Oké oké, dat is waar. Misschien chargeerde ik een beetje, maar ik vind het gewoon een beetje zonde van mijn geld en wil niet al te luxe noemen zodat ik niet altijd zou hoeven te werken (of part-time kan werken etc.)quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Trouwens zou ik niet beweren dat iets wat per maand opzegbaar is je "een slaaf van je portemonnaie" maakt. Dan betaal je gewoon voor iets dat je gebruikt. Als je niet betaalt voor iets dat je gebruikt moet je ook niet de moral highground nemen.
Dat vind ik wel een typisch voorbeeld van slaaf van je portemonnee zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
Enige wat ik slaaf van mij portemonnee vind is een auto hebben.
En in dat opzicht ben ik dan wel weer een slaaf kut Nederland met zijn afwijkende tyfus regels voor auto's en mongolische hoge prijzen voor benzine om over de belasting niet te beginnen.
tyfus groenlinks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, ik moet Kingdoms nog kijken. Maar eigenlijk ook nog Cowboy Bebop. Het is soms lastig om er weer aan te beginnen door onverklaarbare redenen.![]()
Oh, je bent gewoon lui. Dat is het. Whehe.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké oké, dat is waar. Misschien chargeerde ik een beetje, maar ik vind het gewoon een beetje zonde van mijn geld en wil niet al te luxe noemen zodat ik niet altijd zou hoeven te werken (of part-time kan werken etc.)
Heb je nog lekker tijd over om leuke dingen te doen.
Nou ja, wat voor vermaak heb je tegenwoordig nog nodig behalve een computer? En met een super minimale GNU/Linuxdistributie kun je de essentiële dingen nog wel gewoon doen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, je bent gewoon lui. Dat is het. Whehe.
Ik hoop dat je het paradoxiale inziet van wat je zegt? Geen geld uitgeven zodat je minder kan werken zodat je leuke dingen kan doen die hoogstwaarschijnlijk geld kosten dat je niet uit geeft.
Balans is alles. Geen uitgave is nutteloos als je er uiteindelijk plezier van hebt.
translator's note: Ik wil minder werken zodat ik meer achter m'n computer kan zitten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, wat voor vermaak heb je tegenwoordig nog nodig behalve een computer? En met een super minimale GNU/Linuxdistributie kun je de essentiële dingen nog wel gewoon doen.
Ik gooi mijn geld nog liever in de sloot dan dat ik betaal voor een DRM-service. Hoewel, je kunt de liedjes toch ook downloaden? Ook in FLAC?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Beste 10,- die ik p/m uitgeef is spotify
gr gr
quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik gooi mijn geld nog liever in de sloot dan dat ik betaal voor een DRM-service. Hoewel, je kunt de liedjes toch ook downloaden? Ook in FLAC?
In een bestandsformaat dat alleen spotify afspeeltquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik gooi mijn geld nog liever in de sloot dan dat ik betaal voor een DRM-service. Hoewel, je kunt de liedjes toch ook downloaden? Ook in FLAC?
Oké, dat is dus een dikke no-go voor mij.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
In een bestandsformaat dat alleen spotify afspeelt
Dan moet ik eerst een "grote"usb stick aanschaffen voor in de auto.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, dat is dus een dikke no-go voor mij.![]()
(meanwhile: als "piraat" kun je FLAC overal afspelen op elk apparaat, zonder afhankelijk te zijn van proprietary software)
Same here.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
Telefoon heeft hier geen problemen met FLAC.
Je kunt het een keer converteren naar vorbis of OPUS.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
Telefoon heeft hier geen problemen met FLAC.
Neemt wel teringveel ruimte in, heb alleen sommige nummers op m'n telefoon in FLAC als ik te lui ben om te converteren.
Wow, ik ben niet de enige die die zooi nog leest hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |