Denk Astana inderdaad niet meer, kan me nog wel voorstellen dat Bertje zelf graag een etappe wil winnen deze ronde.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar of Astana nog gaat rijden voor etappezeges?
Had geen prioriteit volgens hem, ik weet ook niet of hij deze Landa kan lossen. Slotklims zijn niet zo lastig en hij zal geen risico nemen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk Astana inderdaad niet meer, kan me nog wel voorstellen dat Bertje zelf graag een etappe wil winnen deze ronde.
Op Sporza gaan ze straks ook nog eerst Ronde van Belgie uitzenden tot 16u dan pas komt Giro..quote:
Die stream doet het niet hierquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op Sporza gaan ze straks ook nog eerst Ronde van Belgie uitzenden tot 16u dan pas komt Giro..
Livestream is wel rechtstreeks Giro
Ik wel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:46 schreef Max23 het volgende:
Hmm, Giant rijdt op kop voor Mezgec. Laat ik die nu net niet geselecteerd hebben in Scorito
Heb je zoveel andere sprinters in je team?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:46 schreef Max23 het volgende:
Hmm, Giant rijdt op kop voor Mezgec. Laat ik die nu net niet geselecteerd hebben in Scorito
Ja ik had keus over, maar ik wilde ook Felline en Battaglin een plaatsje geven, door die 2 heuveltjes in de laatste 30 km. Daardoor moest ik 2 sprinters eruit halen. Uiteindelijk gekozen voor Hofland (wegens zijn blessure) en Mezgec.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je zoveel andere sprinters in je team?
Ok, nou heeft Mezgec nog niet overtuigd verder dus je keuze hoeft niet dramatisch uit te pakken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja ik had keus over, maar ik wilde ook Felline en Battaglin een plaatsje geven, door die 2 heuveltjes in de laatste 30 km. Daardoor moest ik 2 sprinters eruit halen. Uiteindelijk gekozen voor Hofland (wegens zijn blessure) en Mezgec.
Mezgec is inmiddels een pion in de bergitten geworden voor mij, net als Grega Bola die gewoon 2 puntjes heeft gesprokkeld door gister 19de te eindigen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb zo weinig keus dat ik Mezgec wel heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |