Dat is niet helemaal waar. Enerzijds omdat gedurende de wedstrijd zaken veranderen (gewicht van de auto, baanomstandigheden, bandenslijtage, enz, enz.) en reeds daarom het rempunt gedurende de wedstrijd steeds zal verschuiven en anderzijds omdat je met iemand in je nek een ander (later) rempunt kan kiezen om te voorkomen uitgeremd te kunnen worden. Als je altijd op het allerlaatste moment remt zul je meer bandenslijtage hebben, dus vandaar dat je ook op basis van dat soort ontwikkelingen jezelf aan zal moeten passen als coureur.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:40 schreef Gort het volgende:
Het is moeilijk om de waarheid te achterhalen, true. Maar ik denk niet dat Grosjean 'zomaar' 5 meter later van het gas kan én 5 meter later remmen. Dan zou Grosjean heel veel tijd weggooid hebben door elke vorige ronde te vroeg snelheid te minderen...
Tante Pollewop?quote:
Nou, dat is al weer een begin ten aanzien van de terugkeer van gridgirls. Ik zou zeggen: overall uit, bikini aan.quote:
quote:
quote:
Het is vooralsnog het F1 race bespreektopic en de GP van Canada is nog niet begonnen, dus we hebben weinig keus. Als je geen races wilt bespreken maar alleen nieuwtjes wilt lezen in het topic SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 178 Braketest beter voor je.quote:
Als het al zo is, dan zal het voor haar heel anders lopen, aangezien de regels een stuk strenger zijn. M.a.w. die zien we waarschijnlijk van verre af aankomen in de lagere klasses.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:07 schreef KingRadler het volgende:
Victoriazal zij ook in de F1 terecht komen
Ja. En ook op Veronica.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:34 schreef franklop het volgende:
Ah de discussie loopt nog?
Volgende week al Canada! Is die op de BBC?
Owwwwwww dat scheelt weer!quote:
Doe mij de BBC maar...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |