Dit is nu een mooi onderwerp waar branchevereniging "Nederland Crowdfunding" zich mee bezig zou moeten houden!quote:Op zondag 31 mei 2015 21:48 schreef Scooper het volgende:
Eigenlijk zou er een soort van 'peering'-systeem moeten zijn, waarbij elk platform met één of meerdere andere platforms afspraken maakt over het overnemen van de dienstverlening in geval van het niet kunnen voortzetten van de eigen dienstverlening. Voor een eventuele peeringpartner zijn de kosten te overzien (feitelijk alleen de geldstromen begeleiden), en de investeerder heeft een betere gemoedsrust om te investeren. De platforms die dit ondersteunen profiteren natuurlijk weer van de extra investeerders die dit trekt.
Iets te maken met hennepteelt volgens twitterquote:Op maandag 1 juni 2015 08:47 schreef crowdiefunder het volgende:
Mooi verhaal, ben benieuwd![]()
Zomaar wat mogelijk krantenkoppen
- GVE mensen gegijzeld in B&B vanwege niet rondkrijgen financiering
- Elvis is niet dood maar verbergt zich in aankomend B&B
- Buren klagen over Jimmy Prins die de hele dag Elvis liedjes zingt
Rendement = korting, het moet namelijk nog blijken tot in hoeverre het rendeert. Zelf pak ik hem niet mee omdat ik niet zoveel vertrouwen heb in het concept. Heb zelf namelijk niet zoveel behoefte aan een dergelijk concept.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:57 schreef aborren het volgende:
Kreeg via een kennis een mailtje of ik een jaar lang (12x) gratis geknipt wil worden. Bij investering vanaf E 5000 op Symbid in project GYLD... dat geeft al een rendement van 12 x E 23 = 276 euro in mijn geval.... iemand die meedoet met dit project? Volgens mij nog niet voorbijgekomen op dit forum?
quote:Op maandag 1 juni 2015 09:26 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Jailhouse Rock zal het wel worden
Kreeg de financiering niet rond via GvE, daarom een andere manier bedacht om snel geld te verdienen en nu houd de politie hem tegen.quote:Op maandag 1 juni 2015 08:40 schreef rockenfeller het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)s-in-breda-1.4963841
Laatste nieuws vanuit Graceland
Huh...is GvE overgestapt op maandrente ?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:14 schreef crowdiefunder het volgende:
Hee, een nieuwe GVE, tassen maken. Deze laat ik even lopen, 4% is voor mij niet genoeg.
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=10875
Niet te geloven inderdaadquote:Op maandag 1 juni 2015 14:18 schreef Scooper het volgende:
Haha, ze kan de aflossing betalen met het geld wat ze leent van de studiefinanciering. Gekker moet het niet worden
Staat toch al een foto bij, snap alleen niet wat dat bijdraagtquote:Op maandag 1 juni 2015 15:11 schreef obligataire het volgende:
Misschien een foto er bij, vanwege de gunfactor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi ja, het wordt gepresenteerd alsof ze bijna 800 euro beurs krijgt! Maar eigenlijk dus een deel beurs, een deel lening en 300 euro inkomsten zwart. En haar vriend heeft een vast contract, maar wat dat nou precies inhoudt zegt ook niets.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:18 schreef Scooper het volgende:
Haha, ze kan de aflossing betalen met het geld wat ze leent van de studiefinanciering. Gekker moet het niet worden
Inderdaad, in de kleine letters staat overigens dat de vriend ook tekent, dus het geld is vast bij hem wel op te halen ingeval van problemen. Maar kom op zeg, spaar even een jaartje en je kunt het zelf kopen. 4% liever bij lendahand inderdaad. Maar toch, succes meid met je tassenquote:Op maandag 1 juni 2015 15:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Mooi ja, het wordt gepresenteerd alsof ze bijna 800 euro beurs krijgt! Maar eigenlijk dus een deel beurs, een deel lening en 300 euro inkomsten zwart. En haar vriend heeft een vast contract, maar wat dat nou precies inhoudt zegt ook niets.
Als je met z'n tweeën woont waarvan er eentje een vast contract heeft, moet je toch wel een paar duizend euro kunnen sparen in een jaar? Dat de familie niets wil lenen zegt ook wel iets. Dikke no-go voor mij.
Daar ben ik het niet mee eens, nu heb je de tijd om dit part-time op te zetten. 4% is natuurlijk ridicuul aan de andere kantquote:Op maandag 1 juni 2015 15:36 schreef xzaz het volgende:
Sowieso is het verstandig om eerst gewoon je school af te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |