SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Jep. Eng.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:55 schreef Magnetronbroodje het volgende:
[..]
Nou informatie verzamelen... Het is meer dat ik al meer dan een jaar meelurk. Als je zo'n lange tijd meeleest blijven er dingen in je geheugen hangen. Ik las precies hetzelfde als jullie. Ik reageerde alleen niet. Het is ook niet zo dat ik hier een database heb staan waar ik dingen in kan gaan opzoeken of zo. Ik blaf misschien maar ik bijt niet. Tenzij op verzoek natuurlijk![]()
Maar over fucking eng gesproken in die periode dat ik meelas heb ik gezien dat jij verschillende keren iets over de buurt waar je woont hebt gezegd. Als ik een stalker of zo zou zijn (wees gerust dat ben ik niet) dat zou het heel makkelijk moeten zijn om uit te vinden waar je ongeveer woont. Wees toch voorzichtig met zulke informatie prijs te geven op het internet, Er zou maar een gek of stalker zijn die zulke informatie wel verzameld. Dat wil echt niet hebben.
Niets sterkers?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep. Eng.
En kom maar op hoor. Het bier staat koud.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:07 schreef fathank het volgende:
Een jaar meegluren in een sc zonder te posten
Tering dan heb je het niet helemaal op een rijtje in je bovenkamer.
creepy as fuckquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:07 schreef fathank het volgende:
Oh wacht verkeerde accountquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:07 schreef fathank het volgende:
Welke dips.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:37 schreef seto het volgende:
heb net 20 mcnuggets op
jullie mogen mij hierover alles vragen
dus eindelijk 15kg aan elke kant?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
lift hier uberhaupt iemand¿
ik had laatst 1x bw bp
Vragen of men lift en dan braggen met BP.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
lift hier uberhaupt iemand¿
ik had laatst 1x bw bp
ze waren net klaar dus nog lekker warmquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was de 20e nog warm en lekker, of begon je rond de 15e je levenskeuzes te heroverwegen?
Hoe schrijf je je naam in het Japans?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:40 schreef seto het volgende:
[..]
ik heb stokjes met mijn naam in het japans erop gekregen van een japans meisje
true story
dat blijft een geheimquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hoe schrijf je je naam in het Japans?
cursus interviewen 1.0 marktonderzoek hboquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bijzonder goede follow-up vraag etha.
Kudos.
Keiharde payoff.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
cursus interviewen 1.0 marktonderzoek hbo
helaas nietquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
had je geen big tasty kortingsbonnetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |