Hij zat echt op zijn gemakje, nog meer dan Froome bij Wiggins toen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Landa heeft ook best hard gereden voor aru
Ketonen-kuurtjequote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op eigenlijk.
Eehm, hij is er dus net zo hard opgereden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel de hele Mortirolo ingehouden gereden, terwijl Kruijswijk en Contador vol reden daar.
Boom en Westra gaan de snot voor hun ogen rijden. 5 minuten op de kasseienquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:55 schreef pipster het volgende:
Maar als dit pas het Giro Team is van Astana, dan kunnen we onze lol nog op in de tour....
Die van mij ook niet want ik heb Tophow gekocht en wat bier.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:56 schreef Mani89 het volgende:
Nou mijn dag kan sowieso niet meer stuk, Scorito bedankt!
[ afbeelding ]
Boonen is allang afgestapt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:55 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
waar zijn de belgen jongens?
is Tom Boonen al binnen?
Als het goed is heeft ie hem, maar ik weet niet of ie dat zelf al weet... Leek er op alsof ie naar de bus gign fietsenquote:
waaromquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:56 schreef Mani89 het volgende:
Nou mijn dag kan sowieso niet meer stuk, Scorito bedankt!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |