SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, toen moest hij wachten op Aruquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Terwijl die net niet bij Kruiswijk bleef. Contadors schuld dus
Wel slim gereden..en ook gelegitimeerd aangezien zijn kopman op achterstand rijdt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:41 schreef OProg het volgende:
Als Landa wint is het niet echt een overwinning om trots op te zijn trouwens.
Zou die nu ook moeten doen.quote:
Dit is bijna 2 minuten zo al. Misschien slim maar gewoon laf. En ook niet te vergelijken met bijvoorbeeld Cadel indertijd. Daar zat Popo maar rond de halve minuut.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel slim gereden..en ook gelegitimeerd aangezien zijn kopman op achterstand rijdt.
Landa gaat winnen, nog 3,5kmquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:47 schreef DeeBee het volgende:
Ja hoor, gewoon 100 meter gedemarreerd in 200 meter.
dank!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Landa gaat winnen, nog 3,5km
Contador samen met Kruijswijk erachter
Daarachter op een minuut Hesjedal, Amador, Trofimov, daarachter Aru op 2 minuten
Alsof Kruijswijk vaak van dit soort dingen heeft laten zienquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:48 schreef TheArt het volgende:
Landa die dit nog nooit gekund heeft, al helemaal niet in een grote ronde, en nu opeens iedereen op een hoop fietst
Aardverschuiving.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:48 schreef muzas het volgende:
Lekke band ofzo..
derrie afbreken...
wat dan ook.
Ze hebben er een jaartje op moeten tweaken in Kazachstan maar het resultaat mag er zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:48 schreef TheArt het volgende:
Landa die dit nog nooit gekund heeft, al helemaal niet in een grote ronde, en nu opeens iedereen op een hoop fietst
Dit zagen we toch allemaal al aankomenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een walgelijke ontknoping van een heerlijke etappe.
Giro 2011. Kon ie ook als enige in de 3e week Contador volgen. Exact hetzelfde scenario nu.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof Kruijswijk vaak van dit soort dingen heeft laten zien___!
Proest.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof Kruijswijk vaak van dit soort dingen heeft laten zien___!
Daarna 3 jaar helemaal niks laten zien...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Giro 2011. Kon ie ook als enige in de 3e week Contador volgen. Exact hetzelfde scenario nu.
Beste resultaat van Landa in een grote ronde is 28e
Ach ja, deze kunsten van Steven zijn bijna even opmerkelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:48 schreef TheArt het volgende:
Top he? Wat een kracht heeft hij.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Kruiswijk 2e wordt heeft ie over 3 jaar 2 etappes gewonnen
Hij heeft toen 1 keer gereageerd op een aanval van Contador en moest dat later nog bekopen, dit is toch wel echt andere koekoek.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Giro 2011. Kon ie ook als enige in de 3e week Contador volgen. Exact hetzelfde scenario nu.
Beste resultaat van Landa in een grote ronde is 28e
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarna 3 jaar helemaal niks laten zien...
Nederlanders gebruiken geen doping. Vraag maar aan Erben Wennemarsquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach ja, deze kunsten van Steven zijn bijna even opmerkelijk.
Over een paar jaar krijg je alsnog wat je wildequote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:50 schreef franklop het volgende:
Daar gaat mn hoopje dat we geen enkele renner met 2 zeges hebben
Veel blessures ookquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarvan wel een deel van die 3 jaar met een vrij lastige blessure. Vorig jaar al tekenen van verbetering. Nogmaals, het is ook opmerkelijk wat Kruijswijk doet, maar wat Landa doet is nog 10x lachwekkender.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee want dan heeft de schone Krachtwijk 2 etappesquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Over een paar jaar krijg je alsnog wat je wilde
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bert heeft tenminste respect voor Steven, mee op sleeptouw
Mwah, Landa heeft wel vaak laten zien dat het echt een goede klimmer is. Dat hij nu alleen twee weken achter elkaar goed kan klimmen slaat dan weer nergens op.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarvan wel een deel van die 3 jaar met een vrij lastige blessure. Vorig jaar al tekenen van verbetering. Nogmaals, het is ook opmerkelijk wat Kruijswijk doet, maar wat Landa doet is nog 10x lachwekkender.
Weer achter Spanjequote:
quote:
Sterker nog, hij kon het nooit 1 week na elkaar in een ronde van betekenis.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mwah, Landa heeft wel vaak laten zien dat het echt een goede klimmer is. Dat hij nu alleen twee weken achter elkaar goed kan klimmen slaat dan weer nergens op.
Spanje > Nederlandquote:
Hij heeft natuurlijk wel de hele Mortirolo ingehouden gereden, terwijl Kruijswijk en Contador vol reden daar.quote:
Pas winnen nadat iemand anders zijn overwinning is afgepakt, doet elk verstandig mens geen fuck om geven.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Over paar maanden krijgt Kruiswijk dna alsnog zijn verdiende zege
Landa heeft ook best hard gereden voor aruquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel de hele Mortirolo ingehouden gereden, terwijl Kruijswijk en Contador vol reden daar.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Over paar maanden jaar krijgt Kruiswijk dna alsnog zijn verdiende zege
Schleck gaf zelfs met de Touroverwinning geen neukquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas winnen nadat iemand anders zijn overwinning is afgepakt, doet elk verstandig mens geen fuck om geven.
Bullshit. Kruijswijk heeft een pokkeend op kop gereden, en Contador moest 50 seconden terugpakken op de vorige berg. Logisch dat hij degene is die nog over heeft.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Landa dus ook gewoon de sterkste in de kopgroep,
Oververdiende zege
Hij zat echt op zijn gemakje, nog meer dan Froome bij Wiggins toen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Landa heeft ook best hard gereden voor aru
Ketonen-kuurtjequote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op eigenlijk.
Eehm, hij is er dus net zo hard opgereden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel de hele Mortirolo ingehouden gereden, terwijl Kruijswijk en Contador vol reden daar.
Boom en Westra gaan de snot voor hun ogen rijden. 5 minuten op de kasseienquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:55 schreef pipster het volgende:
Maar als dit pas het Giro Team is van Astana, dan kunnen we onze lol nog op in de tour....
Die van mij ook niet want ik heb Tophow gekocht en wat bier.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:56 schreef Mani89 het volgende:
Nou mijn dag kan sowieso niet meer stuk, Scorito bedankt!
[ afbeelding ]
Boonen is allang afgestapt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:55 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
waar zijn de belgen jongens?
is Tom Boonen al binnen?
Als het goed is heeft ie hem, maar ik weet niet of ie dat zelf al weet... Leek er op alsof ie naar de bus gign fietsenquote:
waaromquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:56 schreef Mani89 het volgende:
Nou mijn dag kan sowieso niet meer stuk, Scorito bedankt!
[ afbeelding ]
Pff lastigquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoe de 10 verschillen met Daphne.
mooie bonus!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het goed is heeft ie hem, maar ik weet niet of ie dat zelf al weet... Leek er op alsof ie naar de bus gign fietsen
Omdat ik genoeg mensen heb gelokt naar de poule, de top 3 van de poule wint ook dit boek. Dus hup Beppu!quote:
Blijft op niveau, de rest wordt minder. Op Landa na dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ongelooflijk toch he, hoezeer Kruijswijk dus inderdaad weer beter wordt in de derde week.
Wat een knappe man is het eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoe de 10 verschillen met Daphne.
Zie je toch wel vaker? Dat klimmers die zich meer richten op tijdrijden hun klimvermogen kwijt raken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:57 schreef DeeBee het volgende:
Wel bizar dat VDB2 zo'n dijk van een tijdrit rijdt, maar echt al z'n klimvermogen kwijt lijkt te zijn ofzo.
World Tour puntenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:57 schreef TheArt het volgende:
Kruijswijk nu dus 8e en niet ver achter Caruso en König.
Ik ga mijn tapijt in duizend stukken scheuren als ik daar niet in terecht kom.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat ik genoeg mensen heb gelokt naar de poule, de top 3 van de poule wint ook dit boek. Dus hup Beppu!
Werd op de Sporza nog gezegd dat hij wat extra kilos is aangekomen omdat hij kracht miste. Dus dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:57 schreef DeeBee het volgende:
Wel bizar dat VDB2 zo'n dijk van een tijdrit rijdt, maar echt al z'n klimvermogen kwijt lijkt te zijn ofzo.
Die snap ik niet zo goed.quote:
Ben benieuwd op hoeveel de sprinters vandaag binnenkomenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:59 schreef Ericr het volgende:
12de op 6:18Zijn behoorlijke gaten aan het worden.
Inderdaad. 12e is niet slecht, maar meer dan 6 minuten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:59 schreef Ericr het volgende:
12de op 6:18Zijn behoorlijke gaten aan het worden.
De laatste tijd niet hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:59 schreef Felagund het volgende:
klimmers die zich meer richten op tijdrijden hun klimvermogen kwijt raken.
Wat een kut nummer 4 en 5 zegquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Contador
2 Landa 4'02"
3 Aru 4'52"
4 Amador 5'48"
5 Trofimov 8'27"
Is het nog steeds hoor, ook al staat hij nu in de toptien.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mag ik de mensen ff terughalen die riepen dat na 5 dagen het klassement van Kruijswijk al naar de gallemiezen was?
Ik ben zelden zo blij geweest dat ik mijn woorden moet terugnemenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mag ik de mensen ff terughalen die riepen dat na 5 dagen het klassement van Kruijswijk al naar de gallemiezen was?
Kruijswijk staat geloof ik 1 of 2 punten voor Intxausti nu.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet ik niet, daarom vraag ik het
Die Prodent-smile was wel een beetje too much ja. Zelfs Bertje zag eruit alsof hij een jasje had uitgedaan...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:01 schreef Ericr het volgende:
Landa zit er bij alsof hij nog moet beginnen, goed spul.
Niet over nadenken, gewoon genieten van deze briljante etappe van Steven.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:02 schreef TheArt het volgende:
Achteraf gezien is het afhaken van Bennett nog wel wat zuurder.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kruijswijk staat geloof ik 1 of 2 punten voor Intxausti nu.
Ik had graag een Lotto Jumbo Team Attack mee willen maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet over nadenken, gewoon genieten van deze briljante etappe van Steven.
Pakt Kruijswijk geen punten op de laatste klim? 53 + 35 is al 88, maar nog van Aprica punten ook?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:03 schreef Coelho het volgende:
Volgens NU.nl:
1 Spanje B. Intxausti Movistar 91
2 Nederland S. Kruijswijk LottoNL 88
3 Colombia C. Betancur AG2R 68
Dit was de stand voor de slotklim.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:03 schreef Coelho het volgende:
Volgens NU.nl:
Dat is voor de slotklimquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:03 schreef Coelho het volgende:
Volgens NU.nl:
amador zal er toch ook nog wel doorheen zakken?quote:
Kraakte vandaag ook niet echt, dus zal de hele week nog wel gek blijven doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:04 schreef franklop het volgende:
[..]
amador zal er toch ook nog wel doorheen zakken?
Alles er aan doen om Intxausti niet te ontsnappen, dan is de blauwe trui wel in the pocket.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:03 schreef Coelho het volgende:
Volgens NU.nl:
Dat zou je toch denken?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog geen aanwijzingen voor gezien eigenlijk, die blijft gewoon doorkachelen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat dacht ik vandaag ook bij het begin van de Mortiroloquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor mijn gevoel heb ik König de hele dag niet gezien, maar die is dus met Betancur en Geniez binnengelsopen
Dat kan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet.
Ja, beter opletten Stijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet.
Vergeet die Landa nietquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alles er aan doen om Intxausti niet te ontsnappen, dan is de blauwe trui wel in the pocket.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:06 schreef JopJuh het volgende:
Giro website, kruiswijk 1 punt voor en in blauw
Nog even een half uurtje geduldquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben benieuwd hoeveelste beppu is geworden
JAAAA!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:06 schreef JopJuh het volgende:
Shined blauw net zo hard als Jumbogeel?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:07 schreef DeeBee het volgende:
Krachtwijk met een truitje is helemaal mooi.
Aan de overige TLJ-goden om dat te voorkomenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:09 schreef IbanMayo het volgende:
Intxausti zit de resterende bergetappes dus in de ontsnapping.
George Bennettquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Aan de overige TLJ-goden om dat te voorkomen
Jah, hij zal nu echt moeten kiezen tussen Bergtrui, Klassement of Ritzege.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:10 schreef Aguero het volgende:
Mooi voor Kruijswijk, zal nog wel lastig worden om de trui vast houden.
Klassement is denk ik toch het beste. Zoveel mogelijk aanhaken bij Bert en Astana en dan kan je misschien nog wel langs een Amador, Caruso of Trofimov.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jah, hij zal nu echt moeten kiezen tussen Bergtrui, Klassement of Ritzege.
Doe maar bergtrui dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is nu ongeveer de beste man in koers dus die 3 komen op hetzelfde neer, een ritzege kan hij nu alleen halen uit een late aanval wat sowieso al voor het klassement zal zijn en voor de bergtrui kan hij gewoon de favorieten volgen en hopen dat dat genoeg is.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er staan al 66 in de officiële uitslag op de Gazzetta sitequote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
58 renners binnen dus.
Van der Lijke, Keizer zijn in een grote groep met Ilnur, Paterski en Chaves binnen gekomen
van der lijke godquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
58 renners binnen dus.
Van der Lijke, Keizer zijn in een grote groep met Ilnur, Paterski en Chaves binnen gekomen
Als hij zo blijft verbeteren rijdt hij iedereen op 3 minuten richting Sestriere.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:23 schreef Blik het volgende:
Ritzege kan ook nog wel, als gunst van Contador/Landa
Denk toch dat Landa nog een tikkeltje sterker is. Dat bleek zondag ook al.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is nu ongeveer de beste man in koers dus die 3 komen op hetzelfde neer, een ritzege kan hij nu alleen halen uit een late aanval wat sowieso al voor het klassement zal zijn en voor de bergtrui kan hij gewoon de favorieten volgen en hopen dat dat genoeg is.
En Rellende_Rotscholier beloofde nog wel dat de kleine prins terug was in een van z'n voorbeschouwingen.quote:
Die snapt er dan natuurlijk ook helemaal niks van.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En Rellende_Rotscholier beloofde nog wel dat de kleine prins terug was in een van z'n voorbeschouwingen.
RELLENDE IK WAS IN BERG EN DAL DIT WEEKENDquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die snapt er dan natuurlijk ook helemaal niks van.
Doet het nietquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:27 schreef Sked het volgende:
[..]
http://www.gazzetta.it/Giroditalia/2015/it/tappa/16/classifiche/
De Holleweg gefietst? Gezwaaid naar Groesbeek?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
RELLENDE IK WAS IN BERG EN DAL DIT WEEKEND
Jij maakt je om veel te veel dingen zorgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga me zorgen maken om een groot deel van de sprinters.
Ja holleweg gedaan. Toen weer omgedraaid naar Rotterdam.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Holleweg gefietst? Gezwaaid naar Groesbeek?
Je hoeft de last der wereld niet op je schouders te dragen hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga me zorgen maken om een groot deel van de sprinters.
Cyclingtorrents.nlquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:29 schreef Evertjan het volgende:
Godverdomme normaal neem ik dit soort ettapes altijd op met de mediabox nu net deze rit natuurlijk niet. Dan maar kijken of er een torrent is met deze rit op het internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |