Berlato voor Bandiera en Keisse.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:24 schreef Wombcat het volgende:
Weet iemand de uitslag van die bergsprint? Op de site van gazetta kan ik het niet vinden.
Dramatische website is dat, degene die die site ontworpen heeft verdient een nekschotquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:24 schreef Wombcat het volgende:
Weet iemand de uitslag van die bergsprint? Op de site van gazetta kan ik het niet vinden.
De site vind ik het probleem niet zo, de informatievoorziening welquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Dramatische website is dat, degene die die site ontworpen heeft verdient een nekschot
Informatievoorziening is slecht omdat site slecht isquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:33 schreef Sked het volgende:
[..]
De site vind ik het probleem niet zo, de informatievoorziening wel
Op een slechte site kan je ook info zetten hoorquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Informatievoorziening is slecht omdat site slecht is
Zou eerst een paardenhoofd in z'n bed leggen . We zijn tenslotte toch in Italië hequote:Op woensdag 27 mei 2015 15:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Dramatische website is dat, degene die die site ontworpen heeft verdient een nekschot
SPOILER: Top vijf proloog BelgiëOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:50 schreef Sked het volgende:
SPOILER: Top vijf proloog BelgiëOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze het uitzenden kan ik me nog voorstellen, maar altijd die eeuwenlange podiumceremonies uitzenden slaat nergens op.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben blij als die kut ronde in Belgie afgelopen is
Inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:55 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat ze het uitzenden kan ik me nog voorstellen, maar altijd die eeuwenlange podiumceremonies uitzenden slaat nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |