SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar dan? Zag hem voor 10 euro goedkoper staan ergens, maar die site was offline.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:49 schreef ratatat het volgende:
Die helm had je ook wel een stukje goedkoper kunnen krijgen...
Leuk fietsen omgeving wageningen hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:03 schreef DrNick het volgende:
Trouwens, ik vond dit op de site van mijn soon-to-be universiteit:
[ afbeelding ]
Niets uiteraard.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:59 schreef nogeenmaarten het volgende:
crap, ik ben een schele tyfushond volgens tegemoetkomend wielrenner. zat rustig in de sloot naar parende karpers te kijken op de linker weghelft komt die speedo er ineens aan met zijn grote mond.
kon hem niet vinden op de strava flyby oid. ben wel benieuwd wat ik had gedaan als ik hem wel had gevonden. wat denken jullie?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als je een echte vent was geweest namelijk, dan was je er achteraan gereden
Barney.gifquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niets uiteraard.
Als je een echte vent was geweest namelijk, dan was je er achteraan gereden in plaats van lafjes je beschermen achter een beeldschermpje.
Blijf dan ook rechts.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:59 schreef nogeenmaarten het volgende:
crap, ik ben een schele tyfushond volgens tegemoetkomend wielrenner. zat rustig in de sloot naar parende karpers te kijken op de linker weghelft komt die speedo er ineens aan met zijn grote mond.
kon hem niet vinden op de strava flyby oid. ben wel benieuwd wat ik had gedaan als ik hem wel had gevonden. wat denken jullie?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niets uiteraard.
Als je een echte vent was geweest namelijk, dan was je er achteraan gereden in plaats van lafjes je beschermen achter een beeldschermpje.
Bij hopmans 30 euro goedkoper.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Waar dan? Zag hem voor 10 euro goedkoper staan ergens, maar die site was offline.
En Mantel is tof.
Als je op tijd bent kan je er nog kanjerhigh van worDen ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:33 schreef ratatat het volgende:
[..]
Bedankt, weet ik dat ook weer. Vond ze er wel vrolijk uitzien.
[ afbeelding ]
Toen ik nog fietskoerier was, was dat echt mijn grootste ergernisquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ergernis: paupers met koptelefoon die lezend op hun smartphone naar jouw weghelft slingeren. Deze mensen zou je legaal mogen meppen met je fietspomp.
Hardlopers die midden op fietspad gaan lopen en dan idd ook koptelefoon op hebben en je bel totaal niet horen...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ergernis: paupers met koptelefoon die lezend op hun smartphone naar jouw weghelft slingeren. Deze mensen zou je legaal mogen meppen met je fietspomp.
Ja je moet met zo weinig mogelijk vet/melkachtig hebben. Dat gaat op de huid liggen. Zonnebrand op basis van alcohol werkt voor mij goed. Is niet speciaal voor sporten, maar werd door lekker blond dingetje van Etos wel aanbevolen omdat die vette door zweten op je huid gaat liggen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:05 schreef Oksel het volgende:
Er is speciale sportzonnebrand. Trekt beter in. Patty weet welke dat is.
Echt wat voor Muzas dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja je moet met zo weinig mogelijk vet/melkachtig hebben. Dat gaat op de huid liggen. Zonnebrand op basis van alcohol werkt voor mij goed.
Megabruiner factor 2 met kokosgeurquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:58 schreef ratatat het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk ook speciale zonnebrand? Ik heb eigenlijk altijd van die standaard zonnebrand, alleen heb ik het idee dat ik daardoor harder ga zweten oid. Alsof het alle poriën verstopt waar je zonnebrand smeert waardoor je op andere plaatsen als een idioot gaat zitten zweten.
Met je gayboy op t strand, ofnie dan relnichtje.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Megabruiner factor 2 met kokosgeur
Klinkt goed. Plaatjes zeker wat naar achteren? Was toen bij mij ook zo, beter duwen met midden van de voet/bal van de voet dan met de punt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:09 schreef Oksel het volgende:
Ik heb vandaag fietsmeting gehad. Zadel was halve meter te smal, m'n Chinago een halve meter te hoog afgesteld, m'n Bianchi een kwart meter. En ik heb inlegzolen zo dik als de bijbel aangemeten gekregen. En m'n schoenplaatjes zaten ongeveer op m'n hak.
Minimale snelheidswinst 60%.
Nee, zonder gekheid; ik zit nu compacter (stuur hoger, zadel naar voren & lager), breder zadel (veel breder), m'n perineum gaat me dankbaar zijn. En schoenplaatjes op betere positie. Kan nu als 't goed is veel meer kracht zetten doordat m'n voet beter gaat afrollen, en m'n hak meer beneden blijft. Ik heb soepele enkels, moet ik gebruik van maken. Zoiets.
En hij was onder de indruk van m'n corespanning, en m'n stabiliteit als ik op 1 been een squad moest maken. Veel wielrenners die daar komen hebben 0,0 core en daardoor veel problemen met rug, kracht zetten, stil zitten, etc.
Vooral meer naar links. En beetje naar achter.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Klinkt goed. Plaatjes zeker wat naar achteren? Was toen bij mij ook zo, beter duwen met midden van de voet/bal van de voet dan met de punt.
Het lijkt wel alsof jij moeite hebt met homoseksualiteit . Wil je erover pratenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:12 schreef Oksel het volgende:
[..]
Met je gayboy op t strand, ofnie dan relnichtje.
Wat deed jij dan? Je moet je voet als ware fixeren op 1 punt en bij bijna beneden goed uitrappen. Maar hak niet omhoog trekken, dat enkelen van vroeger is echt niet effectief geblekenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:14 schreef Oksel het volgende:
[..]
Vooral meer naar links. En beetje naar achter.
Ik was aan 't duwen met m'n punten, je moet je voet na 't dooie punt mooi horizontaal houden, hak laag houden. Kun je meer kracht zetten. Aldus de expert
Te hoog zitten en tenen naar beneden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat deed jij dan? Je moet je voet als ware fixeren op 1 punt en bij bijna beneden goed uitrappen. Maar hak niet omhoog trekken, dat enkelen van vroeger is echt niet effectief gebleken
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja je moet met zo weinig mogelijk vet/melkachtig hebben. Dat gaat op de huid liggen. Zonnebrand op basis van alcohol werkt voor mij goed. Is niet speciaal voor sporten, maar werd door lekker blond dingetje van Etos wel aanbevolen omdat die vette door zweten op je huid gaat liggen.
Mijn signature heeft best wel een grote kern van waarheidquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:58 schreef Jumparound het volgende:
In groepsverband fietsen doet rare dingen met mensen... Man man man, wat een knurften rijden er rond in groepen...
Ikke, in principe. Sterker nog, als ik 'm niet had aangekaart, was waarschijnlijk niet half Fok! aan de start geweest.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:18 schreef Oksel het volgende:
Zondag half Fok! aan de start? Wie zijn er nu? Tom en Pat, verder?
Helaas moet ik bekennen, dat ik door een ploegmaat getipt ben (die zelf nu niet start)quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mijn signature heeft best wel een grote kern van waarheid
[..]
Ikke, in principe. Sterker nog, als ik 'm niet had aangekaart, was waarschijnlijk niet half Fok! aan de start geweest.
Dat voorhoofd van die linkerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Vlnr Rihanna - Muzas - Cheryl Cole
Choufe Classic 2015
Dank daarvoor nogquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
[..]
Ikke, in principe. Sterker nog, als ik 'm niet had aangekaart, was waarschijnlijk niet half Fok! aan de start geweest.
Verstandig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dank daarvoor nog
@Ok: 143mm zadel is heel gemiddeld hoor!
Ik gebruik nooit zonnebrand. Ik verbrand simpelweg nooit.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:07 schreef Jumparound het volgende:
Zucht....
Geen bidons mee,
Geen korte broek mee
Geen fruit mee
Geen limonade mee
Bretels niet om mn schouders van mijn lange fietsbroek.
Mezelf van een PR op een segment beroofd door te denken, ik ben er al, ff mn broek goed doen.
Ging lekker vanmorgen
Ik had last van tochtquote:
Kortom: slechte tocht.quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:07 schreef Jumparound het volgende:
Zucht....
Geen bidons mee,
Geen korte broek mee
Geen fruit mee
Geen limonade mee
Bretels niet om mn schouders van mijn lange fietsbroek.
Mezelf van een PR op een segment beroofd door te denken, ik ben er al, ff mn broek goed doen.
Ging lekker vanmorgen
nee dat niet. was maar 24 kilometer van huis naar werk. Ik heb alleen vanmiddag een uitdaging als ik er nog 110 moet ;-)quote:
Nou vanmiddag, dan. Zeker als je je broekbretels weer verkeerd doet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nee dat niet. was maar 24 kilometer van huis naar werk. Ik heb alleen vanmiddag een uitdaging als ik er nog 110 moet ;-)
Hoezo nog 110?quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nee dat niet. was maar 24 kilometer van huis naar werk. Ik heb alleen vanmiddag een uitdaging als ik er nog 110 moet ;-)
je hebt gelijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 08:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou vanmiddag, dan. Zeker als je je broekbretels weer verkeerd doet.
kijk ook even naar jouw post direct boven de mijne
Krijg een nieuwe casette, maar hij ligt in Leiden, dus het nuttige met het aangename combineren. Rondje Utrecht - Leiden - Bussum. Nog ongeveer 110 kilometer te gaan :-)quote:
Leuk, ik heb gisteren een merel gezien. En een roodborstje.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:06 schreef Z het volgende:
Vanochtend weer een vos gezien, deze was wat schuwer dan de vorige, ook nog een blauwborstje gezien en een kommetje aangescherpt.
Ik heb gister alleen een poes gezien, en de hont van de buren. Zelf was ik de huismus aan het uithangen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk, ik heb gisteren een merel gezien. En een roodborstje.
Ik ook. Probeerde om de poes nat te maken maar dat lukte alweer niet. Toen ging ik maar weer op de bank liggen en was de poes weg.quote:
Jammer, bij mij ging de poes kopjes gevenquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook. Probeerde om de poes nat te maken maar dat lukte alweer niet. Toen ging ik maar weer op de bank liggen en was de poes weg.
kutpoesquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook. Probeerde om de poes nat te maken maar dat lukte alweer niet. Toen ging ik maar weer op de bank liggen en was de poes weg.
Niet zo off-topic ineensquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:21 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
ps. na het werk de racefiets ophalen, vanmorgen bij de fysio geweest voor de knie. Fietsen weer rustig opbouwen. Niet gaan forceren in ieder geval. Half uurtje deze week, volgende week een kwartier langer.. Mocht ik niks raars voelen kan ik het sneller opbouwen
#tourderslivequote:Op woensdag 27 mei 2015 11:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk, ik heb gisteren een merel gezien. En een roodborstje.
Segmentjes aangemaakt die in je tuin beginnen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb er meer dan 1, maar dat komt niet door die haas.
Nee hoor:quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Segmentjes aangemaakt die in je tuin beginnen?
Alles voor de props.
misschien wat welgemeende adviezen uitprinten op A0 en op het raam plakken...quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:45 schreef Z het volgende:
Neukende karpers lijkt me ook wel een spektakel. Ik zag laatste wel neukende mensen tijdens een (serieuze) vergadering, in een pand aan de overkant aan de Nassaukade. Pontificaal voor het raam, hij kon er maar weinig van vond ik.
dat zijn de betere :-)quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:48 schreef Z het volgende:
Dat kommetje van mij is wel een leuke met wildroosters, stukje off road, paaltjes, versmallingen, scherpe bochten, betonnen platen met ijzeren randen, joggers, bejaarde fietsers, joggers en hondenuitlaters. Alles moet meezitten wil een poging slagen.
Ik sta daar op een duivelse snelheid van 24 km/uurquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:48 schreef Z het volgende:
Dat kommetje van mij is wel een leuke met wildroosters, stukje off road, paaltjes, versmallingen, scherpe bochten, betonnen platen met ijzeren randen, joggers, bejaarde fietsers, joggers en hondenuitlaters. Alles moet meezitten wil een poging slagen.
Nette tijden hoor!quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee hoor:
https://www.strava.com/segments/9505735
https://www.strava.com/segments/7130092
https://www.strava.com/segments/7415499
quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Segmenten < 1000 deelnemers kan ik niet serieus nemen
Trots zijn op een KOM met < 100 mensen is als trots zijn op je tieten terwijl je 50 kg overgewicht hebt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die zijn hier bij mij in de buurt vrij lastig te vinden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat is wel waar. Op Alpe d'Huez of een andere bekende "Nederlandse" col is het wel druk met stravisten maar als je het land ingaat zie je ze amper.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb die segmenten niet gemaakt, dus ik kan er niets aan doen.
En in Frankrijk zijn er sowieso maar weinig gebruikers. Ladingen fietsers tegen gekomen, maar de FlyBys zijn altijd erg leeg.
Dit is mijn KOM waar de meeste mensen gereden hebben (650 mensen, bijna 2400 attepmts):
https://www.strava.com/segments/2631604
Maar ik weet heus ook wel dat al die KOM's helemaal niets voorstellen.
Fransen hebben ook nog steeds geen wifi. Dat duurt nog wel een jaar of 10, hopeloos ouderwets volk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb die segmenten niet gemaakt, dus ik kan er niets aan doen.
En in Frankrijk zijn er sowieso maar weinig gebruikers. Ladingen fietsers tegen gekomen, maar de FlyBys zijn altijd erg leeg.
Dit is mijn KOM waar de meeste mensen gereden hebben (650 mensen, bijna 2400 attepmts):
https://www.strava.com/segments/2631604
Maar ik weet heus ook wel dat al die KOM's helemaal niets voorstellen.
Fransen denken gewoon beter na en weten de werkelijk belangrijke zaken in het leven te waarderen, zoals met een koel wijntje op een terrasje zitten in de zon.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fransen hebben ook nog steeds geen wifi. Dat duurt nog wel een jaar of 10, hopeloos ouderwets volk.
#viesdik #vieslui #110%antiknoflooklandenquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Fransen denken gewoon beter na en weten de werkelijk belangrijke zaken in het leven te waarderen, zoals met een koel wijntje op een terrasje zitten in de zon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |