quote:Op vrijdag 3 maart 2017 07:18 schreef Pino112 het volgende:
Komend seizoen met 'BN'ers'.
http://www.nu.nl/entertai(...)n-adam-zkt-eva-.html
Cassius Verbond (tweede van links) van B-Brave, Tony Star (Sterretje) van Oh Oh Cherso en actrice Chaira Borderslee doen mee aan het nieuwe seizoen van RTL-programma Adam zkt Eva.
Je kunt je opgeven voor een bepaalde bn-er.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 22:28 schreef Ferdii het volgende:
Je zal meedoen en Inge de bruin als date krijgen
Dat was ook mijn eerste gedachte. Ik zet in op van niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me echt heel erg af of ze die BN'ers echt full frontal in beeld zullen nemen zoals in het vorige seizoen.. al kun je dat bij dit format eigenlijk gewoon niet maken
Tuurlijk gaan ze dat niet doen. Denk zelfs dat de BN'ers gewoon in bikini mogen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me echt heel erg af of ze die BN'ers echt full frontal in beeld zullen nemen zoals in het vorige seizoen.. al kun je dat bij dit format eigenlijk gewoon niet maken
Ik vind dat het lichaam van een bekend iemand niet anders is dan van een onbekend iemand (of b-acteur... het blijft immers RTL5quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Dat zou echt belachelijk zijn, dan zet je die onbekende Nederlanders naakt tegen die BN'ers... zo ongeloofwaardig zijn ze niet... ik kan me wel voorstellen dat het zo wordt gefilmd dat je niets van de geslachtsdelen ziet, maar dat zou ik wel erg lame vindenquote:Op maandag 6 maart 2017 00:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan ze dat niet doen. Denk zelfs dat de BN'ers gewoon in bikini mogen.
Nou nee hoorquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:35 schreef Donder het volgende:
![]()
Nou dames, niet van jullie stoel afglijden he
Ja, dat dacht ik net ook te zienquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ze lijkt ouder. Gezicht oogt een beetje bewerkt.
cap van zijn pik?quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Ze lijkt uit het assortiment van Kim Holland te zijn weggelopen
Ik snap nu trouwens wel dat Tony's bijnaam Sterretje is, "Lans" dekt niet helemaal de lading
Heb ik niet. ik zag al wel een filmpje op mijn FB voorbij komenquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Ze lijkt uit het assortiment van Kim Holland te zijn weggelopen
Ik snap nu trouwens wel dat Tony's bijnaam Sterretje is, "Lans" dekt niet helemaal de lading
iddquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:47 schreef Starlie het volgende:
Spiritueel en wil puut natuur zijn. Dan snap ik die tattoos en piercings niet. En ik verdenk haar lippen er ook van nep te zijn..
Dat. Haar lippen zijn zeker weten opgespoten en volgens mij heeft ze nog wel wat andere injecties in haar gezicht zitten.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:47 schreef Starlie het volgende:
Spiritueel en wil puut natuur zijn. Dan snap ik die tattoos en piercings niet. En ik verdenk haar lippen er ook van nep te zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Karina op 18-05-2017 21:05:08 ]GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
volgens mij zit der halve hoofd vol met botox....Not my cup of tea iigquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:47 schreef Starlie het volgende:
Hij heeft mooiere tieten dan zij.quote:
RadioFreak/ Luisteraar van #radio10nl, #radio1nl, #NPOradio2, #radio538/#FCUtrecht/Politiek/ Frank Dane fan/Weblogger op http://weblog.fok.nlquote:
Haar castingbureau vond dat ze mee moest doenquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:49 schreef Maartel het volgende:
Ze zegt nog min of meer dat ze mee vindt vallen hoe ie er uit ziet.. dan schrijf je toch niet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |