Denk Astana inderdaad niet meer, kan me nog wel voorstellen dat Bertje zelf graag een etappe wil winnen deze ronde.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar of Astana nog gaat rijden voor etappezeges?
Had geen prioriteit volgens hem, ik weet ook niet of hij deze Landa kan lossen. Slotklims zijn niet zo lastig en hij zal geen risico nemen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk Astana inderdaad niet meer, kan me nog wel voorstellen dat Bertje zelf graag een etappe wil winnen deze ronde.
Op Sporza gaan ze straks ook nog eerst Ronde van Belgie uitzenden tot 16u dan pas komt Giro..quote:
Die stream doet het niet hierquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op Sporza gaan ze straks ook nog eerst Ronde van Belgie uitzenden tot 16u dan pas komt Giro..
Livestream is wel rechtstreeks Giro
Ik wel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:46 schreef Max23 het volgende:
Hmm, Giant rijdt op kop voor Mezgec. Laat ik die nu net niet geselecteerd hebben in Scorito
Heb je zoveel andere sprinters in je team?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:46 schreef Max23 het volgende:
Hmm, Giant rijdt op kop voor Mezgec. Laat ik die nu net niet geselecteerd hebben in Scorito
Ja ik had keus over, maar ik wilde ook Felline en Battaglin een plaatsje geven, door die 2 heuveltjes in de laatste 30 km. Daardoor moest ik 2 sprinters eruit halen. Uiteindelijk gekozen voor Hofland (wegens zijn blessure) en Mezgec.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je zoveel andere sprinters in je team?
Ok, nou heeft Mezgec nog niet overtuigd verder dus je keuze hoeft niet dramatisch uit te pakken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja ik had keus over, maar ik wilde ook Felline en Battaglin een plaatsje geven, door die 2 heuveltjes in de laatste 30 km. Daardoor moest ik 2 sprinters eruit halen. Uiteindelijk gekozen voor Hofland (wegens zijn blessure) en Mezgec.
Mezgec is inmiddels een pion in de bergitten geworden voor mij, net als Grega Bola die gewoon 2 puntjes heeft gesprokkeld door gister 19de te eindigen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb zo weinig keus dat ik Mezgec wel heb
Gotti zelfs 42:40quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:52 schreef Wombcat het volgende:
Pantani had 43:55 als ik het goed heb.
ik 1u25 tijdens de GF Marco Pantani 2008
Kevin de Weert leest hier mee en heeft er direct consequenties aan verbonden:quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Keizer is gewoon een nuttige knecht die heel prima bergop kan en zo af en toe zelf ook nog een uitslag rijdt. Dat zou toch minstens de standaard voor Lotto-Jumbo moeten zijn i,p,v, de zogenaamde 'knechten' als Flens, De Weert en Bulgac die niets toevoegen.
http://www.teamlottojumbo(...)weert-quits-cycling-quote:Kevin De Weert has ended his cycling career as of today. The 33-year-old climber from Belgium says goodbye to the team on his birthday. De Weert rode his last race in Team LottoNL-Jumbo’s yellow and black colours on Saturday 23rd of May during the World Ports Classic.
"After having worked hard for a year and a half, I’ve come to the conclusion that I cannot get back into my old shape. For this reason, I’ve decided in proper consultation with the team to quit cycling on a professional level as of today. I’m happy with the decision, even though it comes earlier than planned. I’m unsure what my future will look like, but I’m looking forward to new challenges within this sport,” says a relieved Kevin De Weert.
Richard Plugge
"We regret Kevin De Weert’s departure. This was not our expectation when we started the collaboration. On the other hand, we support him and wish Kevin all the best,” says Richard Plugge, Managing Director.
Wielrennen is ook een hele irritante sport wat dat betreft. Je kunt nooit goed een break plaatsen omdat er geen pauze is.quote:
Waarom? Iets zwaardere finale is alleen maar goed voor hem.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mezgec kan wellicht beter zijn krachten sparen voor slotrit naar Milaan
Bij het tennis heb je dat probleem niet, die maken vaak genoeg een break.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wielrennen is ook een hele irritante sport wat dat betreft. Je kunt nooit goed een break plaatsen omdat er geen pauze is.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij het tennis heb je dat probleem niet, die maken vaak genoeg een break.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij het tennis heb je dat probleem niet, die maken vaak genoeg een break.
Vorig jaar won Mezgec de slotrit, toen waren er ook weinig sprinters meer over. Toegegeven, Giant-Shimano leverde hem toen perfect af.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom? Iets zwaardere finale is alleen maar goed voor hem.
Het is gelukkig ook pas de derde in een half uurquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gelukkig, want dat levert wat afwisseling op.
Helemaal mee eens alleen er mist een nquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Nippo shirtjes zijn wel echt genot. Mag ik dat zeggen?
Ja dat schijn ik te mogen zeggen
Ja, toch fijn dat ze niet overdreven veel reclame uitzenden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is gelukkig ook pas de derde in een half uur
*75quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze moeten nog iets meer dan 80 km, als ik het goed heb. Dus reken maar uit.
Berlato voor Bandiera en Keisse.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:24 schreef Wombcat het volgende:
Weet iemand de uitslag van die bergsprint? Op de site van gazetta kan ik het niet vinden.
Dramatische website is dat, degene die die site ontworpen heeft verdient een nekschotquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:24 schreef Wombcat het volgende:
Weet iemand de uitslag van die bergsprint? Op de site van gazetta kan ik het niet vinden.
De site vind ik het probleem niet zo, de informatievoorziening welquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Dramatische website is dat, degene die die site ontworpen heeft verdient een nekschot
Informatievoorziening is slecht omdat site slecht isquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:33 schreef Sked het volgende:
[..]
De site vind ik het probleem niet zo, de informatievoorziening wel
Op een slechte site kan je ook info zetten hoorquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Informatievoorziening is slecht omdat site slecht is
Zou eerst een paardenhoofd in z'n bed leggen . We zijn tenslotte toch in Italië hequote:Op woensdag 27 mei 2015 15:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Dramatische website is dat, degene die die site ontworpen heeft verdient een nekschot
SPOILER: Top vijf proloog BelgiëOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:50 schreef Sked het volgende:
SPOILER: Top vijf proloog BelgiëOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze het uitzenden kan ik me nog voorstellen, maar altijd die eeuwenlange podiumceremonies uitzenden slaat nergens op.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben blij als die kut ronde in Belgie afgelopen is
Inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:55 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat ze het uitzenden kan ik me nog voorstellen, maar altijd die eeuwenlange podiumceremonies uitzenden slaat nergens op.
De breakaway killerquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sporza meldt het ook
Slecht nieuws voor Keisse en zijn kompanen: Cheng Ji, de breakaway killer, komt helpen in de achtervolging. Hij wil de vluchters inrekenen zodat zijn ploegmaat Luka Mezgec kan meesprinten voor de ritzege.
Ji Chenggod
Dat kan niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks komt het peloton weer te laat
toen zaten ze niet zo vroeg zo kort toch?quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze waren anders best te laat toen Boem won
Toen was het op 25km nog bijna drie minuten volgens mijquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
toen zaten ze niet zo vroeg zo kort toch?
Nee, kort in trant van 1 minuut nee. Maar er was ruim genoeg de tijd om het kort te maken maar dat deden ze niet. Of althans de andere ploegen wilden het nietquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Toen was het op 25km nog bijna drie minuten volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |