max hype gaat nu te ver....
Sowieso de schuld van die anderquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog een weekje.
Dan rijdt Max tegen iemand anders aan en gaan we het daarover hebben.
Holy crap, ja...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:48 schreef Ferry_76 het volgende:
En of Grosjean eerder van zijn gas gaat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |