SPOILER: LenteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige seizoenen
2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall
2013 | Winter | Spring | Summer | Fall
2014 | Winter | Spring | Summer | Fall
2015 | Winter | Spring | Summer | Fall
Anime News Network (ANN): Nieuws over anime en meer.
Animeinfo.com: Hier vind je alle informatie over een anime.
My Anime List (MAL): Houd je eigen anime- en mangalijst bij. Check ook de FOK! MAL groep.
Veel FOK!kers hebben in deze reeks een MAL. Bekijk ze hier:SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Een andere speler die recent aan populariteit begint te winnen is mpv. Deze speler wordt vooral gebruikt op GNU/Linux en OSX, maar is ook op Windows te krijgen. Hij bevat veel opties voor mensen die zoveel mogelijk controle willen hebben over het afspelen van hun bestanden. Er zijn bijvoorbeeld opties om verschillende vormen van interpolatie te gebruiken, verschillende algoritmes voor upscaling en downscaling etc. mpv kent ook vele sneltoetsen voor alle functionaliteiten.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.Helemaal super.![]()
Tjonge, misschien moet je toch maar gaan slapenquote:
Of gaan we het niveau tot nieuwe diepten brengen?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Kohaku voor het slapen gaan.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Deze twee muzen zullen over mij waken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tjonge, misschien moet je toch maar gaan slapen
Helemaal super.![]()
Ik dacht dat jij de rechter worst girl vond?quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Deze twee muzen zullen over mij waken.
[ afbeelding ]![]()
Mwah, mening bijgesteld. De dekomorikloon met de strik is worst girl.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de rechter worst girl vond?
Helemaal super.![]()
Haten, op de genki, waarom verwachtte ik ook iets anders van Kyubey-chan-sama.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de rechter worst girl vond?“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik zag je wel je kots opruimenquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Haten, op de genki, waarom verwachtte ik ook iets anders van Kyubey-chan-sama.
Helemaal super.![]()
Nooit te veel verwachten van een Ruimtekad.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Haten, op de genki, waarom verwachtte ik ook iets anders van Kyubey-chan-sama.watquote:![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:46 schreef Arashimashou het volgende:
Maar goed. Het is tijd voor echte kwaliteitsseries. Pic related.
[ afbeelding ]seizoen twee ETA: nooit.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]seizoen twee ETA: nooit.
[ afbeelding ]![]()
![]()
DESU DESU DESU
BAKANA DESU
DESU DESU DESU
HUHUHUHU
DESU DESU DESU
CHICHAKU DESU
DESU DESU DESU
DE DE KEDO
PATAAAA PA
PATAAA PATA PATAAAHelemaal super.![]()
Zegt ze niet baka nan desu?quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:53 schreef Kyubey het volgende:
DESU DESU DESU
BAKANA DESU
DESU DESU DESU
HUHUHUHU
DESU DESU DESU
CHICHAKU DESU
DESU DESU DESU
DE DE KEDO
PATAAAA PA
PATAAA PATA PATAAA
Verder geen slecht woord over Mai shisuta.
[ Bericht 8% gewijzigd door Arashimashou op 27-05-2015 00:59:46 ]![]()
mja, moet ik nou weer met plaatjes.. die ruimte kan ik beter besteden aan wat muziek of wat extra series op m'n opslagquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je bedoelt dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
wtf![]()
![]()
Laatst ging een 2TB schijf zeuren dat zijn spin time buiten spec was. Alle alarmbellen gingen af. Dus ik dezelfde dag naar de winkel om een 4TB vervanger te halen. Kom ik thuis, doet ie alsof er niks gebeurd isquote:Op woensdag 27 mei 2015 01:02 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, moet ik nou weer met plaatjes.. die ruimte kan ik beter besteden aan wat muziek of wat extra series op m'n opslag![]()
![]()
ach, mooi moment om uit te breiden ;Pquote:Op woensdag 27 mei 2015 01:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Laatst ging een 2TB schijf zeuren dat zijn spin time buiten spec was. Alle alarmbellen gingen af. Dus ik dezelfde dag naar de winkel om een 4TB vervanger te halen. Kom ik thuis, doet ie alsof er niks gebeurd is![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 01:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Laatst ging een 2TB schijf zeuren dat zijn spin time buiten spec was. Alle alarmbellen gingen af. Dus ik dezelfde dag naar de winkel om een 4TB vervanger te halen. Kom ik thuis, doet ie alsof er niks gebeurd is![]()
![]()
Ik moet de episodes zelf nog kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2015 08:35 schreef Qunix het volgende:
http://a.pomf.se/dzsesq.webm
Al moet ik zelf nog kijken.Ik vermoed dat het met een awake from sleepmode te maken heeft, waardoor hij te weinig energie kreeg om op tijd te gaan draaien.quote:![]()
Het streamen van anime moet echt taboe blijven. Mensen zouden zich ervoor moeten schamen. Encoders steken werk in het maken van de beste video/bestandsgrootte-ratio en wat doen streamingsites? Ze schijten over het harde werk heen en verdienen ondertussen aan advertenties.
KissAnime host de video's overigens niet eens zelf, maar host ze op YouTube en zetten ze dan als private video.![]()
kyonpistool.pngquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:55 schreef robin007bond het volgende:
Het streamen van anime moet echt taboe blijven. Mensen zouden zich ervoor moeten schamen. Encoders steken werk in het maken van de beste video/bestandsgrootte-ratio en wat doen streamingsites? Ze schijten over het harde werk heen en verdienen ondertussen aan advertenties.
KissAnime host de video's overigens niet eens zelf, maar host ze op YouTube en zetten ze dan als private video.Helemaal super.![]()
Het meest sneue vind ik dat je gewoon kan streamen terwijl je aan het downloaden bent met IRC bijvoorbeeld.Blargh. Waarom zou je het dan überhaupt nog met Flash Player kijken op een site, in inferieure kwaliteit?
Het doet me weer denken aan het Stanford-experiment. Met de kinderen die maar niet konden wachten voordat ze het tweede snoepje kregen. Het is alsof je met iets meer geduld een gratis Tesla-auto kan krijgen, of zonder te wachten een gratis Toyota Prius. Een verstandig mens zou gewoon eventjes wachten om een Tesla te krijgen, maar sommige mensen zijn hebberig en willen direct een nieuwe auto.![]()
Zolang je recente shows download gaat het downloaden sowieso retesnel. Zet de download aan, zet wat water op of ga even naar de wc of whatever, en binnen no-time is die shit al binnen.![]()
Hyperdownloading. Een ding kijken terwijl je twee andere dingen downloadt. Mens is de bottleneck in de pipeline.![]()
De oplossing is meerdere monitors en coke.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:49 schreef Arashimashou het volgende:
Hyperdownloading. Een ding kijken terwijl je twee andere dingen downloadt. Mens is de bottleneck in de pipeline.🐙![]()
Coke als in Cola of als in Crack?quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De oplossing is meerdere monitors en coke.
Ik zit op 3 schermen. Ik ben nog steeds de beperkende factor.![]()
Beiden zullen werken, maar van de een zal je wat meer moeten nemen dan de ander.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Coke als in Cola of als in Crack?
Ik zit op 3 schermen. Ik ben nog steeds de beperkende factor.🐙![]()
Als ik zou gaan voor het laaghangende fruit, zou ik zeggen: "Je moet er ook niet op zitten."
Gelukkig doe ik dat niet.🐙![]()
Indirect deed je dat dus wel. En ook heb je de Coke vraag enigszins ontweken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
Als ik zou gaan voor het laaghangende fruit, zou ik zeggen: "Je moet er ook niet op zitten."
Gelukkig doe ik dat niet.![]()
Goed he. Ik zou de politiek in moeten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Indirect deed je dat dus wel. En ook heb je de Coke vraag enigszins ontweken.🐙![]()
Alleen als ik invloed mag hebben op je programma.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed he. Ik zou de politiek in moeten.![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:01 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nu een Azudraad?
Krijgt Azusa weer alle aandacht?
Helemaal super.![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijgt Azusa weer alle aandacht?![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn eigen versie.
[ afbeelding ]
Helemaal super.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je met tijd bedoelt tijd om verder te gaan met Kiniro mosaic kijken, dan ja. Anders weet ik het niet zeker.quote:![]()
Open de eerste pagina van de reeks, bam 20mb gebruikt
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
Open de eerste pagina van de reeks, bam 20mb gebruiktsoz Dakgoot.
![]()
FOK!ken op mobiel internet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
Open de eerste pagina van de reeks, bam 20mb gebruikt![]()
![]()
want een tientje meer is ook echt een hele grote maandelijkse last? (en met goed zoeken kan je daar vast nog onder komen, i.c.m. met belminuten e.d.)quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe meer maandelijkse lasten je hebt, hoe meer je een slaaf van je eigen portemonnee wordt.
en slaaf van je portemonnee ben je toch wel (in deze context van abo's e.d.), daar ontkom je niet aan in de huidige maatschappij..![]()
Linkse rakker Robin weerquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe meer maandelijkse lasten je hebt, hoe meer je een slaaf van je eigen portemonnee wordt.
Ga jij maar je grondwater pompen, en tappen van elektriciteitsmasten.Helemaal super.![]()
De oplossing is natuurlijk op zolder blijven wonen. Want zowel huur als hypotheek maken je slaaf.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe meer maandelijkse lasten je hebt, hoe meer je een slaaf van je eigen portemonnee wordt.🐙![]()
De oplossing is: je hypotheek afkopen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De oplossing is natuurlijk op zolder blijven wonen. Want zowel huur als hypotheek maken je slaaf.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Maar als je moet werken om dat geld bij elkaar te verdienen ben je een slaaf voor geld. Hmm, wacht eens even...quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De oplossing is: je hypotheek afkopen.🐙![]()
En dan valt de euro zit je vervolgens met al dat geld op je rekening dat plots niks meer waard isquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Nee, want je moet banken niet vertrouwen. Al je geld moet in bitcoins.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En dan valt de euro zit je vervolgens met al dat geld op je rekening dat plots niks meer waard is🐙![]()
Dit klinkt misschien tegenstrijdig, maar ik vind het idee dat mijn geld plotseling meer waard is geworden enger.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En dan valt de euro zit je vervolgens met al dat geld op je rekening dat plots niks meer waard is“An interesting thing is a good thing.”![]()
Inderdaad.quote:
En daarnaast, om het even on-topic te houden. Stel je betaalt een tientje per maand voor Crunchyroll. In een jaar is dat al ¤120.
Binnen 10 jaar is dat al ¤1200. En binnen 20 jaar... Ja, en als je zo doorgaat kom je toch uit op een flink bedrag. Als je dat geld later nodig hebt ben je blij dat je maar geen Crunchyroll-abonnement hebt afgesloten.![]()
En met zo'n instelling, blijven animators werken voor minder dan 10k per jaar. Over slaven gesproken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
En daarnaast, om het even on-topic te houden. Stel je betaalt een tientje per maand voor Crunchyroll. In een jaar is dat al ¤120.
Binnen 10 jaar is dat al ¤1200. En binnen 20 jaar... Ja, en als je zo doorgaat kom je toch uit op een flink bedrag. Als je dat geld later nodig hebt ben je blij dat je maar geen Crunchyroll-abonnement hebt afgesloten.🐙![]()
Dat is ook waar ja.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En met zo'n instelling, blijven animators werken voor minder dan 10k per jaar. Over slaven gesproken.![]()
![]()
Dan ga je gewoon niet goed met je geld om, ik probeer altijd meer op mijn spaarrekening te hebben dan dat ik per maand uit geef.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..] .Als je dat geld later nodig hebt ben je blij dat je maar geen Crunchyroll-abonnement hebt afgesloten./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Trouwens zou ik niet beweren dat iets wat per maand opzegbaar is je "een slaaf van je portemonnaie" maakt. Dan betaal je gewoon voor iets dat je gebruikt. Als je niet betaalt voor iets dat je gebruikt moet je ook niet de moral highground nemen.quote:🐙![]()
Enige wat ik slaaf van mij portemonnee vind is een auto hebben.
En in dat opzicht ben ik dan wel weer een slaaf kut Nederland met zijn afwijkende tyfus regels voor auto's en mongolische hoge prijzen voor benzine om over de belasting niet te beginnen.
tyfus groenlinks/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Oké oké, dat is waar. Misschien chargeerde ik een beetje, maar ik vind het gewoon een beetje zonde van mijn geld en wil niet al te luxe noemen zodat ik niet altijd zou hoeven te werken (of part-time kan werken etc.)quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Trouwens zou ik niet beweren dat iets wat per maand opzegbaar is je "een slaaf van je portemonnaie" maakt. Dan betaal je gewoon voor iets dat je gebruikt. Als je niet betaalt voor iets dat je gebruikt moet je ook niet de moral highground nemen.
Heb je nog lekker tijd over om leuke dingen te doen.Dat vind ik wel een typisch voorbeeld van slaaf van je portemonnee zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
Enige wat ik slaaf van mij portemonnee vind is een auto hebben.
En in dat opzicht ben ik dan wel weer een slaaf kut Nederland met zijn afwijkende tyfus regels voor auto's en mongolische hoge prijzen voor benzine om over de belasting niet te beginnen.
tyfus groenlinksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, ik moet Kingdoms nog kijken. Maar eigenlijk ook nog Cowboy Bebop. Het is soms lastig om er weer aan te beginnen door onverklaarbare redenen.![]()
![]()
Oh, je bent gewoon lui. Dat is het. Whehe.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké oké, dat is waar. Misschien chargeerde ik een beetje, maar ik vind het gewoon een beetje zonde van mijn geld en wil niet al te luxe noemen zodat ik niet altijd zou hoeven te werken (of part-time kan werken etc.)
Heb je nog lekker tijd over om leuke dingen te doen.
Ik hoop dat je het paradoxiale inziet van wat je zegt? Geen geld uitgeven zodat je minder kan werken zodat je leuke dingen kan doen die hoogstwaarschijnlijk geld kosten dat je niet uit geeft.
Balans is alles. Geen uitgave is nutteloos als je er uiteindelijk plezier van hebt.🐙![]()
Nou ja, wat voor vermaak heb je tegenwoordig nog nodig behalve een computer? En met een super minimale GNU/Linuxdistributie kun je de essentiële dingen nog wel gewoon doen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, je bent gewoon lui. Dat is het. Whehe.
Ik hoop dat je het paradoxiale inziet van wat je zegt? Geen geld uitgeven zodat je minder kan werken zodat je leuke dingen kan doen die hoogstwaarschijnlijk geld kosten dat je niet uit geeft.
Balans is alles. Geen uitgave is nutteloos als je er uiteindelijk plezier van hebt.![]()
translator's note: Ik wil minder werken zodat ik meer achter m'n computer kan zitten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, wat voor vermaak heb je tegenwoordig nog nodig behalve een computer? En met een super minimale GNU/Linuxdistributie kun je de essentiële dingen nog wel gewoon doen.🐙![]()
Ik gooi mijn geld nog liever in de sloot dan dat ik betaal voor een DRM-service. Hoewel, je kunt de liedjes toch ook downloaden? Ook in FLAC?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Beste 10,- die ik p/m uitgeef is spotify
gr gr
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2015 21:29:00 ]![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik gooi mijn geld nog liever in de sloot dan dat ik betaal voor een DRM-service. Hoewel, je kunt de liedjes toch ook downloaden? Ook in FLAC?In een bestandsformaat dat alleen spotify afspeeltquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik gooi mijn geld nog liever in de sloot dan dat ik betaal voor een DRM-service. Hoewel, je kunt de liedjes toch ook downloaden? Ook in FLAC?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Oké, dat is dus een dikke no-go voor mij.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
In een bestandsformaat dat alleen spotify afspeelt![]()
(meanwhile: als "piraat" kun je FLAC overal afspelen op elk apparaat, zonder afhankelijk te zijn van proprietary software)![]()
Dan moet ik eerst een "grote"usb stick aanschaffen voor in de auto.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, dat is dus een dikke no-go voor mij.![]()
(meanwhile: als "piraat" kun je FLAC overal afspelen op elk apparaat, zonder afhankelijk te zijn van proprietary software)
Past niet allemaal op de telefoon, speelt volgens mij geneens FLAC.
nieuwe HDD nodig voor pc./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Telefoon heeft hier geen problemen met FLAC.
Neemt wel teringveel ruimte in, heb alleen sommige nummers op m'n telefoon in FLAC als ik te lui ben om te converteren.🐙![]()
Same here.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
Telefoon heeft hier geen problemen met FLAC.![]()
Je kunt het een keer converteren naar vorbis of OPUS.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
Telefoon heeft hier geen problemen met FLAC.
Neemt wel teringveel ruimte in, heb alleen sommige nummers op m'n telefoon in FLAC als ik te lui ben om te converteren.![]()
Wow, ik ben niet de enige die die zooi nog leest hierquote:gelukkig beseft de auteur dit ook en begint hij eindelijk aan de laatste arc.
Helemaal super.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: