Dan ken je mij nietquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:27 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk zijn mensen bloot helemaal niet mooi om te zien
mensen die het hardste roepen over de grootte van.......quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:28 schreef Phoenix_Caii het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk op een bepaalde manier wel dapper van tony vind dat hij daar gaat staan, wetende dat hij niet bepaald de grootste heeft. Hij heeft toch een bepaald imago... Hij hoeft in ieder geval niet meer te pochen over hoe groot hij wel niet is....
Hij naaide Barbie ermee en kwam in 15 seconden klaar....quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:28 schreef Phoenix_Caii het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk op een bepaalde manier wel dapper van tony vind dat hij daar gaat staan, wetende dat hij niet bepaald de grootste heeft. Hij heeft toch een bepaald imago... Hij hoeft in ieder geval niet meer te pochen over hoe groot hij wel niet is....
Behalve als je geil bent, dan is alles mooi.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar dat geldt vast ook voor jouMet kleren aan zijn mensen mooier.
Zijn vooral vrouwen die het roepen. Ja size matters.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:30 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
mensen die het hardste roepen over de grootte van.......
Dat is waar maar als je het zo op tv ziet, meh.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:31 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Behalve als je geil bent, dan is alles mooi.
Is ook knapquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:30 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Hij naaide Barbie ermee en kwam in 15 seconden klaar....
Ja dit is best wel kort.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:31 schreef Coritchando het volgende:
Opzet wat veranderd? 2 Eva's en 2 dagen op een eiland?
Voorheen was het toch echt een strijd met meer Eva's en dagen?
Ik gok dat ze die als laatste uitzenden.quote:
Ik zou nooit klaarkomen bij dat viswijf.quote:
Bruin van de makeup ipv van de zonquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:33 schreef Karina het volgende:
Oe nummer 2 heeft me toch een zooi make-up optering.
quote:
Kom op we kijken dit programma niet voor de goede dialogen, of wel....quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:30 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
mensen die het hardste roepen over de grootte van.......
ik dacht dat dat zonnebank rood wasquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:33 schreef Karina het volgende:
Oe nummer 2 heeft me toch een zooi make-up optering.
Weet het niet, die borsten waren wel echt, dat krijg je niet zo met een operatie.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:35 schreef Coritchando het volgende:
[..]
200% zeker. Geknutselde schaamlippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |