Hup. Ruggegraat. Gaan.quote:
Oh, ik ga ook wel. Heb afspraak met PT.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hup. Ruggegraat. Gaan.
Ik ga zo naar m'n veldwerkEn vanavond hardlopen met 'n vriendin die ook terugkomt van 'n blessure.
qftquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
Dit topic was toch gemaakt als het walhalla voor iedereen die op welke manier dan ook af wilde vallen? Omdat de rest van de topics toch zo kliekerig was, en niet welkomhetend, en wat nog meer niet. Nou, echt, succes.
Werkloosquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:25 schreef SummerBreeze het volgende:
Hoe kunnen jullie toch allemaal overdag, tijdens kantoortijden sporten? Ik wil dat ook!
+1quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:25 schreef SummerBreeze het volgende:
Hoe kunnen jullie toch allemaal overdag, tijdens kantoortijden sporten? Ik wil dat ook!
Promoveren en vooral vanuit huis werken / uren zelf in kunnen delenquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:25 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik ben ook weggebleven omdat ik het toch niet goed zou doen. Ben ondertussen toch mooi 25 kg afgevallen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
Dit topic was toch gemaakt als het walhalla voor iedereen die op welke manier dan ook af wilde vallen? Omdat de rest van de topics toch zo kliekerig was, en niet welkomhetend, en wat nog meer niet. Nou, echt, succes.
Ik hoop tijdens die eerder genoemde healthcheck toestemming te krijgen om onder werktijd te sporten. Waarschijnlijk ook nog eens (zij het zeer minimaal) gesponsord door de baas.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Promoveren en vooral vanuit huis werken / uren zelf in kunnen delen
Bekijk www.examine.com eens, redelijk overzichtelijk en makkelijk te begrijpen website waarop (wetenschappelijke) onderzoeken naar de effecten van voedingssupplementen worden weergegeven.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat. Maar ik ben kei lui dus is whey makkelijk. Liefst uit voeding though.
[..]
Aminozuren. En fatburners om de honger te onderdrukken. Geen idee of het echt werkt of placebo effect, ik heb iig minder honger. Normaal heb ik echt heel de dag zeikende honger, nu minder
[..]
Vit D gebruik ik nog totdat de zon echt er is. Merk iig dat het beter gaat met dan zonder.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben ook weggebleven omdat ik het toch niet goed zou doen. Ben ondertussen toch mooi 25 kg afgevallen.
dat zou helemaal top zijn!quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:30 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik hoop tijdens die eerder genoemde healthcheck toestemming te krijgen om onder werktijd te sporten. Waarschijnlijk ook nog eens (zij het zeer minimaal) gesponsord door de baas.
Ik heb een uur pauze dus dan zou ik makkelijk 5 km kunnen rennen (ik kan hier douchen). Maar ik wandel altijd een rondje met collega's.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:25 schreef SummerBreeze het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:30 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Bekijk www.examine.com eens, redelijk overzichtelijk en makkelijk te begrijpen website waarop (wetenschappelijke) onderzoeken naar de effecten van voedingssupplementen worden weergegeven.
Je vraagt je toch af of bepaalde middelen echt werken?quote:
25 kg boksquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben ook weggebleven omdat ik het toch niet goed zou doen. Ben ondertussen toch mooi 25 kg afgevallen.
ik heb zolang als ik zelf wil eigenlijk en loop tussen de middag inderdaad vaak een rondje van een km of 3 buiten. Maar dat wil ik nou niet echt onder sporten laten vallen (al branden mijn kuiten wel als mijn rondje toevallig door het heuvelachtige park is geweest ipv door de stad)quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een uur pauze dus dan zou ik makkelijk 5 km kunnen rennen (ik kan hier douchen). Maar ik wandel altijd een rondje met collega's.
Dan deed je toch iets fout met het niet goed doen...quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vraag me dat niet af hoor. Was iemand anders denk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:46 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af of bepaalde middelen echt werken?daar vind je antwoorden.
Het is wel beweging. Ik zou het persoonlijk ook niet als sport bestempelen, maar het is wel goed voor je. Beter dan stilzitten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:50 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
ik heb zolang als ik zelf wil eigenlijk en loop tussen de middag inderdaad vaak een rondje van een km of 3 buiten. Maar dat wil ik nou niet echt onder sporten laten vallen (al branden mijn kuiten wel als mijn rondje toevallig door het heuvelachtige park is geweest ipv door de stad)
Zou het eigenlijk ook moeten doen, zit hele dag achter een pc.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is wel beweging. Ik zou het persoonlijk ook niet als sport bestempelen, maar het is wel goed voor je. Beter dan stilzitten.
Je kan je eten toch meenemen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou het eigenlijk ook moeten doen, zit hele dag achter een pc.
Maar heb maar een half uurtje en moet ook eten in die tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |