Ferrer niet joh, ik zie Federer, Berdych, Nishikori en Wawrinka allemaal wel winnen van Ferrer of minimaal gelijkwaardig zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:31 schreef Norrage het volgende:
Blijft ziek dat de bij uitstek grootste kanshebbers (Djoko, Rafa, Murray en in mindere mate Ferrer) allen in dezelfde helft zitten....Ik zou alle favorieten in de andere helft onder deze 4 scharen (tenzij Fed tegen Ferrer in de finale zou staan).
Tuurlijk is dat niet vreemd. Als de kans dat je de finale haalt vrij groot is tov alle anderen - omdat alle favorieten in de andere helft zitten, en elkaar dus uitschakelen voor toernooiwinst voordat de finale in zicht is - heeft dat uiteraard een direct ( en positief ) effect op de odds voor de toernooiwinst van een outsider als Federer.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vreemd ondanks schema. 80%+ dat de winnaar uit de helft van Nadal komt. Federer en Nishikori hebben misschien meer kans op een finale, maar minder kans om te winnen.
Nee hoor:quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
Op Betfair zijn Federer en Nishikori zwaarder favoriet voor winst van RG dan Nadal.
Als Federer heel het toernooi wint ja.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:49 schreef Tortugal het volgende:
Krijg je 16 keer je inzet terug als Federer wint?
Alweer gebroken zie ikquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:49 schreef DaveDave09 het volgende:
Weer iemand minder voor mijn scorito, komt fog nog bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |