Van mij mag 2018 dan naar Engeland. Daar is de infrastructuur tenminste al grotendeels aanwezig. 2022 moet naar Australië - daar hebben ze nog nooit zoiets gehad, en dat is juist een groeiend voetballand itt Qatar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:45 schreef heywoodu het volgende:
Auteur/onderzoeker/etc Andrew Jennings is er heilig van overtuigd dat het WK 2022 naar de VS zal gaan en het WK 2018 naar...Nederland en België
In de zomer?quote:
Net zoals Braziliëquote:
Zal waarschijnlijk met de wetgeving te maken hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:50 schreef Romanus het volgende:
Waarom onderzoeken ze dit in de VS en bijvoorbeeld (naar mijn weten) niet in Europa?
Dat 'curieus' valt wel mee. Als er geen Amerikaanse banken en/of servers zijn gebruikt mag de FBI dat simpelweg niet onderzoeken en kan er dus geen geldig bewijs worden aangedragen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JurrVanWessem twitterde op woensdag 27-05-2015 om 10:30:53Curieus: de aangehouden bestuurders (van de CONCACAF, o.a. Jack Warren) stemden niet op Rusland en Qatar, maar op Spanje en VS. #WK2022 reageer retweet
Ik vind het ook niet echt curieus. Als er inderdaad smeergeld is betaald om op Qatar of Rusland te stemmen zal dat voor de concurrenten net zo goed hebben gegolden en dat is net zo goed verkeerd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat 'curieus' valt wel mee. Als er geen Amerikaanse banken en/of servers zijn gebruikt mag de FBI dat simpelweg niet onderzoeken en kan er dus geen geldig bewijs worden aangedragen.
Ga er maar vanuit dat Qatar ook een goed voetbalteam heeft in 2022. Die kopen gewoon wat Brazilianen voor hun team gok ik.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Net zoals Brazilië
Australië is maar wat beter dan Qatar, me dunkt. Ze verdienen het daar ook echt; dat nationale team komt steeds beter naar voren op eindtoernooien. Ze maakten het Oranje bijvoorbeeld nog aardig lastig..
Goed.. maar gaan niet de halve finale halen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:28 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat Qatar ook een goed voetbalteam heeft in 2022. Die kopen gewoon wat Brazilianen voor hun team gok ik.
Dan moeten ze een heel voetbalteam kopen, was een paar jaar geleden in Vietnam, en toen verloor Qatar kansloos van fucking Vietnam, terwijl ze al een aantal zuid amerikanen en afrikanen haddenquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:28 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat Qatar ook een goed voetbalteam heeft in 2022. Die kopen gewoon wat Brazilianen voor hun team gok ik.
Daar gaat even een beerput open.quote:
Je verwacht veel. Maar dit ?quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:50 schreef Dekatria het volgende:
Dit is geen persconferentie, dit is een vivisectie. De tandjes zeg
FBIquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:50 schreef Dekatria het volgende:
Dit is geen persconferentie, dit is een vivisectie. De tandjes zeg
Onmogelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:56 schreef Tchock het volgende:
Begin gemist, iemand een korte samenvatting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |