SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Jep. Eng.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:55 schreef Magnetronbroodje het volgende:
[..]
Nou informatie verzamelen... Het is meer dat ik al meer dan een jaar meelurk. Als je zo'n lange tijd meeleest blijven er dingen in je geheugen hangen. Ik las precies hetzelfde als jullie. Ik reageerde alleen niet. Het is ook niet zo dat ik hier een database heb staan waar ik dingen in kan gaan opzoeken of zo. Ik blaf misschien maar ik bijt niet. Tenzij op verzoek natuurlijk![]()
Maar over fucking eng gesproken in die periode dat ik meelas heb ik gezien dat jij verschillende keren iets over de buurt waar je woont hebt gezegd. Als ik een stalker of zo zou zijn (wees gerust dat ben ik niet) dat zou het heel makkelijk moeten zijn om uit te vinden waar je ongeveer woont. Wees toch voorzichtig met zulke informatie prijs te geven op het internet, Er zou maar een gek of stalker zijn die zulke informatie wel verzameld. Dat wil echt niet hebben.
Niets sterkers?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep. Eng.
En kom maar op hoor. Het bier staat koud.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:07 schreef fathank het volgende:
Een jaar meegluren in een sc zonder te posten
Tering dan heb je het niet helemaal op een rijtje in je bovenkamer.
creepy as fuckquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:07 schreef fathank het volgende:
Oh wacht verkeerde accountquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:07 schreef fathank het volgende:
Welke dips.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:37 schreef seto het volgende:
heb net 20 mcnuggets op
jullie mogen mij hierover alles vragen
dus eindelijk 15kg aan elke kant?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
lift hier uberhaupt iemand¿
ik had laatst 1x bw bp
Vragen of men lift en dan braggen met BP.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
lift hier uberhaupt iemand¿
ik had laatst 1x bw bp
ze waren net klaar dus nog lekker warmquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was de 20e nog warm en lekker, of begon je rond de 15e je levenskeuzes te heroverwegen?
Hoe schrijf je je naam in het Japans?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:40 schreef seto het volgende:
[..]
ik heb stokjes met mijn naam in het japans erop gekregen van een japans meisje
true story
dat blijft een geheimquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hoe schrijf je je naam in het Japans?
cursus interviewen 1.0 marktonderzoek hboquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bijzonder goede follow-up vraag etha.
Kudos.
Keiharde payoff.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
cursus interviewen 1.0 marktonderzoek hbo
helaas nietquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
had je geen big tasty kortingsbonnetje?
neem 500gr magere kwarkquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:17 schreef Fripsel het volgende:
#liefdagboek #dieettopic. Ik heb zin in etenVlees, bacon ofzo. Of nog wat rijst met kidneybonen wat ik heb staan.
heb wel wat voor haar gespaard jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Geen echte kwark dan eh, maar wat anders
< plaats hier uw eigen voor de hand liggende (en uitgekauwde) ik heb wel een stuk vlees voor je grap >quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:17 schreef Fripsel het volgende:
#liefdagboek #dieettopic. Ik heb zin in etenVlees, bacon ofzo.
Tijd voor wat buikdanseressen op Erdogan muziek?quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De combinatie van jouw posts en die van magnetronbroodje heeft een diepe coma teweeggebracht.
Hee, zit je ons nu te koppelen of zo?quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:22 schreef clumsy_clown het volgende:
De combinatie van jouw posts en die van magnetronbroodje heeft een diepe coma teweeggebracht.
Dream on.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:25 schreef Magnetronbroodje het volgende:
[..]
Hee, zit je ons nu te koppelen of zo?
Jij bent anders ook niet zo spannend dat ik ervan van de bank afglijd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Christus.
Ik heb Idi Amin grappiger en interessanter zien zijn.
c_c out.
Altijd een goede vraag.quote:
komt omdat ik geen pik heb en er aandachttechnisch niets te halen valt bij me voor je. Geeft verder niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jij bent anders ook niet zo spannend dat ik ervan van de bank afglijd.
Setonegertje.gifquote:Op woensdag 27 mei 2015 06:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
komt omdat ik geen pik heb en er aandachttechnisch niets te halen valt bij me voor je. Geeft verder niet.
We zullen zien hoe lang hij het volhoudt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:09 schreef JackieBrown het volgende:
Het is gewoon Nulty jongens kom opis wel te zien aan de kwaliteit van "humor". Hij wil alleen van het Nultystigma af dus doet ie alsof ie een jaar lurkt en post ie ff geen trashy wijven
Pre-workout. Soort van driedubbele Red Bull, maar dan meer gericht op krachttraining.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:14 schreef Magnetronbroodje het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag maar was is PWO?
Welkom op Fok.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:07 schreef fathank het volgende:
haha knock out voor clumsiequote:Op woensdag 27 mei 2015 06:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
komt omdat ik geen pik heb en er aandachttechnisch niets te halen valt bij me voor je. Geeft verder niet.
Aannames, aannames. Ik denk dat jij Fripsel wel nat kunt krijgen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 06:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Broeder, gisteren was weer kaolo druk man.quote:
Hopelijk zet deze trend door. De "wasbordrage".quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:18 schreef Eleiko het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_baart_zorgen__.html
Even filmpje kijken, brb.
Weldat men zich hier zorgen over maakt en geen aandacht besteedt aan prachtwijkanita's die elke dag doner kebab naar binnen schuiven.
helaas blattertje zelf nietquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:41 schreef seto het volgende:
hoge heren van FIFA gearresteerd voor corruptiehopelijk gebeurt er wat mee
Nou ik weet wel zeker van niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Aannames, aannames. Ik denk dat jij Fripsel wel nat kunt krijgen.
Goed plan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hopelijk zet deze trend door. De "wasbordrage".
alleen de pil? Of ook al die andere hormoonafgevende anticonceptie dingen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed plan.
Kan iemand de dames dan ook even vertellen dat door het stoppen met de pil de testosteron niveaus weer normaal worden (hoger) en het dus makkelijker wordt om een gespierd / atletisch uiterlijk te krijgen? Bijkomend voordeel: hoger libido.
Ja en dan, jasje om?quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed plan.
Kan iemand de dames dan ook even vertellen dat door het stoppen met de pil de testosteron niveaus weer normaal worden (hoger) en het dus makkelijker wordt om een gespierd / atletisch uiterlijk te krijgen? Bijkomend voordeel: hoger libido.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:57 schreef Questular het volgende:
Bij Cor draait alles om seks en dat op zijn leeftijd
Geen idee.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alleen de pil? Of ook al die andere hormoonafgevende anticonceptie dingen?
dat soort filmpjes zijn bijna altijd fake vriend, worden heel vaak acteurs in gebruiktquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:15 schreef Montelly het volgende:
Gewetensvraag...lijkt heel erg gespeeld tho, had hem allang stompen verkochtEn die chick gaat ook zomaar mee
![]()
Ga ervanuit dat alles fake is, tenzij het tegendeel bewezen is. Zeker met dit soort filmpjes en alles wat er op RTL/SBS uitgezonden wordt als "reality" tv.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:33 schreef seto het volgende:
[..]
dat soort filmpjes zijn bijna altijd fake vriend, worden heel vaak acteurs in gebruikt
quote:Nine of the defendants were FIFA officials by operation of the FIFA statutes, as well as officials of one or more other bodies:
Jeffrey Webb: Current FIFA vice president and executive committee member, CONCACAF president, Caribbean Football Union (CFU) executive committee member and Cayman Islands Football Association (CIFA) president.
Eduardo Li: Current FIFA executive committee member-elect, CONCACAF executive committee member and Costa Rican soccer federation (FEDEFUT) president.
Julio Rocha: Current FIFA development officer. Former Central American Football Union (UNCAF) president and Nicaraguan soccer federation (FENIFUT) president.
Costas Takkas: Current attaché to the CONCACAF president. Former CIFA general secretary.
Jack Warner: Former FIFA vice president and executive committee member, CONCACAF president, CFU president and Trinidad and Tobago Football Federation (TTFF) special adviser.
Eugenio Figueredo: Current FIFA vice president and executive committee member. Former CONMEBOL president and Uruguayan soccer federation (AUF) president.
Rafael Esquivel: Current CONMEBOL executive committee member and Venezuelan soccer federation (FVF) president.
José Maria Marin: Current member of the FIFA organizing committee for the Olympic football tournaments. Former CBF president.
Nicolás Leoz: Former FIFA executive committee member and CONMEBOL president.
Four of the defendants were sports marketing executives:
Alejandro Burzaco: Controlling principal of Torneos y Competencias S.A., a sports marketing business based in Argentina, and its affiliates.
Aaron Davidson: President of Traffic Sports USA Inc. (Traffic USA).
Hugo and Mariano Jinkis: Controlling principals of Full Play Group S.A., a sports marketing business based in Argentina, and its affiliates.
Ik snap niet waarom de grote voetballanden niet gewoon een nieuwe voetbalbond opzetten. En waarom grote bedrijven nog in voetbalsponsoring willen.quote:
Iets met belangen, stake/shareholders en..quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom de grote voetballanden niet gewoon een nieuwe voetbalbond opzetten. En waarom grote bedrijven nog in voetbalsponsoring willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:18 schreef Magnetronbroodje het volgende:
Vegetariërs zitten nooit met zulke vragen
ga ff gymswitch zetten binnekort vriendquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Broeder, gisteren was weer kaolo druk man.
Waarschijnlijk omdat je al hersendood moet zijn om überhaupt vegetariër te willen worden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:18 schreef Magnetronbroodje het volgende:
Vegetariërs zitten nooit met zulke vragen
vegatariers zijn sukkels man waarom zou je geen vlees of vis etenquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:24 schreef Questular het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je al hersendood moet zijn om überhaupt vegetariër te willen worden.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:25 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb net het instagram account van mijn fysiotherapeut gevonden. Ik heb een kwijlbakje nodig. Die rug
Ow nee dat maakt het ineens wel boeie...quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Daar komen de meeste van jullie niet bij in de buurt hoor.
What? Hu? What? Zie je dat? Iemand vind een van mijn grapjes leuk. Het moet niet gekker worden!quote:
Whehheequote:Op woensdag 27 mei 2015 12:24 schreef Questular het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je al hersendood moet zijn om überhaupt vegetariër te willen worden.
Een jaar lang lurken wordt vreemd gevonden maar Fripsel komt weg met stalk gedrag?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:25 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb net het instagram account van mijn fysiotherapeut gevonden. Ik heb een kwijlbakje nodig. Die rug
Zo die dingen zijn gelukkig niet veel te duur....geloof niet dat mn vriendin in het 50/50 verhaal trapt als ik hier mee aankom.quote:
de kleinste is 350, krijg je wel een mooi dingquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:33 schreef Questular het volgende:
[..]
Zo die dingen zijn gelukkig niet veel te duur....geloof niet dat mn vriendin in het 50/50 verhaal trapt als ik hier mee aankom.
Welnee, het is beide even kansloos.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:32 schreef Magnetronbroodje het volgende:
[..]
Een jaar lang lurken wordt vreemd gevonden maar Fripsel komt weg met stalk gedrag?
Alsof jij wat te vertellen zou hebben bij je vriendin...quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:33 schreef Questular het volgende:
[..]
Zo die dingen zijn gelukkig niet veel te duur....geloof niet dat mn vriendin in het 50/50 verhaal trapt als ik hier mee aankom.
Een jaar lurken en niet doorhebben dat we hier allemaal Alpha's zijn..... jammer dit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:36 schreef Magnetronbroodje het volgende:
[..]
Alsof jij wat te vertellen zou hebben bij je vriendin...
Dit zo eng he, doen alsof je een huis/tuingymmet bent, je komt te dicht bij ons clubje vriend.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:48 schreef Magnetronbroodje het volgende:
Hee seto mogen we je weer vragen stellen. Zo ja, hoe kom jij aan de informatie dat die dingen in flevoland zitten? Topgeheim toch?
zeg hem dat hij gwn clomid moet pakkenquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Dr. Liftsalot heeft echt een mean case of backne. Z'n hele nek zat onder. Zal wel het één en ander in z'n been proppen.
heb goeie pwo nu manquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:57 schreef Questular het volgende:
gewoon vreten en liften, ik ben massief en pak alleen een creatine kuur
Zou die chick ook wel doen in gebarentaal. Zo met de letter E in de vagina.quote:
quote:
Gister weer begonnen aan ASOIAF-cyclusje. Kijken wat er te vinden valt over de tyrion targaryen-theorie, die mij bullshit lijkt.quote:
Oh wow ik zou echt een schutting of heg neer zettenquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:22 schreef Questular het volgende:
BBQ op kolen is gewoon de lekkerste bbq variant wat mij betreft. Heb dit nu in de tuin staan
Maar dat is leuk om af en toe wat hout weg te fikken, maar echt bbq-en gaat er minder op.
Dat is de voortuin dus dat gaat nogal lastigquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh wow ik zou echt een schutting of heg neer zetten
Plus exhibitionisme heeft wel wat.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:28 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat is de voortuin dus dat gaat nogal lastig
Alsof mensen vrijwillig naar Zuid-Limburg willen komenquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:37 schreef Verbosity het volgende:
Questular kijk je wel uit met al die lurkers hier. Straks kunnen ze nog achterhalen dat je in Zuid-Limburg woon. Als ik een stalker of zo zou zijn (wees gerust dat ben ik niet) dan zou het heel makkelijk zijn om hier misbruik van te maken
Lekker meedoen met het jonge grut aan de zeskamp in Zuid-Limburg.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:44 schreef Questular het volgende:
[..]
Alsof mensen vrijwillig naar Zuid-Limburg willen komenBehalve mensen als Etha die over 20 jaar lekker met Jackie en de caravan naar camping mooi Bemelen op vakantie komt..
Nooit in mn levenquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:44 schreef Questular het volgende:
[..]
Alsof mensen vrijwillig naar Zuid-Limburg willen komenBehalve mensen als Etha die over 20 jaar lekker met Jackie en de caravan naar camping mooi Bemelen op vakantie komt..
Ik viel meer over het campinglife ideequote:Op woensdag 27 mei 2015 14:49 schreef Questular het volgende:
[..]
Voor een paar dagen weg is Zuid-Limburg zo slecht nog niet
... ik had de skottelbraai al ingeladenquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik viel meer over het campinglife idee
WC rol onder de arm lekker een voorverwarmde wc opzoeken + Henk kan vast een mooie schotel regelen zodat Rtl en TLC gewoon gekeken kan worden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik viel meer over het campinglife idee
Het is dat questular zijn post heeft ge-edit. Dus nu is het wartaal. Maar op de vorige foto was een kantoor te herkennen, daardoor zou een lurker zoals Magnetronbroodje heel gemakkelijk zijn adres kunnen achterhalen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:44 schreef fathank het volgende:
Verbo die wartaal begint uit te slaan...
Komt wel erg dichtbij zo.
Ja ik zag de naam staan en dacht: die halen we ff wegquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het is dat questular zijn post heeft ge-edit. Dus nu is het wartaal. Maar op de vorige foto was een kantoor te herkennen, daardoor zou een lurker zoals Magnetronbroodje heel gemakkelijk zijn adres kunnen achterhalen.
Geen probleem, ik regel wel wat via mn AIVD contacten. Wil je nog afscheid nemen van de mensen hier?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:54 schreef seto het volgende:
gelukkig had ik de foto al opgeslagen in mijn gym-mapje met SWOT-analyses van elke poster
PM de confrontatiematrix eens die je van mij heb gemaaktquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:54 schreef seto het volgende:
gelukkig had ik de foto al opgeslagen in mijn gym-mapje met SWOT-analyses van elke poster
jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:55 schreef Questular het volgende:
[..]
Geen probleem, ik regel wel wat via mn AIVD contacten. Wil je nog afscheid nemen van de mensen hier?
Die schotel wordt lastig maar als je vervelend bent stuur ik de gps-gestuurde grasmaaier over je tentje heenquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:51 schreef Questular het volgende:
[..]
WC rol onder de arm lekker een voorverwarmde wc opzoeken + Henk kan vast een mooie schotel regelen zodat Rtl en TLC gewoon gekeken kan worden.
die stoep, schutting en lantaarnpaal zijn inderdaad echt typisch Nijmeegsquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waar is dit? Lijkt echt Nijmegen op die foto.
En die huizen ook.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
die stoep, schutting en lantaarnpaal zijn inderdaad echt typisch Nijmeegs
quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)bwf75CWA!2e0!6m1!1e1quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
jawel maar ziet er vies hetzelfde uitquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:04 schreef seto het volgende:
ben je nog nooit buiten nijmegen geweest ofzo
zoveel wijken zien er zo uit
Echt he, zo goed is ie niet eens.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:06 schreef JackieBrown het volgende:
Wat wordt Michiel Huisman weer onnodig gehyped zeg man man man
Onnodig! Hij is zo sexy!!quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:06 schreef JackieBrown het volgende:
ok 😔quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:10 schreef JackieBrown het volgende:
Wat zijn jullie toch afwijzend zeg, we zijn allemaal wel eens nieuw in dit topic geweest... sommigen van ons nog niet eens zo lang geleden...
beetje tolerantie hoor poepoe
ja iddquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:10 schreef JackieBrown het volgende:
Wat zijn jullie toch afwijzend zeg, we zijn allemaal wel eens nieuw in dit topic geweest... sommigen van ons nog niet eens zo lang geleden...
Zit dan ook niet de hele dag op het Tina-forum.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:06 schreef JackieBrown het volgende:
Ah de excuusnegerin moet ook even dr zegje doen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:10 schreef JackieBrown het volgende:
Whehequote:Op woensdag 27 mei 2015 15:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Ah de excuusnegerin moet ook even dr zegje doen.
Het lijkt hier DWDD wel
Ik wil niet de heldenrol op mij nemen, want het gaat ons allemaal aan. Ik wil dat mijn verhaal mensen inspireert er op dezelfde manier over te denken. Begrijp me niet verkeerd, ik wil vooral geen vingertjes wijzen naar ‘racisten’, maar het gaat erom hoe we er met z’n allen mee omgaan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Ah de excuusnegerin moet ook even dr zegje doen.
Het lijkt hier DWDD wel
T is dan maar goed dat ik er niet zo veel meer zitquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:07 schreef Ethanolic het volgende:
Als je dacht dat je alles hebt gehad met dat frikandelbroodje, krijg je ook nog zo'n fucking loser hier
Echt kanker.
We hebben toch afgesproken dat we niet zo over en met elkaar praten?quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik wil niet de heldenrol op mij nemen, want het gaat ons allemaal aan. Ik wil dat mijn verhaal mensen inspireert er op dezelfde manier over te denken. Begrijp me niet verkeerd, ik wil vooral geen vingertjes wijzen naar ‘racisten’, maar het gaat erom hoe we er met z’n allen mee omgaan.
Hey Angel, Loras gaat HARDSTIKKE DOOD volgende episode hahahahaquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is dan maar goed dat ik er niet zo veel meer zit
Sylvana kennende gaat het heel eenzijdig worden inderdaad. Haalde die quote net van een site met andere quotes van haar, wat een mensquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Echt he die Sylvana. Eerst janken om het woord zwartjes wat totaal niet racistisch bedoeld is in die context en dan een paar dagen later haar eigen programma bekendmaken over racismewat een misselijke publiciteitsstunt van haar.
En dat programma wordt ook vast lekker eenzijdig, racisme van de boze blanke natuurlijk. Met gasten als klaagneger Quinsy Gario.
En zelf ieder jaar 'De Zwarte lijst ' promoten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Echt he die Sylvana. Eerst janken om het woord zwartjes wat totaal niet racistisch bedoeld is in die context en dan een paar dagen later haar eigen programma bekendmaken over racismewat een misselijke publiciteitsstunt van haar.
En dat programma wordt ook vast lekker eenzijdig, racisme van de boze blanke natuurlijk. Met gasten als klaagneger Quinsy Gario.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey Angel, Loras gaat HARDSTIKKE DOOD volgende episode hahahaha
quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Sylvana kennende gaat het heel eenzijdig worden inderdaad. Haalde die quote net van een site met andere quotes van haar, wat een mens![]()
…mannen:
“Als je op zwarte mannen valt, heb je echt een probleem. Vrouwen, wit en zwart, die op zwarte mannen vallen, zijn vaak alleen en lopen tegen dezelfde dingen aan. Ontrouw, onbetrouwbaarheid, het onvermogen van die mannen om over gevoelens te praten, of een keer tegen hun vrienden te zeggen: ‘Ik blijf vanavond thuis, want ik kook en daarna gaan we samen een potje scrabbelen’. Want dat is niet cool."
En dit is niet racistisch? Sylvana pls go.
“Ik zou dolgraag een zwarte man willen ontmoeten die niet geïntimideerd is door mijn succes of mijn intelligentie of het feit dat ik meer verdien, die op zaterdag meehelpt met de boodschappen. Donkere mannen vind ik aantrekkelijker, spannender, in elk opzicht stukken lekkerder. Maar misschien ook juist doordat je ze nooit helemaal kunt krijgen. Niets zo leuk als de buit proberen binnen te halen.”
I CANT
Mja, als minderheid mag je blijkbaar trots zijn op je roots en die uitroepen boven de rest. Dat mag, dat is niet racistisch want ooit was je een minderheid. Als een meerderheidsgroep dat doet, dan is t Arisch en racistisch.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:50 schreef fathank het volgende:
[..]
En zelf ieder jaar 'De Zwarte lijst ' promoten.
Maar idd, de grote boze blanke racist omdat 8 generaties terug er een paar boten met Afrikanen naar Amerika gestuurd zijn om katoen te plukken.
Nou nee het is nu toch wel omdat er nog steeds zo'n onderscheid gemaakt wordt tussen zwart en wit en er is nog steeds ongelijkheid en sommige mensen gebruiken nog steeds denigrerende termen. Waarbij ze zelf vooraan staat en altijd over zwart VS wit predikt...quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:50 schreef fathank het volgende:
[..]
En zelf ieder jaar 'De Zwarte lijst ' promoten.
Maar idd, de grote boze blanke racist omdat 8 generaties terug er een paar boten met Afrikanen naar Amerika gestuurd zijn om katoen te plukken.
Not really. In het boek moet hij eerst toekijken hoe Margaery wordt gestenigd en daarna worden bepaalde delen van hem geamputeerd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goddammit nee! Hij gaat zijn zonden toegeven en t hoge Spreeuwtje laat m los. Hoor je me? LOS!
Wutquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Not really. In het boek moet hij eerst toekijken hoe Margaery wordt gestenigd en daarna worden bepaalde delen van hem geamputeerd.
Spoiler much?quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Not really. In het boek moet hij eerst toekijken hoe Margaery wordt gestenigd en daarna worden bepaalde delen van hem geamputeerd.
Idd die laatste is echt te erg bah. Echt arrogantie druipt er van af. Vind het sowieso een misselijk figuur.quote:
fake id tochquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
laat ff je legitimatie zien vriend
de blanke heteroman is tegenwoordig een minderheidquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, als minderheid mag je blijkbaar trots zijn op je roots en die uitroepen boven de rest. Dat mag, dat is niet racistisch want ooit was je een minderheid. Als een meerderheidsgroep dat doet, dan is t Arisch en racistisch.
O, nou dan mag je zeggen wat je wil en kan niemand je iets maken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:57 schreef Beach het volgende:
[..]
de blanke heteroman is tegenwoordig een minderheid
sorry
kale vandalen dj adolf kkk white pride worldwidequote:
Niemand zal Sylvana ooit begrijpen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb die quote nu meermaals gelezen, maar ik snap het nog steeds niet
Eigenlijk geeft Sylvana gewoon aan dat ze als een slet behandeld wilt worden. Ze valt op vreemdgaande negers, maar die zijn wel geïntimideerd door haar succes? Ze kan ze niet helemaal krijgen, maar wil wel dat ze mee boodschappen mee komen doen?
Ze geeft aan dat ze forever alone gaat zijn. Ze valt op vreemdgaande negers maar die willen haar niet... dat praat ze goed door te zeggen dat het door haar succes komtquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb die quote nu meermaals gelezen, maar ik snap het nog steeds niet
Eigenlijk geeft Sylvana gewoon aan dat ze als een slet behandeld wilt worden. Ze valt op vreemdgaande negers, maar die zijn wel geïntimideerd door haar succes? Ze kan ze niet helemaal krijgen, maar wil wel dat ze mee boodschappen mee komen doen?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heel racistisch dit, haal weg aub. Wat is dit een KKK lid ofzo?
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 26-05-2015 om 08:42:49Ik heb geen enkele behoefte om stelselmatig door Qario, Duurvoort en Simons op mijn kleur gewezen te worden. Zoals zij dat ook niet hebben. reageer retweet
white privilegequote:Op woensdag 27 mei 2015 16:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 26-05-2015 om 08:42:49Ik heb geen enkele behoefte om stelselmatig door Qario, Duurvoort en Simons op mijn kleur gewezen te worden. Zoals zij dat ook niet hebben. reageer retweet
Zo ondertussen de meest gediscrimineerde groep ja.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:57 schreef Beach het volgende:
[..]
de blanke heteroman is tegenwoordig een minderheid
sorry
Deze man trekt het zich wel erg aan, is dit het twitter account van Henk toevallig?quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:02 schreef clumsy_clown het volgende:
http://omg.thepostonline.(...)-white-and-im-proud/
Boze powned-dude ging uit z'n slof blijkbaar
Ik ben blij dat je er bent hoorquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:04 schreef JackieBrown het volgende:
Zonder negers was ik er niet.
Case closed.
Zou zomaar kunnen, henk is ook wel een beetje zo'n pownedschreeuwertje.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Deze man trekt het zich wel erg aan, is dit het twitter account van Henk toevallig?
Alle kliekjes bij elkaar pleuren maakt nog geen gerechtquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Zonder negers hadden we geen roti.
Ik klaag niet.
On cue buddy. On cue.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Alle kliekjes bij elkaar pleuren maakt nog geen gerecht
quote:"I'm proud to be Asian, said the Chinese."
"I'm proud to be black, said the African."
"I'm proud to be white, said the racist."
Dubbele standaarden bij die etno-masochisten.
Ik Twitter niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Deze man trekt het zich wel erg aan, is dit het twitter account van Henk toevallig?
Goeden vraag.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vlees is gewoon slecht.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:24 schreef Questular het volgende:
[..]
Overigens is roti van oorsprong een idiaas/hindoestaans gerechtquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Zonder negers hadden we geen roti.
Ik klaag niet.
Die zijn toch ook niet wit? Dus negersquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Overigens is roti van oorsprong een idiaas/hindoestaans gerecht
Ben je nu roti aan het maken??quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Overigens is roti van oorsprong een idiaas/hindoestaans gerecht
Nee we zijn aan het cutten dus ik maak avocado-quinoa saladequote:Op woensdag 27 mei 2015 16:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben je nu roti aan het maken??![]()
Heb ik ook wel verdomde trek in.
ook lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee we zijn aan het cutten dus ik maak avocado-quinoa salade
we? zijn we ook zwanger?quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Er is maar een goede toko rotterdam die ekte ekte maakt en dat is Zainab Roshniquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben je nu roti aan het maken??![]()
Heb ik ook wel verdomde trek in.
Jacky is licht caramel, mooie kleurtjequote:
Cutten jullie samen? Wat lief.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik wilde er niet over beginnen...quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jb moet cutten natuurlijk en eta moet maar mee eten
SPOILER: Hey SapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:12 schreef Deuce92 het volgende:
Jou niet nee. Ga maar terug naar de dieetclub.
wahedquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:12 schreef Deuce92 het volgende:
Jou niet nee. Ga maar terug naar de dieetclub.
Zal wel sexy zijn ofzo. Net als een net te kleine BHquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
Die bh op de eerste foto past toch helemaal niet?
goede ambient vriendquote:
Eerder op haar billen. Of eigenlijk meer op hoe ze die kan schuddenquote:
Implants.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Eerder op haar billen. Of eigenlijk meer op hoe ze die kan schudden
Die van mij doen dat niet
Gwn trilplaatquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Eerder op haar billen. Of eigenlijk meer op hoe ze die kan schudden
Die van mij doen dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |